رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 588334

خرید لباس عروس با مناسب ترین قیمت از مجموعه فابرا (فرصت ویژه)

ساعت24-خرید لباس عروس انتخابی مهم برای همه عروس‌هاست. در این صفحه، گام به گام در کنار شما خواهیم بود؛ تا بهترین مدل لباس عروس را برای خود انتخاب کرده و سفارش دهید.

html>

در این نوشته نسبتا طولانی که توسط متخصصان مزون لباس عروس فابرا تهیه شده است؛ شما را با این نکات ریز و درشت آشنا کرده و بهترین روش برای انتخاب یک لباس عروس مناسب و به‌یادماندنی را با شما در میان می‌گذاریم. مزون فابرا مجموعه‌ای قدیمی و خوش‌نام است؛ که در زمینه طراحی و دوخت لباس عروس و لباس مجلسی، از باسابقه‌ترین مزون‌های تهران محسوب می‌شود.

راهنمای گام به گام خرید لباس عروس

هرچه که به روز عروسی نزدیک‌تر شوید؛ نگرانی شما بابت انتخاب لباس عروس بیشتر می‌شود. همچنین در صورتی که می‌خواهید سفارش لباس عروس خود را به یک مزون معتبر بدهید؛ باید بدانید که اغلب این مزون‌ها دارای زمان‌بندی نسبتا طولانی‌تری هستند. بنابراین بهتر است فرآیند جستجو، انتخاب، سفارش و خرید لباس عروس را زمانی آغاز کنید؛ که حدود چهار ماه پیش از زمان برگزاری مراسم، سفارش خود را در مزون مدنظر ثبت کرده باشید. برای انجام بدون دغدغه این انتخاب و اطمینان از داشتن لباسی جذاب و به‌یادماندنی در شب عروسی، می‌توانید از روش گام به گام زیر کمک کرده و به نکات اساسی ذکر شده در آن توجه کنید.

خرید لباس عروس با مناسب ترین قیمت از مجموعه فابرا (فرصت ویژه)

سلیقه شما مهم‌ترین فاکتور است.

جشن عروسی احتمالا مهم‌ترین جشنی است که هر زنی در طول زندگی خود تجربه می‌کند. این روز مخصوص شما طراحی شده و همه چیز باید بر اساس سلیقه و خواست شما طراحی و اجرا شود. بنابراین اگر نمی‌خواهید در آینده و با دیدن عکس‌های یادگاری مراسم خود، احساس پشیمانی کنید؛ بهتر است از همین امروز همه چیز را با سلیقه شخصی خود انتخاب کنید. در مورد انتخاب لباس عروس نیز این روشی بسیار خوب، برای محدودتر کردن گزینه‌های قابل انتخاب است. دقت کنید که هرچه گزینه‌های کمتری بیش روی شما باشد؛ کار انتخاب ساده‌تر خواهد شد.

یک توصیه خوب برای رسیدن به این منظور، حذف مواردی است که به هیچ‌وجه در سلیقه شما نمی‌گنجد. به عنوان مثال ممکن است شما سلیقه‌ای مینیمال داشته و به دنبال یک لباس عروس ساده هستید؛ به همین سادگی می‌توانید گزینه‌های اضافه را که ذهن شما را آشفته می‌کند از دایره انتخاب خود حذف کنید.

تیپ بدنی خود را در نظر بگیرید.

بگذارید ساده، صادقانه و دوستانه به شما بگویم: تیپ بدنی شما در چند ماه آینده تغییر چندانی نخواهد کرد. بنابراین خیلی روی برنامه‌ریزی‌های مختلف برای کاهش وزن و سایز حساب نکنید. چنین کاری فقط موجب می‌شود تا با هرچه نزدیک‌تر شدن به عروسی، استرس شما بیشتر شود. البته توجه تیپ‌های بدنی مختلف از قرن‌ها پیش وجود داشته و خوش‌بختانه طراحان حرفه‌ای لباس عروس به‌خوبی می‌توانند لباس‌های کاملا مناسب با انواع تیپ بدنی ارائه کنند. بنابراین شکل و ساختار استخوان‌بندی شما، باعث نمی‌شود که از انتخاب همه گزینه‌های جذاب محروم شوید.

البته فراموش نکنید که افراد متخصص و باتجربه را که به این جزئیات توجه می‌کنند؛ تنها در یک مزون معتبر می‌توان پیدا کرد. بنابراین بهتر است با تیپ بدنی خود در صلح بوده و هنگام بررسی مدل‌های مختلف لباس عروس، به هماهنگی تیپ بدنی خود با آن لباس دقت کنید. این کار نیز یک روش خوب برای حذف گزینه‌های بیشتر و نزدیک شدن به انتخاب نهایی است.

به‌طور کلی پنج تیپ بدنی اصلی در این زمینه داریم که در ادامه به‌طور خلاصه به معرفی آنها پرداخته‌ایم:

1. ساعت شنی. عروس‌هایی با تیپ بدنی ساعت شنی معمولا کمر مشخص‌تر، باسن پهن‌تر و سینه بزرگ‌تر دارند. این گزینه یکی از مطلوب‌ترین فرم‌های بدن است. سینه و باسن در این تیپ بدنی کاملا متعادل هستند؛ بنابراین بهتر است وزن و حجم بیشتری به این نواحی اضافه نکنید. به عنوان مثال از لباس‌های عروس مدل امپراتوری یا پرنسسی با دامن‌های کامل‌تر دوری کنید؛ زیرا ممکن است در این قسمت‌ها بزرگ‌تر از حد به‌نظر برسید.

به‌جای آن به دنبال لباس‌هایی باشید که زوایای بدن را بهتر نشان دهد. مدل‌هایی با سیلوئت پری دریایی و همچنین لباس عروس‌هایی با یقه دلبری یا شیب‌دار، ممکن است برای شما بهتر از یک لباس یقه بلند باشد.

2. گلابی. در فرم بدن گلابی باسن پهن‌تر از ناحیه سینه بوده و کمر مشخص‌‎تر است. همچنین گردن و شانه‌های بسیار زنانه و ظریف، از ویژگی‌های این تیپ بدنی است. در این شرایط بهتر است به سراغ خرید لباس عروس امپراتوری نروید؛ زیرا ممکن است اندام زیبای شما را پنهان کرده و این توهم را ایجاد کند که سایز شما بزرگ‌تر از واقعیت است. در مقابل مدل‌هایی که بیشتر به فرم بدین شما می‌آید؛ شامل لباس عروس‌های با سیلوئت دم ماهی و پری دریایی هستند. همچنین لباس‌های آستین‌دار نیز گزینه خوبی برای متعادل کردن شانه‌های کوچک‌تر شما خواهند بود.

3. مثلثی. اگر شانه‌ها و بالاتنه‌تان به نسبت پایین‌تنه بزرگ‌تر هستند؛ احتمالا تیپ بدنی مثلثی دارید. از سویی معمولا شانه‌های پهن با کمر باریک‌تر و باسن کوچک‌تری دارید؛ که به تیپ بدنی شما شکل ستونی می‌دهد. در این حالت از لباس‌های بدون بند یا یقه‌های آویزان دوری کنید؛ زیرا می‌تواند شانه‌های پهن شما را برجسته کرده و ظاهری نامتناسب ایجاد کند. در مقابل می‌توانید یک سبک متقارن یا یقه v را انتخاب کنید.

این مدل با تیپ بدنی مثلثی کاملا هماهنگ بوده و آن را متعادل می‌کند. همچنین داشتن آستین‌های پرتر اندام شما را صاف می‌کند؛ و شانه‌های شما را ظریف‌تر نشان می‌دهد. از سویی می‌توانید به دنبال لباس‌هایی با جزئیات بیشتر توری یا تزئینات باشید؛ زیرا به شما کمک می‌کند متعادل‌تر به‌نظر برسید.

4. بیضی یا سیبی. این تیپ بدنی در عروس‌هایی که سینه بزرگ‌تر، باسن باریک و تنه پرتر دارند دیده می‌شود. در این حالت قسمت میانی بدن شما گردتر است؛ و تمایل به داشتن پاها و بازوهای باریک دارید. در این تیپ بدنی استفاده از لباس‌های یقه بلند یا هالتری، ریسک نامتعادل شدن شما را در ناحیه قفسه سینه بیشتر می‌کند. همچنین بهتر است از لباس‌هایی که توجه را به کمر شما جلب می‌کنند دوری کنید؛ زیرا برای ساختار بدنی شما جذابیت کمتری دارند. در مقابل بهتر است به دنبال سبک‌هایی باشید که شکل ظریف یا صافی دارند.

از جمله این موارد می‌توان به لباس عروس با سیلوئت امپراتوری یا خط A اشاره کرد. این مدل‌ها با دامن‌های گشاد که از خط کمر عبور می‌کنند؛ شکلی منحنی‌تر و متعادل‌تری را به‌وجود می‌آورند. لباس‌هایی با یقه‌های پایین‌تر و جزئیات بیشتر در ناحیه سینه نیز چشم را به سمت بالا می‌کشند؛ و از ناحیه میانی پرتر بدن شما دور می‌شوند.

5. مستطیلی. عروس‌های دارای این تیپ بدنی، شکل صاف‌تری داشته و شانه‌ها، کمر و باسن همگی در یک عرض قرار دارند. همچنین ممکن است قد بلند، دور کمر و سینه کوچک‌تری داشته باشند. در این شرایط سعی کنید از خرید لباس عروس چسبیده مانند مدل‌های پری دریایی و دم ماهی پرهیز کنید. زیرا این مدل‌ها شکل صاف بدن شما را برجسته می‌کنند. همچنین یقه‌های بلند ممکن است باعث شود بلندتر نیز به‌نظر برسید.

برای این تیپ بدنی لباس‌های سبک خط A، امپراتوری، لباس مجلسی و لباس عروس پرنسسی، بهترین گزینه‌ها هستند. این مدل‌ها با پایین‌تنه‌ی کامل‌تر، به شما کمک می‌کنند تا از نظر بصری فرمی بدنی منحنی‌تری را ایجاد کنید.

خرید لباس عروس با مناسب ترین قیمت از مجموعه فابرا (فرصت ویژه)

در نهایت مهم است بدانید که تشخیص تیپ بدنی همیشه کاری ساده نیست؛ چراکه تیپ بدنی اغلب افراد به‌صورت نسبی بوده و ممکن است چیزی میان دو یا سه تیپ مختلف باشد. اینجاست که نقش یک متخصص باتجربه آشکار می‌شود. البته یافتن چنین متخصصانی در مزون‌های معتبر کار سختی نیست.

سیلوئت‌های مختلف را بشناسید.

هنگام سفارش لباس عروس، با چند سبک کلی روبرو می‌شوید. انتخاب از میان این سبک‌ها می‌تواند بر اساس سلیقه و تیپ بدنی شما انجام شود. به عبارت دیگر هر سیلوئت لباس عروس برای سبک خاصی از جشن عروسی، سلیقه و تیپ بدنی مناسب است. بنابراین در مسیر خرید لباس عروس، آشنایی با سیلوئت‌های مختلف بسیار تعیین‌کننده است.

همچنین فراموش نکنید که یکی از نشانه‌های شناسایی مزون‌های لباس عروس معتبر، وجود انواع لباس عروس با سیلوئت‌های مختلف در مجموعه‌های ارائه شده از سوی آنها است. در این زمینه مزون فابرا با مجموعه گسترده‌ای از انواع مختلف لباس عروس با قیمت مناسب و سیلوئت‌های متنوع، یکی از گزینه‌های پیشنهادی ماست.

در ادامه شما را با چهار سیلوئت اصلی لباس عروس آشنا می‌کنیم:

1. لباس عروس با سیلوئت مجلسی. این سیولئت در دهه پنجاه میلادی رایج شد. این مدل گزینه‌ای عالی برای داشتن حال‌وهوای قدیمی با جزئیات مدرن است. بنابراین اگر می‌خواهید روی لباس رویایی‌تان عبارت «شاهزاده خانم» نوشته شده باشد؛ این سیلوئت برای شما مناسب است. لباس عروسی مجلسی از یک نیم‌تنه معمولا کار شده یا ساختاریافته، با دامن بسیار بزرگ تشکیل شده است. دامن این مدل نیز دارای لایه‌هایی از پارچه توری در زیر است؛ یا برای حجم بیشتر، نیاز به پوشیدن دامن ژپون دارد.

این مدل با دامن بزرگ‌تر، دور کمر شما را برجسته کرده و آن را کوچک نشان می‌دهند. این مدل برای عروس‌هایی که می‌خواهند کمرشان را ببندند مناسب است. به عنوان مثال اگر به دنبال بهترین مدل لباس عروس برای تیپ بدنی گلابی هستید؛ این گزینه عالی است. همچنین این سیلوئت برای عروس‌های قدبلند مناسب است؛ زیرا اندام کشیده آنها می‌تواند حجم زیادی را تحمل کند.

2. لباس عروس با سیلوئت خط A. این سیلوئت گزینه‌ای عالی برای افرادی است که جلوه سیلوئت مجلسی را دوست دارند؛ اما چیزی کمی ظریف‌تر می‌خواهند. این مدل که به خاطر دامن بزرگ خود خط A نامیده می‌شود؛ نرم‌تر، رمانتیک‌تر و کمی مدرن‌تر از سیلوئت مجلسی است. اگر می‌خواهید نیمه پایینی خود را بپوشانید؛ این مدل عالی است. همچنین به عنوان یک مدل لباس عروس برای عروس‌های با سینه بزرگ‌تر مناسب است. زیرا حجم دامن آن، بالاتنه آنها را متعادل می‌کند. از نظر راحتی و تحرک، پوشیدن آن برای شما از سیلوئت مجلسی راحت‌تر است. در نهایت خرید لباس عروس با سیلوئت خط A انتخابی خیره‌کننده برای عروس‌های با تیپ بدنی سیب است.

3. لباس عروس با سیلوئت پری دریایی یا دم ماهی. از بین تمام مدل‌های لباس عروسی که برای فیگورهای ساعت شنی مناسب است؛ سیلوئت پری دریایی یکی از بهترین‌هاست. سیلوئت پری دریایی تمام انحناهای بدن شما را در آغوش می‌گیرد. سپس جلوه ساعت شنی شکل شما را ادامه می‌دهد و بر آن تأکید بیشتری می‌کند. همچنین داشتن حجم در اطراف پایین‌تنه به تعادل باسن کمک می‌کند. بنابراین اگر تیپ بدنی خود را دوست دارید؛ و می‌خواهید آن را به رخ بکشید؛ این مدل بهترین انتخاب است.

4. لباس عروس با سیلوئت ستونی یا غلافی. وقتی به نحوه انتخاب مدل و خرید لباس عروس فکر می‌کنید؛ از خود بپرسید که می‌خواهید بر چه چیزی تاکید کنید. کدام قسمت‌های بدن خود را می‌خواهید برجسته کرده و کدام بخش‌ها را متعادل نموده و یا بپوشانید. اگر به‌دنبال تاکید بر قد هستید؛ لباس‌های با سیلوئت ستونی یا غلافی بهترین مدل لباس عروس هستند. همچنین این سیلوئت یکی از زیباترین مدل‌های لباس عروس برای عروس‌های کوتاه قد است؛ زیرا خطوط مستقیم این لباس‌ها کمک می‌کند تا بلندتر به‌نظر برسند.

بودجه خود را تعیین کنید.

حالا که با تقریب خوبی می‌دانید بر اساس سلیقه و تیپ بدنی خود، چه سیلوئت و سبکی از لباس عروس را می‌خواهید انتخاب کنید؛ مهم‌ترین نکته تعیین حدود بودجه است. بودجه شما مشخص می‌کند که به هنگام خرید لباس عروس کدام گزینه‌ها را با دقت بیشتری بررسی کنید. همچنین اگر می‌خواهید به بودجه تعیین شده خود وفادار بمانید؛ سعی کنید مزون لباس عروس معتبری را انتخاب کنید که در زمینه هزینه‌های طراحی و سفارش لباس عروس با شما صادق بوده و قیمتی منصفانه را اعلام می‌کنند.

مجموعه فابرا به دلیل سابقه طولانی، قدمت و اعتبار بالای خود، همیشه پذیرای سفارشات متعددی از سوی مشتریان است؛ به همین دلیل نیز می‌تواند متنوع‌‎ترین مدل‌های لباس عروس را با بهترین و رقابتی‌ترین قیمت‌ها به مشتریان خود ارائه دهد. اگرچه توصیه می‌کنیم در زمینه قیمت و تناسب آن با کیفیت ارائه شده، حداقل از چند مزون بازدید کنید؛ اما اطمینان می‌دهیم که مزون فابرا در این زمینه به گزینه اول شما برای سفارش لباس نامزدی و عروس و همچنین سایر لباس‌های مجلسی و اکسسوری‌های مرتبط با ازدواج تبدیل خواهد شد.

خرید لباس عروس با مناسب ترین قیمت از مجموعه فابرا (فرصت ویژه)

مدل‌های متفاوتی را در نظر بگیرید.

حالا که یک تصور کلی از لباس عروس دلخواه خود دارید؛ بهترین روش برای انتخاب لباس مدنظر، جستجوی بیشتر و بیشتر و دیدن مدل‌های مختلف و متفاوت است. این کار را می‌توانید از جستجو در اینترنت شروع کنید. در واقع با این کار می‌توانید سبک‌ها و مدل‌های مدنظر خود را بیشتر دیده و موارد دلخواه را در لیست مورد علاقه خود ذخیره کنید.

یک توصیه مهم دیگر در این زمینه تنوع بخشیدن به مدل‌های انتخابی است. به عبارت دیگر بهتر است تنها به یک سبک یا سیلوئت اکتفا نکنید؛ و مدل‌های مورد علاقه خود را از حداقل دو سبک و سیلوئت مختلف انتخاب کنید. چراکه تنها هنگام مشورت با یک مزون معتبر و آزمودن مدل‌های مختلف است که می‌توانید از انتخاب خود مطمئن شوید. بنابراین همیشه گزینه‌های متفاوت و جایگزین را در نظر داشته باشید.

کار را به یک مزون معتبر بسپارید.

حتی اگر بهترین و متناسب‌ترین مدل لباس عروس را انتخاب کرده باشید؛ تنها یک مزون معتبر و حرفه‌ای می‌تواند این مدل را رنگ واقعیت بخشیده و طوری اجرا کند که در تن شما بدرخشد. بنابراین نقش مزون لباس عروس در این زمینه بسیار مهم است. سابقه کار بالا، قدمت، حسن شهرت، تخصص، رضایت مشتریان قبلی و گسترده وسیع مدل‌های موجود در یک مزون، از جمله مواردی است که نشان‌گر اعتبار بالای آن مزون است. مزون فابرا به عنوان یکی از قدیمی‌ترین مزون‌های تهران، در این زمینه نیز می‌تواند گزینه اول و مورد اعتماد شما برای خرید یا سفارش لباس عروس باشد.

همچنین هنگام مراجعه به مزون در نظر داشته باشید؛ در مورد همه چیز باید به توافق برسید. از قیمت لباس نامزدی یا عروس مدنظر، تا مدل آن، جزئیات متفاوت از مدل اصلی، زمان‌بندی پرو، موعد تحویل و... را با مزون هماهنگ کنید. در نهایت نیز توصیه می‌کنیم پیشنهادات مزون را جدی گرفته و به تجربه آنها اعتماد کنید. کارشناسان مزون لباس عروس فابرا همیشه همراه شما بوده و می‌توانید روی مشاوره تلفنی، آنلاین و حضوری از آنها، برای داشتن انتخابی خوب و خرید لباس عروس با قیمت مناسب و کیفیت بالا حساب ویژه باز کنید.

پرونده خرید لباس عروس را ببندید.

در پایان وقتی به انتخاب نهایی خود رسیده و سفارش خود را در یک مزون معتبر ثبت کردید؛ بهتر است دیگر پرونده خرید لباس عروس را ببنید؛ و تا روز عروسی مجددا به آن فکر نکنید. به عنوان مثال بهتر است بعد از تحویل لباس عروس و تا زمان مراسم عروسی، آن را دوباره نپوشید؛ و یا دوباره به دنبال دیدن مدل‌های دیگر نروید. این کار و فکر کردن به آن باعث ایجاد شک و تردید در شما شده و از حس خوب‌تان نسبت به لباس انتخابی کاسته می‌شود.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها