رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 589934

بهترین جاروبرقی خارجی ؛آیا قیمت سرسام‌آور جاروبرقی های خارجی منطقیست؟

ساعت24-فرض کنید داخل یک خانه بروید که در آن از جاروبرقی به‌صورت مرتب استفاده نمی‌شود؛ با چه صحنه‌ای مواجه می‌شوید؟! با این وصف اگر بگوییم جاروبرقی در تمیزی و نظافت منزل نقش اصلی را دارد، بی شک اشتباه نکرده‌ایم؛ پس باید در انتخاب جاربرقی مناسب نهایت دقت را داشته باشید؛ اما سوالی که ما به‌دنبال جواب آن هستیم این است که بهترین جاروبرقی خارجی کدام است؟ با ما همرا باشید تا جاروبرقی بوش مدل 8pro5 که از پرسرو صداترین جاروبرقی های بازار آنلاین است را باهم نقدوبررسی کنیم.

html>

فرض کنید داخل یک خانه بروید که در آن از جاروبرقی به‌صورت مرتب استفاده نمی‌شود؛ با چه صحنه‌ای مواجه می‌شوید؟! با این وصف اگر بگوییم جاروبرقی در تمیزی و نظافت منزل نقش اصلی را دارد، بی شک اشتباه نکرده‌ایم؛ پس باید در انتخاب جاربرقی مناسب نهایت دقت را داشته باشید؛ اما سوالی که ما به‌دنبال جواب آن هستیم این است که بهترین جاروبرقی خارجی کدام است؟ با ما همرا باشید تا جاروبرقی بوش مدل 8pro5 که از پرسرو صداترین جاروبرقی های بازار آنلاین است را باهم نقدوبررسی کنیم.

مشخصات و خرید جاروبرقی فیلیپس مدل FC9170 - سیلا کالا

قیمت سرسام‌آور بهترین جاروبرقی های خارجی

حال فرض کنید که شما یک جنس بی‌کیفیت اما ارزان‌قیمت گرفته‌اید. شاید در لحظه هزینه کمتری پرداخت کرده باشید؛ اما درواقع همان مقدار پولی را هزینه کرده‌اید که برای خرید بهترین جاروبرقی خارجی نیاز به پرداخت آن داشتید؛ اما به این صورت که شما هزینه یک جاروبرقی بی‌کیفیت را نقد می‌دهید و مابقی آن را با اعصاب خود پرداخت می‌کنید. شما هرروز باید یک جاروبرقی بی کیفیت، سنگین، ضعیف، بدون امکانات جانبی و ضعیف را تحمل کنید.

جاروبرقی خارجی بخرم یا جاروبرقی ایرانی؟

شاید اینجا بر سر دوراهی خرید محصول داخلی یا خارجی گرفتار شده باشید. ما به شما نمی‌گوییم از کدام مدل استفاده کنید. تنها شما را به مقایسه بهترین جاروبرقی خارجی و مدل ایرانی آن دعوت می‌کنیم. این موضوع را هم درنظر داشته باشید که بسیاری از تولید کنندگان داخل درواقع تنها مونتاژ محصولات را بر عهده دارند.

شما برای خرید بهترین جاروبرقی خارجی گزینه‌های زیادی از تولیدکنندگان کشورهای مختلف پیش رو دارید که این میزان تنوع محصول و حق انتخابی که به مشتری داده می‌شود، اتفاقی دلگرم کننده است.

در نهایت به‌دنبال پاسخ به سوال اصلی مقاله هستیم:

بهترین جاروبرقی خارجی بازار کدام است؟

جاروبرقی چی بخرم؟ چه مارکی خوبه؟

(لازم به ذکر است که گزینه‌های موجود بر اساس نظرات افرادی که از آن مدل جاروبرقی استفاده کرده‌اند، انتخاب شده‌ است.)

بهترین جاروبرقی خارجی بازار کدام است؟

جاروبرقی بوش

این برند، یکی از قدیمی‌ترین برندهای لوازم خانگی که بیش از یک قرن است که بهترین جاربرقی های خارجی را تولید می‌کند و در بازار اروپا، آسیا و آمریکا در حال رقابت با دیگر تولیدکنندگان است. برند بوش آلمان علاوه‌بر لوازم خانگی، تجهیزات مهندسی هم تولید می‌کند.

همین نام قدیمی bosch است که عده کثیری را قانع به خرید کردن از این برند آلمانی کرده‌ است. لازم به ذکر است که مصرف پایین انرژی جاروبرقی‌های بوش، ضمن حفظ کیفیت مناسب محصولات این شرکت، مزیت دیگری برای این برند به‌شمار می‌رود. همین موارد، این شرکت را در سال‌های اول به یک صادر کننده تبدیل کرد.

بهترین جاروبرقی خارجی بوش: جاروبرقی بوش مدل 8pro5

مقایسه جاروبرقی بوش مدل pro3، pro4 و pro5 | تعمیر آنلاین مدل های پرو جاروبرقی  بوش

جاروبرقی بوش مدل 8pro5 یکی از بهترین جاروبرقی خارجی به شمار می‌رود که دارای طراحی شیک و جذاب، ظاهری ساده و مهندسی‌شده می‌باشد. قیمت جاروبرقی 5pro8 نزدیک به 8.5 میلیون تومان است. این جاروبرقی، مانند سایر جاروبرقی‌ها دارای بدنه باکیفیت پلاستیکی است که مزایای زیادی برای این مدل فراهم آورده است؛ همچنین این مدل در دو رنگ خاکستری و نقره‌ای راهی بازار شده است. شما می‌توانید با توجه به سلیقه خودتان یک رنگ را انتخاب کنید و علاوه بر قدرت مکش فوق‌العاده این جاروبرقی آلمانی، از نمای ظاهری شیک این دستگاه مکش خانگی کمال لذت را ببرید.

این جاروبرقی در ابعاد 280 در 320 در 480 میلی‌متر ساخته شده و دارای وزن 7/8 کیلوگرمی است. جاروبرقی بوش مدل 5pro8 جزو محبوب‌ترین و پرطرفدارترین جاروبرقی های شرکت بوش اصل آلمان است.

جاروبرقی فیلیپس

برند فیلیپس یک برند هلندی چند ملیتی بوده و یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لوازم و تجهیزات الکترونیکی است. جالب است بدانید که شرکت فیلیپس کار خود را با تولید لامپ‌های رشته‌ای کربن و سایر محصولات الکترونیکی آغاز کرد. این شرکت هم بیش از یک قرن در این زمینه دارای تجربه است.

شرکت فیلیپس علاوه‌بر تولید لوازم خانگی، یکی از شرکت‎‌های بزرگ در زمینه‌های مختلف از جمله تکنولوژی‌های مرتبط با سلامت و پزشکی است که در حال فعالیت می‌باشد. شرکت فیلیپس بابت تلاش‌های مداوم، برای ارائه محصولات خود با هزینه کمتر نسبت به سایر رقبا، در میان مصرف کنندگان دارای محبوبیت زیادی است.

بهترین جاروبرقی فیلیپس: جاروبرقی فیلیپس مدل 9170

جاروبرقی فیلیپس مدل 9170 یکی از جاروبرقی‌های پر قدرت شرکت فیلیپس می‌باشد. این مدل با توان موتور 2200 وات توانسته است زمان جارو کردن را تا اندازه قابل توجهی کاهش دهد که همین موضوع باعث کاهش مصرف انرژی در این نوع جاروبرقی نیز شده است. کیسه جاروبرقی فیلیپس مدل 9174 از نوع 4 لیتری است و خالی کردن کیسه، زمان‌ زیادی از شما نمی‌گیرد. از ویژگی‌های دیگر این مدل می‌توان به قدرت 2200 واتی، کیسه 4 لیتری، سیم جمع‌کن خودکار، فیلتر بهداشتی و بدنه عایق در مقابل نشت هوا اشاره کرد و درنهایت این بود مشخصات جاروبرقی فیلیپس 9174؛ اما شما برای خرید این مدل جاروبرقی فیلیپس باید قیمتی در حدود 7.5 میلیون تومان پرداخت کنید.

جارو برقی ال جی

بی‌شک ال جی یکی از پرطرفدارترین برندها در ایران است. ال جی که یک شرکت صنایع الکترونیکی چند ملیتی کره‌ای است، نزدیک به یک قرن است که در زمینه تولید لوازم خانگی یکی از پرچمداران این صنعت پر مخاطب است.

بهترین جارو برقی ال جی: جاروبرقی ال جی 3000 وات

این محصول فوق‌العاده و جدید شرکت پرآوازه کره‌ای ال جی، با قدرت 2000 وات قادر است کوچکترین ذرات را از سطح زمین، همچنین مبلمان و فرش جمع کند. قطعات آن از کیفیت بالا و بی‌نقصی برخوردار هستند و به همراه زیبایی چشم نواز در نوع خود یک شاهکار فناوری محسوب می‌شود. این جاروبرقی از نوع مخزنی بدون کیسه می‌باشد و این ویژگی هم علاوه بر ساده‌تر کردن کارهای تمیزکاری، مزیت بهداشتی‌تر بودن را نیز با خود به‌همراه دارد. از مزیت‌های دیگر این محصول، فیلتر هپا 11 است که هوای خروجی را تصفیه می‌کند و هوایی عاری از هرگونه آلودگی، میکروب و عوامل آلرژی‌زا را به محیط برمی‌گرداند.

بهترین جاروبرقی خارجی و ایرانی را از کجا بخرم؟

فروشگاه لوازم خانگی شیانچی در حال حاضر از بزرگترین فروشگاه های لوازم خانگی و کالای دیجیتال است که فعالیت خود را از سال 1396 آغاز کرده است؛ این فروشگاه باتوجه به استقبال خوب کاربران و درراستای توسعه خدمات خود، شروع به ارائه خدمات فروش آنلاین و آفلاین در حوزه لوازم خانگی و انواع کالای دیجیتال به خصوص انواع تلویزیون کرد.

خدمات و مزایای فروشگاه اینترنتی شیانچی

مجموعه شیانچی با شناخت دقیق و هوشمندانه، بهترین شرایط خرید را برای مشتریان این فروشگاه لوازم خانگی فراهم می کند. از مهمترین مزایای شیانچی باید به مواردی چون فروش قسطی، قیمت رقابتی، تامین و ارسال سریع کالا و تنوع کالا اشاره کرد که در ادامه به هریک از آنها می پردازیم.

قیمت رقابتی

فروشگاه اینترنتی شیانچی با به‌حداقل رساندن واسطه‌ها می کوشد، بهترین قیمت انواع لوازم خانگی و کالای دیجیتال و از همه مهم‌تر بهترین جاربرقی خارجی و ایرانی را در قیاس با دیگر فروشگاه‌های مطرح و شناخته‌شده عرضه کند.

تامین و ارسال سریع کالا

یکی از مزایای مهم و خدمات ابداعی فروشگاه لوازم خانگی شیانچی، امکان تامین و ارسال سریع انواع لوازم خانگی و کالای دیجیتال است و می تواند حتی کالاهای بزرگ و سنگین وزن همچون یخچال ساید بای ساید و دوقلو را در عرض 6 ساعت بعد از ثبت سفارش به دست مشتری برساند.

اعتماد سازی

شیانچی می کوشد ضمن ارائه بالاترین کیفیت محصول خریداری شده توسط کاربر، از اصل بودن محصول تحویلی، رعایت زمان بندی در ارسال و تحویل کالا و موارد خدماتی دیگر اطمینان حاصل کند.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها