رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 590984

پیشنهاد معاوضه دو ستاره چلسی به بارسا

ساعت24-مدیران چلسی قصد دارند از علاقه بارسا به مارکوس آلونسو، مدافع این تیم، برای جذب فرانکی دی‌یونگ استفاده کنند.

html>

بارسلونا عملکرد درخشانی در این پنجره نقل و انتقالاتی داشته و هزینه بالای این باشگاه برای جذب بازیکنان جدید توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

اما به نظر می‌رسد که کار آنها در بازار نقل و انتقالات تابستانی هنوز تمام نشده است و این باشگاه به دنبال تقویت تیمش در خط دفاعی با جذب یک بازیکن دیگر در این پست است.
پیش از این گفته می‌شد که آنها با سزار آسپیلیکوئتا برای پیوستن به این باشگاه به توافق رسیده‌اند اما این بازیکن قراردادش با چلسی را به مدت دو فصل دیگر تمدید کرد تا تمرکز اصلی بارسا روی آلونسو باشد که دیگر گزینه این تیم برای حضور در نوکمپ بود.
بسیاری از منابع خبری از جمله فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی، در روزهای اخیر مدعی شدند که این بازیکن در یک قدمی پیوستن به بارسا قرار دارد و این موضوع با توجه به تاکید چلسی و مخالفت این باشگاه با فروش این بازیکن بسیار عجیب بود.


حالا روزنامه اسپانیایی اسپورت خبر داده که چلسی به بارسا پیشنهاد داده است که مارکوس آلونسو را در معاوضه با دی‌یونگ در اختیار این تیم قرار دهد.
منچستریونایتد از مدت‌ها قبل در تلاش است تا این هافبک هلندی را جذب کند و پیشنهاد هنگفتی هم برای خرید او ارائه کرده که با پاسخ منفی این بازیکن روبرو شده است اما یکی از دلایلی اصلی او برای رد پیشنهاد یونایتد،غیبت آنها در لیگ قهرمانان است، مشکلی که چلسی به آن دچار نیست.
با توجه به این که بارسا هفته آینده باید در اولین دیدارش در رقابت‌های لالیگا به میدان برود و هنوز قرارداد بازیکنان جدیدش را به ثبت نرسانده، ممکن است این باشگاه پیشنهاد چلسی برای انتقال دی‌یونگ را بپذیرد تا فضای بیشتری در سقف دستمزد پرداختی تعیین شده از سوی لالیگا داشته باشد و بتواند قرارداد خریدهای جدیدش را ثبت کند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها