رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 591010

شلیک بیش از ۴۰۰ موشک و راکت به سمت اسراییل

ساعت 24-رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در این دور از درگیری‌ها، تا این لحظه بیش از ۴۰۰ موشک و راکت از غزه به سمت اراضی اشغالی شلیک شده است.

html>

به گزارش خبرگزاری ایرنا ، مناطق مختلف نوار غزه از عصر دیروز (جمعه) شاهد حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی است که در جریان آن دستکم ۱۵ نفر شهید و ۱۱۴ نفر دیگر مجروح شدند.

درپی این جنایت آفرینی صهیونیست ها، گروهان های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز از شب گذشته تا امروز مناطق مختلف فلسطین اشغالی را آماج راکت ها و خمپاره های خود قرار داده است.

روه های مقاومت فلسطین در ادامه پاسخ به تجاوزهای رژیم صهونیستی، همه شهرک های صهیونیست نشین را زیر آتش موشک های خود قرار داده اند.

به گزارش ایرنا، با گذشت ۲۴ ساعت از اولین تجاوز ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه، دامنه موشکباران مناطق اشغالی بویژه شهرک های اطراف نوار غزه رو به گسترش است.

در این موشکباران که حجم گسترده ای از آن توسط گردان های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین و در واکنش به شهادت شماری از فرماندهان و نیروهای این جنبش در حمله روز جمعه رژیم صهیونیستی انجام می شود، شهرک های صهونیست نشین به حالت تعطیل درآمده است.

صهیونیست های ساکن این شهرک ها بیش از ۲۴ ساعت است که در پناهگاه ها به سر می برند و هر لحظه بر حجم آتش مقاومان فلسطینی افزوده می شود.

برهمین اساس در آخرین موشکباران گروه های مقاومت یک کارخانه در شهرک اشکول منهدم شد و دو نظامی صهیونیست زخمی شدند.

یک موشک نیز دقایقی پیش به طور مستقیم به یک منزل مسکونی در شهرک سدیروت اصابت کرد و خسارت های سنگینی برجای گذاشت و یک کارخانه نیز در شهرک "نیرعوز" دچار آتش سوزی شد.

گردان های قدس اعلام کرد که اتاق عملیات دشمن در پایگاهای "ناحل عوز" و "فجة" را با ده ها خمپاره هدف قرار داده است و آنها را به تلی از خاکستر تبدیل کرده است.

صدای آژیرهای خطر از عصر جمعه در سراسر سرزمین های اشغالی به گوش می رسد.

با انتشار اخباری درباره نفوذ دو فلسطینی به منطقه صهونیست نشین "گوش عتصیون" ارتش رژیم صهیونیستی از ساکنان آن خواست در پناهگاه ها یا منازل خود بمانند و درها را قبل کنند.

فرودگاه بن گورین نیز پس از موشکباران گروه های مقاومت تعطیل شده است .

سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین لحطاتی پیش اعلام کرد که منطقه تل آویو و فرودگاه بن گورین رژیم صهیونیستی را هدف قرار داده است.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری فلسطینی شهاب، سرایا القدس گفت: ما تل آویو و فرودگاه بن گورین و همچنین شهرک های صهیونیست نشین اسدود، بئر السبع، عسقلان و سدیروت را با ۶۰ موشک هدف قرار دادیم.

سرایا القدس تاکید کرد: این حملات در پاسخ به تجاوزگری مداوم رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه صورت گرفت.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها