رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 591237

نگرانی استقلالیها از تکرار یک کابوس بزرگ

ساعت24-استقلال در این فصل با ترافیک سنگینی در خط حمله مواجه است.

html>

یکی از مهم‌ترین نقاط قوت استقلال در لیگ بیست و دوم خط حمله این تیم است. حضور پنج مهاجم با ویژگی‌های مختلف در لیست استقلال باعث می‌شود دست ریکاردو ساپینتو برای پیاده کردن سیستم‌ها و تاکتیک‌های مختلف باز باشد اما این موضوع یک منفی هم دارد که اگر به درستی مدیریت نشود باعث افت عملکرد هجومی استقلال خواهد شد.

بدون شک با توجه به ترافیک موجود در خط حمله در بعضی مسابقات باید چند مهاجم روی نیمکت بنشینند تا شاید به صورت تعویضی وارد زمین شوند. حضور چند مهاجم اسمی روی نیمکت هم ممکن است باعث نارضایتی آن‌ها شود و هم به نفرات حاضر در ترکیب اصلی استرس این را بدهد که قطعا در نیمه دوم تعویض خواهند شد.

مشابه این اتفاق در لیگ نهم برای استقلال رخ داد که تیم صمد مرفاوی در آن سال فرهاد مجیدی، رضا عنایتی، آرش برهانی، سیاوش اکبرپور و سیدمهدی سیدصالحی را در ترکیب خود داشت. در آن فصل تقریبا هر هفته زوج هجومی استقلال تغییر می‌کرد و نفرات فیکس هم بعد از دقیقه 60 تعویض می‌شدند. در میان مهاجمان آن فصل استقلال فقط فرهاد مجیدی با زدن 11 گل در لیگ عاقبت به خیر شد و بقیه نفرات سرنوشت متفاوتی داشتند. سیاوش اکبرپور که سال قبل آن یکی از ستارگان قهرمانی استقلال بود زیر نظر مرفاوی تنها 2 گل زد و سیدصالحی هم فقط 4 گل به ثمر رساند. رضا عنایتی پس از زدن تنها سه گل اواسط فصل با لقب دندان پوسیده اخراج شد و آرش برهانی هم با وجود به ثمر رساندن 11 گل اواخر فصل با کادر فنی به مشکل خورد و نیمکت‌نشین شد.

حضور این تعداد مهاجم آماده یکی از نقاط قوت استقلال در این فصل است که اگر به درستی مدیریت نشود می‌تواند پاشنه آشیل آبی‌ها در لیگ بیست و دوم باشد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها