رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 591245

آزمون و جهانبخش راهی سربازی میشوند؟

ساعت24-شنیده می‌شود با مشمول شدن برخی ملی‌پوشان مطرح مانند جهانبخش، آزمون و... این نفرات باید خدمت سربازی خود را پشت سر بگذارند.

html>

انتشار برخی تصاویر در فضای مجازی حکایت از آن دارد که مسئولان باشگاه تازه لیگ برتری شده ملوان بندرانزلی از هواداران تیم خود درخواست کرده‌اند تا برای تجهیز ورزشگاه سیروس قایقران به کمک این تیم بیایند تا این ورزشگاه به دیدار هفته دوم مقابل استقلال برسد. حسین برومند، سرپرست تیم فوتبال ملوان در این خصوص گفت: «این قضیه از سوی پیج‌های هواداری و به صورت خودجوش در جریان است تا از هواداران دعوت شود خودشان را برای کمک به بهبود و تجهیز ورزشگاه آماده کنند. البته شهرداری و مسئولان هم پای کار هستند و ان‌شاءالله که این دیدار برای بازی با استقلال آماده شود. ما که به شخصه امیدواریم این ورزشگاه به این بازی برسد و فکر هم می‌کنیم این امر محقق شود. روزهای قبل از فدراسیون و سازمان لیگ هم برای بازدید از ورزشگاه تشریف آوردند و مسئولان امر هم ابراز امیدواری کردند که ورزشگاه به بازی با استقلال برسد.»

وی درباره آخرین وضعیت ملوان در آستانه رقابت‌های لیگ برتر و اینکه چقدر امیدوار است تا سرنوشت فجرسپاسی در فصل قبل برای ملوان تکرار نشود، تاکید کرد: «وضعیت‌مان خوب است. چند بازیکن جذب کردیم و یکی دو نفر دیگر هم که مدنظر زارع هستند به‌زودی به تیم اضافه می‌شوند و شرایط خوب است و کارها طبق روال پیش می‌رود.

مطمئن باشید اصلا به این شکل نخواهد بود که به سرنوشت فجرسپاسی دچار شویم. ما برای همه تیم‌ها مشکل‌ساز می‌شویم و برای همه بازی‌هایمان چه در خانه خودمان و چه در خانه حریف برنامه داریم و به این موضوع شک نکنید. اصلا این‌طور نیست که به سرنوشت تیم شیرازی دچار شویم. با برنامه‌ریزی که کادرفنی و مازیار زارع انجام می‌دهد و با وجود آدم‌های کاربلدی که در اطرف تیم هستند مطمئنا این اتفاق نخواهد افتاد.»

برومند درباره اینکه آیا امسال هم قرار است این تیم با مشکلات مالی دست‌وپنجه نرم کند یا خیر گفت: «در هر صورت برای تیم‌هایی مثل ما که شرکت‌های صنعتی بزرگ و حامیان مالی پشتش نیستند، همیشه مسائل مالی مطرح بوده است اما خدا را شکر امسال این مسائل به شکلی نیست که مشکل‌ساز شود اما در هر صورت برای همه تیم‌هایی که وضعیت‌شان شبیه به ملوان است، این قضیه یعنی مشکلات مالی وجود دارد. البته در این بین نیروی دریایی هم تا جایی که بتواند به ما کمک می‌کند و بقیه کمک‌ها از طریق بخش خصوصی تامین می‌شود.»

سرپرست ملوان درباره اینکه شنیده می‌شود با مشمول شدن برخی ملی‌پوشان مطرح مانند جهانبخش، آزمون و... این نفرات باتوجه به اینکه ملوان در لیگ برتر است به صورت طبیعی ممکن است سربازی خود را در این تیم سپری کنند، تصریح کرد: «اصلا هیچ صحبتی در این خصوص نشده است. اگر این عزیزان برگه اعزام داشتند یا ستادکل به ما اعلام کرد در خدمت آنها خواهیم بود اما تا به امروز دراین‌باره صحبتی نشده است. البته این امر تا زمانی که قطعیت ندارد نمی‌شود درباره‌اش فکر کرد.»

برومند درباره آخرین وضعیت مرادمند در این گفت‌وگو تاکید کرد: «شهریورماه خدمت مرادمند به پایان می‌رسد و حالا هم اگر این بازیکن دارد با استقلال تمرین می‌کند منع قانونی در این زمینه وجود ندارد. در این خصوص نیروی دریایی با این بازیکن و باشگاه استقلال همکاری کرده است تا در این مدت باقی‌مانده این بازیکن بتواند تا زمان صدور کارت پایان‌خدمتش با استقلال تمرین کند. اما تا شهریور برای این بازیکن کارتی صادر نمی‌شود و برای اینکه کارت بازی وی صادر شود به هر حال باید ابتدا کارت پایان‌خدمت خود را بگیرد.» وی درباره اینکه گفته می‌شود این بازیکن چند هفته نمی‌تواند استقلال را همراهی کند یادآور شد: «از این موضوع اطلاعی ندارم چون شرایط وی را نمی‌دانم. درواقع خبر ندارم که چه روزی قرار است خدمت این بازیکن به پایان برسد اما صددرصد حتما با استفاده از راهکارهای قانونی استقلال می‌تواند بعد از گرفتن کارت پایان‌خدمت بازیکن خود، از او استفاده کند.»

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها