رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 591247

پرسپولیس با مهاجم خارجی به توافق رسید

ساعت24-باشگاه پرسپولیس با یک مهاجم خارجی به توافق رسیده و مکاتبات در این زمینه ادامه دارد.

html>

با وجود نزدیک شدن به برگزاری بیست و دومین دوره لیگ برتر باشگاه پرسپولیس هنوز نتوانسته مهاجم خارجی مدنظر کادر فنی خود را جذب کند و این موضوع باعث انتقادهای زیادی شده است. البته مذاکرات زیادی با گزینه‌های متعدد انجام شد اما هر یک بنا به دلایلی به ثمر ننشست تا پرسپولیس با وجود حضور پرقدرت در ابتدای فصل نقل و انتقالات، نتواند مهاجم مدنظرش را جذب کند.

در این بین باشگاه پرسپولیس مذاکراتی با آلف مانگا بازیکن برزیلی انجام داده و به نظر می‌رسد توافقاتی هم در این بین شکل گرفته است اما اینکه این توافقات به امضای قرارداد ختم شود یا نه، هنوز مشخص نیست. باشگاه پرسپولیس باید پول رضایت‌نامه این بازیکن برزیلی را بپردازد که هنوز این اتفاق رخ نداده و مشخص نیست که آیا در روزهای آینده این پول پرداخت می‌شود یا نه.

از طرف دیگر باشگاه پرسپولیس همچنین مذاکراتی با لوکادیا انجام داده و شروط این بازیکن هم پذیرفته شده اما این مهاجم که به نظر می‌رسد از طولانی شدن روند مذاکراتش با پرسپولیس گله‌مند است اعلام داشته که برای تصمیم‌گیری جهت پیوستن به سرخ‌پوشان تهرانی باید با خانواده خود مشورت کند! این در حالی است که یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس ترجیح می‌دهد بین لوکادیا و مانگا، مانگای برزیلی را در تیمش داشته باشد.

باشگاه برزیلی آلف مانگا برای رضایت‌نامه این بازیکن در جواب درخواست باشگاه پرسپولیس مبلغ 450 هزار دلار را طلب کرده است و این موضوع سنگ بزرگی پیش پای پرسپولیسی‌ها به حساب می‌آید. هر چند که توافقات با این بازیکن برزیلی انجام شده و در صورتی که پول رضایت‌نامه او پرداخت شود، مانگا به پرسپولیس خواهد آمد.

با این همه پرسپولیس روز شنبه در حالی به مصاف ذوب‌آهن خواهد رفت که هنوز نتوانسته مهاجم خارجی مدنظرش را جذب کند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها