رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 591300

آدم‌ربایی بخاطر ابراز علاقه به یک دختر در خزانه

ساعت24-تسنیم نوشت: مرد جوانی که با ۲ همدست خود اقدام به آدم ربایی در محله خزانه کرده بود، دستگیر شد.

html>

صبح امروز چهارشنبه ۱۹ مرداد ماه، رسیدگی به پرونده آدم‌ربایی، ضرب و جرح و تهدید به قتل یک مرد جوان در محله خزانه در دستور کار بازپرس شعبه هشتم دادسرای امور جنایی قرار گرفت.

تحقیقات ابتدایی حکایت از آن دارد که ۳ مرد جوان به دلیل اختلافات ناموسی و شخصی با خودرو پژو ۲۰۶ وارد پارکینگ یک خانه در محله خزانه شدند و پس ز ایجاد رعب و وحشت، پسر جوانی را با سلاح سرد هدف ضرب و جرح قرار دادند.

از سوی دیگر بررسی‌ها نشان داد، متهمان، مرد جوان را با خودرو ۲۰۶ به پارک بازیافت محله علی‌آباد منتقل کردند و در آنجا برای دومین بار، وی را با سلاح سرد هدف ضرب و جرح قرار دادند و تهدید به قتل کردند.

بدین ترتیب کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی وارد عمل شدند و پس از رصدهای اطلاعاتی، متهم اصلی این پرونده را دستگیر کردند؛ بررسی‌ها ادامه داشت تا اینکه ظهر امروز متهم برای برای تحقیقات به شعبه هشتم دادسرای امور جرائم جنایی منتقل شد.

متهم در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر ربودن مرد جوان با ۳ همدست خود معترف شد و با ابراز پشیمانی دلیل بزه انتسابی را ابراز علاقه مرد جوان به دختر مورد علاقه‌اش عنوان کرد.

تحقیقات درباره این پرونده توسط محمدامین تقویان؛ بازپرس شعبه هشتم دادسرای امور جرائم‌جنایی ادامه دارد و کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی برای دستگیری ۲ متهم متواری وارد عمل شده‌اند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها