رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 591308

کسب درآمد با روش استیکینگ تتر

ساعت24-همان‌طور که در مقاله "آیا درآمد از طریق استیکینگ تتر امکان پذیر است؟" نوشته شده است، تتر یکی از محبوب ترین و پرکاربردترین ارزهای رمزنگاری شده در بازار ارزهای دیجیتال، یک استیبل کوین به نام تتر USDT را منتشر می‌کند. تاریخچه تتر به سال ۲۰۱۴ باز می‌گردد، زمانی که برای اولین بار یک ارز دیجیتال با پشتوانه دلار به نام realcoin را در شبکه بیت کوین منتشر کرد تا به انتقال ارزهای فیات در بلاک چین کمک کند.

image-20220811090755-1.jpeg
html>

همان‌طور که در مقاله "آیا درآمد از طریق استیکینگ تتر امکان پذیر است؟" نوشته شده است، تتر یکی از محبوب ترین و پرکاربردترین ارزهای رمزنگاری شده در بازار ارزهای دیجیتال، یک استیبل کوین به نام تتر USDT را منتشر می‌کند. تاریخچه تتر به سال ۲۰۱۴ باز می‌گردد، زمانی که برای اولین بار یک ارز دیجیتال با پشتوانه دلار به نام realcoin را در شبکه بیت کوین منتشر کرد تا به انتقال ارزهای فیات در بلاک چین کمک کند. بعداً در همان سال، realcoin به تتر تغییر نام داد. (Tether به شرکت صادرکننده اشاره دارد، در حالی که تتر یا USDT نشانه است.) از آن زمان، تتر به زنجیره‌های بلوکی متعددی گسترش یافته، توکن‌های مختلفی را راه‌اندازی کرده و محبوبیت خود را افزایش داده است. تا پایان ماه مه ۲۰۲۲، تمام توکن‌های USDT موجود به ارزش ۷۳ میلیارد دلار بود که آن را به سومین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار تبدیل کرد.

USDT تتر چگونه کار می‌کند؟

ارزهای رمزنگاری شده تتر به زیرمجموعه خاصی از دارایی‌های دیجیتالی به نام استیبل کوین تعلق دارند که به این معنی است که قیمت‌های آن‌ها به یک دارایی با نوسان کمتر متصل است. استیبل کوین‌ها به عنوان یک پیوند مهم بین دنیای واقعی و ارزهای دیجیتال عمل می‌کنند. با توجه به اینکه قیمت‌هایشان به دارایی‌های باثباتی مانند ارز صادر شده توسط بانک مرکزی (فیات) مانند دلار آمریکا مرتبط است، استیبل کوین‌ها قول می‌دهند که دارندگان کریپتو را در برابر نوسانات محافظت کنند و برای تراکنش‌ها و معاملات روی بلاک چین و بین آن‌ها مناسب هستند.

چگونه می‌توانید USDT بخرید و نگه دارید

ساده ترین راه برای یک سرمایه گذار متوسط برای خرید و فروش استیبل کوین‌های تتر از طریق صرافی ارزهای دیجیتال است. USDT به طور گسترده توسط معامله‌گران استفاده می‌شود و در اکثر صرافی‌های رمزنگاری موجود است. استیبل کوین‌ها ارزهای دیجیتالی هستند، بنابراین می‌توانید USDT خود را روی هر نوع کیف پول رمزنگاری، گرم یا سرد نگه دارید.

دارندگان کریپتوهای بزرگ مانند سرمایه‌گذاران نهادی و صرافی‌های ارز دیجیتال می‌توانند مستقیماً از تتر به USDT و سایر استیبل کوین‌های صادر شده توسط Tether دسترسی داشته باشند. آنها می‌توانند با سپرده گذاری پول نقد، استیبل کوین بخرند. سرمایه گذاران متوسط ممکن است ببینند که قیمت USDT در مبادلات رمزنگاری هر چند وقت یکبار تغییر می‌کند. به عنوان مثال، زمانی که یکی از شاخص‌ترین استیبل کوین‌ها، Terra’s UST، در می ۲۰۲۲ سقوط کرد، قیمت‌های استیبل‌کوین دیگر در صرافی‌ها متزلزل شد و USDT برای مدت کوتاهی به ۹۷ سنت کاهش یافت، به دلیل اینکه مردم هراسان شدند و سرمایه خود را از بازار تتر بیرون آوردند.

صرافی‌های آنلاین خارجی، سرویس‌های بسیار خوبی برای خرید و فروش ارائه می‌دهند ولی این روزها به دلیل تحریم ارزهای دیجیتال، شاهد مسدود شدن حساب‌های کاربران ایرانی هستیم. از این رو، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که از صرافی‌های آنلاین ایرانی و معتبر استفاده کنید. به طور کلی، خرید و فروش تتر و دیگر ارزهای دیجیتال از صرافی‌های خارجی و ایرانی، امری پر ریسک است. پس بهتر است، قبل از اقدام به خرید تتر ، حسابی درباره آن صرافی تحقیق به عمل آورید. صرافی آنلاین والکس یکی از صرافی‌های آنلاین ایرانی ایمن و معتبر است.

کسب درآمد از طریق استیکینگ

شما از طریق Binance Earn می‌توانید با استیک کردن (Stake) تتر خود به کسب درآمد برسید. زمانی که شما از این طریق به سود برسید، آن مبلغ مستقیماً به کیف پول یا حساب معاملاتی شما واریز می‌شود.

کسب درآمد با روش استیکینگ تتر

جایی که تتر از آنجا آمد

براک پیرس (Brock Pierce)، ریو کالینز (Reeve Collins) و کریگ سلرز(Craig Sellars) در سال ۲۰۱۴ تتر را تأسیس کردند. این پروژه در ابتدا Realcoin نام داشت، اما مدت کوتاهی پس از راه اندازی نام آن را به Tether تغییر دادند. شرکت پشت تتر به نام Tether Limited، مسئول صدور آن و مدیریت ذخایر است.

Bitfinex اولین صرافی بزرگ رمزنگاری بود که معاملات Tether را ارائه کرد، که در ژانویه ۲۰۱۵ آغاز شد. اگرچه Bitfinex و Tether Limited موجودیت‌های جداگانه‌ای هستند، اما افشای اسناد Paradise در سال ۲۰۱۷ نشان داد که مقامات Bitfinex و Tether Limited آن را راه اندازی کرده‌اند. در سال ۲۰۱۸، سخنگوی هر دو شرکت گفت که آنها یک مدیرعامل دارند.

آیا تتر سرمایه گذاری خوبی است؟

Tether دقیقاً یک سرمایه‌گذاری نیست زیرا برای حفظ قیمت تتر ۱ دلار طراحی شده است. ارزش مانند سایر ارزهای دیجیتال و سهام ارزهای دیجیتال افزایش نخواهد یافت. همانطور که قبلا ذکر شد، می‌توانید از Tether برای ایجاد درآمد غیرفعال استفاده کنید. پلتفرم‌های وام‌دهی زیادی وجود دارد که نرخ‌های بهره رقابتی را برای Tether به شما می‌پردازند. این یکی از راه‌های کسب سود بیشتر از یک حساب پس‌انداز معمولی است. به خاطر داشته باشید که استفاده از ارز دیجیتال تتر یک روش به دور از خطر است. Tether شما مانند پول در حساب بانکی بیمه یا تضمین نشده است. اگرچه تتر به طور کلی ارزش ۱ دلاری خود را حفظ کرده است، اما ممکن است در آینده تغییر کند.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها