رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 591346

واکنش عجیب مجید جلالی به حضور ساپینتو و مورایس : فقط پولمان را دور ریخته‌ایم!

ساعت24-مجید جلالی، کارشناس فوتبال ایران در آستانه شروع فصل جدید لیگ برتر به انتقاد از هزینه زیاد تیم های برای مربیانی مانند ساپینتو و مورایس پرداخت.

html>

تیم های لیگ برتر تمرکز ویژه ای رو انتخاب بازیکنان و مربیان خارجی داشتیم. مهم ترین تغییرات در تیم های استقلال، سپاهان و پرسپولیس بود که ساپینتو و مورایس سرمربی شدند و دستیارهای گل محمدی از ایرانی به خارجی تغییر یافتند.

مجید جلالی این رویکرد را درست نمی‌داند و معتقد است پنج ماه دیگر مشخص می شود که این همه هزینه برای خارجی ها درست نبوده است.

او در پاسخ به این سوال که به صورت مشخص در مورد پرسپولیس، استقلال و سپاهان آیا اضافه شدن دو سرمربی پرتغالی و دستیاران برزیلی برای گل‌محمدی ثمربخش خواهد بود؟ گفت:

«روی این خارجی‌هایی که جذب می‌شوند- چه در بخش نیمکت مربی‌گری چه در بخش بازیکنان- شناخت چندانی نداریم. بنابراین نمی‌شود از پیش قضاوت کرد ولی من خودم بر حسب تجربه‌ام می‌گویم ما شاید در پنج ماه آینده بر اساس وضعیت‌هایی که پیش می‌آید متوجه شویم پول‌های زیادی هدر دادیم.»

یعنی ساپینتو یا مورایس هم نمی‌توانند کمکی به پیشرفت تیم‌هاشان کنند؟

«استنباط و تحلیل من این است که واقعاً با توجه به هزینه‌هایی که می‌کنیم و مربیانی که آمدند و حتی آنالیزور هم از خارج با خودشان آوردند و در کنارش بازیکنانی که با هزینه زیاد از خارج آمده‌اند در پنج ماه آینده متوجه شویم این همه هزینه آن‌قدرها هم ارزش نداشته.»

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها