رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 591371

دبی مقصد ایده آل گردشگران ایرانی

ساعت24-کشور امارات امروزه به یکی از مقصدهای جذاب گردشگری در بین مسافران در سرتاسر جهان بدل گشته است. در این بین شهر دبی با دارا بودن مکان­های تفریحی و گردشگری در الویت برای بازدید و سفر قرار دارد. در این مقاله از سایت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی معراج گشت شما را با بهترین و معروف­ترین جاذبه­های گردشگری و تفریحی شهر دبی امارات آشنا می­کنیم.

html>

دبی، مدینه الجمیرا

یکی از مکانهای دیدنی شهر دبی، که به فارسی معنای آن شهر زیبا است، مدینه الجمیرا است. جمیرا بالغ بر 40 هکتار وسعت دارد، و لقب بزرگترین مکان تفریحی در کشور امارات را از آن خود کرده است. معماری شهر جمیرا به سبک و سیاق بناهای سنتی و قدیمی عربی است. شهر جمیرا مسیرهای آبی را در کنار خود میبیندکه با قایق میتوان به گشت و گذار در آن پرداخت.

دبی مقصد ایده آل گردشگران ایرانی

دبی، جزیره نخل جمیرا

یکی دیگر از مناطق معروف شهر دبی که همه ساله گردشگران زیادی را به خود میبیند، جزیره نخل جمیرا است. این جزیره به گونهای ساخته شده که از بالا به صورت درخت نخل دیده میشود، امکانات تفریحی بسیاری در این جزیره مهیا گردیده است، سقوط آزاد از هواپیما، چپتر بازی، پرواز تفریحی با هلیکوپتر برخی از تفریحاتی است که با توجه به نمای زیبای جزیره نخل جمیرا از ارتفاع زیاد،قابل انجام است. خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی معراج گشت با پشتوانه یک دهه تجربه و خدمت رسانی با در دسترس قرار دادن تور دبی در همه ایام هفته آن هم با ارزانترین قیمت و آفر های ویژه پیشنهاد ما به شما برای داشتن سفری لذتبخش است.

دبی، باغ معجزه ها

دبی شهر مدرن و پیشرفته که بیشتر با سازههای عظیم و معماریهای خلاق ساختمانهایش معروف است، باغی زیبا را هم در خود جای داده است. اگر بگوییم یکی از زیباترین و منحصربفردترین مکانهای گردشگری شهر دبی باغ معجزه است، اشتباه نکرده ایم. این باغ حتی در جهان مورد مشابهای ندارد.

جالب است بدانید که بیش از هزاران نوع از گیاهان و گلها در این باغ موجود است، همچنین نحوه قرار گرفتن گلها و ساختار باغ به شدت زیباست تا جایی که باغ معجزه دبی دارای دو رکورد در کتاب گینس در بخش گل آرایی را از خود به ثبت رسانده است. گفتهشده که بالغ بر 150 میلیون نمونه گل در باغ وجود دارد. مهمترین عاملی که باعث تمایز این باغ از سایر مکانهای گردشگری مشابه شده است، نحوه چینش گلها در باغ است، گلها به نحوی در این باغ بر روی مجسمهها و ماکتهای غول پیکر قرار گرفتهاند، که حس واقعی بودن و ارائه تصویری سه بعدی از آنها را برای بازدیدکنندگان فراهم ساختهاند. در دل باغ معجزه دبی، یک باغ بزرگ پروانه هم جا خوش کرده است، که بازدید از آن را نباید فراموش کنید. امکانات تفریحی هم به اندازه کافی در اطراف باغ معجزه وجود دارد.

اگر به دنبال تور دبی از اصفهان با قیمتی به صرفه، همه روزه و با آفر های ویژه هستید به معراج گشت مراجعه کنید.

دبی مقصد ایده آل گردشگران ایرانی

دبی، پارک اند ریزورت

اگر به شهر بازی و هیجان ناشی از استفاده از امکانات تفریحی پارکها علاقه دارید، بازدید از پارک اند ریزورت را از دست ندهید، این مکان تفریحی شامل جدیدترین و مهیجترین، شهربازیها، پارک آبی و ... می شود. با تهیه بلیط و ورود به این منطقه بزرگ سرگرمی و تفریحی قطعا خاطرات خوشی را برای خود رقم خواهید زد. به علت محبوبیت این مکان، شلوغی بیش از حد ممکن است کمی حوصله سر بر باشد اما صبرکردن برای تجربه سواریهای هیجان انگیز شهربازیها ارزشش را دارد.

دبی، فواره عظیم

در این سازه شاهد رقص آب بسیار زیبا و مهیج هستید، فواره دبی در وسعتی بالغ بر اندازه هجده زمین برگزاری مسابقات فوتبال درست شده است. و نور آن به قدری است که حتی از مسافت چند کیلومتری هم میتوان آن را کاملا واضح مشاهده کرد. این فواره رقص آب را با موسیقیهای انگلیسی و ترانههای ویژه عربی به نمایش میگذارد.

پیشنهاد تور دبی

حالا که اطلاعات مورد نیاز برای گرفتن تصمیم برای سفر به امارات و مخصوصا شهر زیبای دبی را کسب کردید، نیازمند به شرکت خدمات مسافرتی مطمئن برای سفر به امارات و تهیه تور به صرفه دبی هستید، خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی معراج گشت با پشتوانه یک دهه تجربه و خدمت رسانی با در دسترس قرار دادن تور مستقیم دبی در همه ایام هفته آن هم با ارزانترین قیمت و آفر های ویژه پیشنهاد ما برای داشتن سفری لذتبخش است.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها