رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 591386

واریز یارانه مرداد مشمولان قبلی و جدید: ساعت 24

ساعت 24 - سازمان هدفمندی یارانه‌ها، از واریز نقدی یارانه مردادماه به همراه یارانه‌های معوق و البته پرداخت برای مشمولان جدید خبر داد؛ این واریز ساعت ۲۴ امروز(پنج‌شنبه) انجام خواهد شد.به گزارش ایسنا، مرحله ۱۳۸ یارانه‌های نقدی که در واقع چهارمین مرحله از یارانه‌های جدید ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومانی است از ساعت ۲۴ امروز همزمان با ۲۰ مردادماه به حساب سرپرستان خانواد واریز و قابل برداشت خواهد شد.

html>

با توجه به دهک‌بندی صورت گرفته به ازای هر فردی که خانوار او بین دهک اول تا سوم قرار دارد مبلغ ۴۰۰ هزار تومان و برای کسانی که بین دهک چهارم تا نهم قرار دارند ۳۰۰ هزار تومان واریز انجام خواهد شد. خانوارهایی که یارانه‌ آنها از اردیبهشت ماه یعنی از شروع واریز یارانه‌های جدید قطع شده بود و درخواست بازبینی را در سامانه http://hemayat.mcls.gov.ir/ ثبت کرده بودند اگر در بررسی صورت گرفته بین دهک اول تا نهم قرار گرفته باشند یارانه مردادماه را به تناسب دهکی که در آن قرار دارند، دریافت خواهند کرد. گفتنی است که پیش از این همراه با یارانه تیرماه نیز افرادی که نسبت به قطع یارانه خود اعتراض و درخواست بازبینی کرده بودند در صورتی که بین دهک اول تا نهم قرار داشتند، یارانه تیرماه را دریافت کردند.

برای ثبت‌نامی‌ها هم یارانه مرداد واریز می‌شود

گروه دیگر کسانی هستند که پیش از این به هر دلیلی یارانه دریافت نمی‌کردند و از اواخر اردیبهشت ماه که ثبت نام از جاماندگان یارانه از سوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها شروع شد، در سامانه https://my.gov.ir ثبت نام کرده‌اند. بر این اساس بعد از بررسی‌های صورت گرفته برای خانوارهایی که بین دهک اول تا نهم قرار گرفتند یارانه تیرماه واریز شد .همچنین افرادی که بعد از آن و تا ابتدای مرداد ماه ثبت نام کرده بودند مورد بررسی قرار گرفته و یارانه مرداد نیز برای آنها واریز خواهد شد .

معوقات یارانه امشب واریز می‌شود

اما موضوع مورد توجه مربوط به پرداخت معوقات یارانه است؛ یعنی کسانی که اعتراض کرده و یا ثبت نام جدید داشته‌اند و از تیرماه مشمول یارانه نقدی شده باشند با توجه به بررسی صورت گرفته ، همراه با مرداد ماه ، یارانه معوق اردیبهشت و خرداد یعنی دوماه اول شروع یارانه جدید را دریافت خواهند کرد. با این حال متقاضیان بازبینی دهک‌بندی و افرادی که یارانه آنها از اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ قطع شده است، همچنان می‌توانند جهت ثبت یا پیگیری درخواست خود به سامانه اعلامی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به آدرس https://hemayat.mcls.gov.ir مراجعه کرده و یا با تلفن گویای ۰۹۲۰۰۰۰۶۳۶۹ تماس بگیرند.

ثبت‌نام از افرادی که تاکنون از دریافت یارانه نقدی جا مانده‌اند یا متقاضی جدید دریافت یارانه هستند نیز همچنان ادامه دارد. این افراد می‌توانند با مراجعه به https://my.gov.ir نسبت به ثبت‌نام خانوار خود اقدام کنند.جهت ثبت‌نام در این سامانه، در اختیار داشتن شماره تلفن همراه به‌ نام سرپرست خانوار، کد ملی، کد پستی،تاریخ تولد و شماره شبای بانکی مربوط به سرپرست خانوار متقاضی جدید یا جامانده از یارانه، ضروری است. تمامی اشخاص می‌توانند جهت کسب اطلاع از آخرین وضعیت یارانه خانوار، کد دستوری #کد ملی*۴۳۸۵۷*۴* (ستاره ۴ ستاره ۴۳۸۵۷ ستاره کد ملی مربع) را با شماره تلفن همراه به‌نام خود شماره‌گیری کنند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها