رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 591574

تیراندازی در فرودگاه «کانبرا»؛ فرودگاه تخلیه شد

ساعت24-مسئولان محلی از وقوع یک حادثه تیراندازی در فرودگاه «کانبرا» استرالیا و تخلیه این فرودگاه خبر دادند.

html>

رسانه‌های محلی از تیراندازی در فرودگاه «کانبرا» در پایتخت استرالیا خبر دادند و گزارش کردند که نیروهای پلیس به سرعت این فرودگاه را تخلیه کردند و یک فرد مظنون را در این رابطه بازداشت کردند.

روزنامه انگلیسی دیلی‌میل در این خصوص گزارش کرد، صدها مسافر وحشت زده از فرودگاه کانبرا پس از تیراندازی یک مرد مسلح در داخل ترمینال تخلیه شدند.

بر اساس این گزارش، گزارش های اولیه حاکی از آن است که حدود ساعت ۱۳:۳۰ بعدازظهر یکشنبه صدای تیراندازی از طبقه پایین فرودگاه شنیده شد و شاهدان از شنیده شدن ۸ تا ۱۰ گلوله خبر دادند.

طبق گزارش دیلی میل، بیش از ۱۲ خودرو پلیس در خارج از فرودگاه مستقر شده‌اند و افسران مسلح پلیس فدرال استرالیا در بیرون از فرودگاه نگهبانی می‌دهند.

پلیس استرالیا تأکید کرده است که یک نفر دستگیر شده و یک اسلحه کشف شده است. پلیس در بیانیه‌ای در این خصوص گفت: «دوربین مداربسته بررسی شده است و در حال حاضر تصور می شود که فرد بازداشت شده تنها فرد مسئول این حادثه باشد».

بر اساس این گزارش، ترمینال فرودگاه کانبرا برای احتیاط بیشتر تخلیه شد و مسئولان فرودگاه اوضاع را تحت کنترل درآوردند. پلیس استرالیا از مردم درخواست کرد که در حال حاضر در فرودگاه حضور نداشته باشند. گزارشی از زخمی شدن فردی در این حادثه منتشر نشده است.

طبق این گزارش، ویدئویی که از داخل ترمینال گرفته شده است نشان می دهد که یک مرد توسط یک افسر پلیس با چیزی شبیه اسلحه در همان نزدیکی به دام افتاده است. این ویدئو نشان می‌دهد که یک افسر پلیس دیگر به سرعت به محل حادثه می‌رود و سپس به او دستبند می‌زنند و او را از آن جا منتقل می‌کنند.

دیلی میل ادامه داد، پروازها به داخل و خارج کانبرا در نتیجه تیراندازی متوقف شد و مسافران منتظرند از هواپیما پیاده شوند.

بر اساس این گزارش،‌تصاویری از محوطه محل حادثه منتشر شده است که چهار سوراخ گلوله در سه پنجره را نشان می‌دهد که تیرانداز چندین بار به شیشه بالای سر شلیک کرده است. «لوئیز میلیگان» خبرنگار در توییتی نوشت که این حادثه در سالن کانتاس رخ داده است و از تمامی مسافران خواسته شده به سرعت آن جا را ترک کنند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها