رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 591632

آشوب در پاری سن ژرمن/ اختلاف نیمار و ام‌باپه علنی شد

ساعت24-اختلاف نیمار با ام‌باپه علنی شده است و این باعث شده تا پاری سن ژرمن فصل سختی پیش‌رو داشته باشد.

html>

به گزارش ایسنا، پاری سن ژرمن یکی از پر مهره‌ترین تیم‌های حال حاضر فوتبال جهان است که در خط حمله خود مثلث نیمار، مسی و ام‌باپه را در اختیار دارد.

به نظر می‌رسد که حضور ستاره‌های بزرگ در تیم پاریسی دردسرساز شده است.

کیلیان ام‌باپه بعد از کش و قوس‌های زیاد حاضر به تمدید قرارداد با پاری سن ژرمن شد. ظاهرا باشگاه پاریسی برای ماندن این بازیکن جوان امتیازات بسیار زیادی به این بازیکن داده است که صدای اعتراض دیگر ستاره‌های تیم را درآورده است.

روزنامه معتبر اکیپ فرانسه به این موضوع اشاره کرد و نوشت: نیمار یکی از بازیکنانی است که از امتیازات زیادی که باشگاه پاری سن ژرمن به ام‌باپه داده متعجب شده است.

مولینا، خبرنگار سرشناس فرانسوی هم از اختلاف علنی نیمار با ام‌باپه سخن به میان آورد و نوشت: ام‌باپه برای تمدید قرارداد با پاری سن ژرمن شرط و شروطی داشت که یکی از آن‌ها جدایی نیمار بود. نیمار هم از این موضوع آگاه شده است و این باعث شده تا رابطه او با ام‌باپه خراب شود.

روزنامه مارکا اسپانیا هم دشمنی و رابطه بد نیمار با ام‌باپه را تایید کرد و نوشت: بعد از پیوستن مسی به پاری سن ژرمن رابطه دوستانه نیمار و ام‌باپه از بین رفته است. نیمار اخیرا پستی را که به ام‌باپه حمله کرده بود لایک کرده است تا نشان دهد که رابطه خوبی با این بازیکن ندارد.

ام‌باپه در دیدار اخیر پاری سن ژرمن برابر مون پلیه نشان داد که از وضعیت خود در تیم پاریسی راضی نیست. او در یکی از ضد حملات بعد از آن که بازیکن پاری سن ژرمن توپ را به مسی داد به نشانه قهر و ناراحتی از فرار کردن ایستاد تا ضد حمله پاری سن ژرمن خراب شود.

به نظر می‌رسد که اختلاف نیمار با ام‌باپه بسیار جدی است و این باعث شده است تا رسانه‌ها از آشوب در تیم پاریسی سخن به میان آورند که این قطعا در ادامه فصل تیم را تحت تاثیر قرار خواهد داد. باید دید که آیا گالتیه می‌تواند این حاشیه‌ها را در تیمش مهار کند یا نه.

انتهای پیام

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها