رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 592908

ایزوگام در کرج با ایزوگام پلاس

ساعت24-اگر ساکن شهر کرج و البرز هستید و به دنبال تعمیر پشت بام خانه خود هستید ایزوگام پلاس نزدیکترین جا برای انجام در ایزوگام درکرج شما است.

html>

اگر ساکن شهر کرج و البرز هستید و به دنبال تعمیر پشت بام خانه خود هستید ایزوگام پلاس نزدیکترین جا برای انجام در ایزوگام درکرج شما است.

ایزوگام پلاس، نماینده فروش اصلی ایزوگام در کرج با قیمت مناسب و خدمات عالی ای که دارد بهترین گزینه برای انتخاب تعمیر پشت بام در کرج خانه شماست.

به همین سبب، با ما همراه باشید تا در ادامه شما را با نحوه فعالیت ایزوگام پلاس آشنا نماییم. با توجه به اینکه سازه های ساختمانی نیاز به عایق بندی در برابر تغییرات آب و هوایی، پرتو خورشید، بارش باران و برف دارند باید به دنبال راهکاری برای محافظت سازه های ساختمانی باشیم.

برای حفاظت از این سازه ها راهکارهای مختلفی از جمله قیرگونی، آسفالت، شیروانی کردن سقف خانه ها وجود دارد. اما در بین این راه های مختلفی که قرار گرفته ممکن است این سوال برای ما پیش بیاید که از کدام روش برای این کار استفاده کنیم تا نتیجه بهتری دریافت کنیم.

ایزوگام در کرج با ایزوگام پلاس

ایزوگام در کرج

ماده ی تشکیل دهنده ی ورق های ایزوگام فایبرگلاس و قیر به علاوه پلیمرها می باشد. قیر، ماده ای مخلوط بوده که از مایعات آلی درست شده و بسیار چسبنده می باشد.

ساختمان و مسکن های قدیمی در برخی موارد ممکن است به دلیل تغییرات در سطح آب های زیرزمینی و طراحی ضعیفی که دارند دچار مشکل شوند. به همین سبب،ایزوگام در تعمیر این مشکلات به وجود آمده نقش بسیار مهمی دارد.

ایزوگام ها انواع مختلفی به صورت ورق و مایع دارند. که ورق رول ایزوگام، به علت نصب سریع و هزینه مناسبی که دارد طرفداران بیشتری دارد.

ایزوگام ها دارای جنس و برند گوناگونی هستند که با توجه با این جنس و نوع در انواع مختلفی وجود دارند.

با ما همراه باشید تا در ادامه به معرفی انواع این ایزوگام ها به شما بپردازیم.

جنس داریم تا جنس

نوع اول ایزوگام از جنس یک ماده ضد آب است که بسیار بادوام می باشد. غشای این ماده ضد آب بوده و از قیر به دست می آید. این نوع ایزوگام، به شکل رول بوده که هر رول تقریبا به اندازه ده در یک سانتی متر می باشد.

اما این نوع ایزوگام مناسب چه مکان هایی برای استفاده می باشد؟! این نوع ایزوگام مناسب سقف هایی با متراژ کم و یا سقف های بتنی می باشد.

ایزوگام در کرج با ایزوگام پلاس

انواع ایزوگام

علاوه بر محل های گفته شده زیر زمین ها و دیوار های نگهدارنده از دیگر مکان های مورد استفاده برای این نوع ایزوگام هستند.

نوع دوم انواع این ایزوگام ها برای سنگ فرش ها، پوشش ها و درزگیرها مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع ایزوگام از جنس استایرن بوتادین استایرن SBS می باشد که خانواده ای از لاستیک مصنوعی (استایرن و بوتادین)می باشد.

SBS موجود در این ایزوگام از جنس الاستومر پلاستیکی ترمو می باشد که در زمان مخلوط شدن با قیر مقاومت طولانی مدتی در برابر ساییدگی ایجاد می‌کند.

سومین نوع ایزوگام، ایزوگامی بدون نیاز به مشعل به علت خصوصیات چسب است که ایزوگامی قوی با ضخامت کم غشا دارد. که این موضوع باعث می‌شود که اثرات محیط زیستی و و ردپای کربن تا دویست درصد در مقایسه با سیستم های قدیمی سنتی کاهش پیدا کند.

غشای قیر چسبناک این ایزوگام غشاهایی با ورق های ضد آب اصلاح شده پلیمری چسبیده هستند که روی انواع مختلفی از پارچه ها یا سقف ها لمینت می‌شوند.

غشای قیر چسبناک این نوع ایزوگام، به علت وجود پلی پروپیلن یا پلی استر می‌تواند جایگزینی برای غشاهای محافظ سنتی باشد. حال با خواندن انواع این ایزوگام ها و ویژگی های مختلف آن ها ممکن است شما برای انتخاب، دچار چالش ذهنی بشوید.

بنابراین ما به شما توصیه میکنم که از یک کارشناس باتجربه در زمینه نصب و تهیه ایزوگام در کرج مثل ایزوگام پلاس مشاوره بگیرید.

ایزوگام پلاس از آماده سازی تا اتمام کار

ایزوگام پلاس نمایندگی فروش ایزوگام در کرج و استان البرز با ارائه بهترین خدمات و کیفیت به شما از زمان آماده سازی تا پایان کار با قیمت مناسب همراه شما خواهد بود.

با توجه به اینکه برای خدمات ایزوگام می بایست پیمانکار یا نصابی را انتخاب نمایید تا شما را برای انتخابی درست راهنمایی نماید ایزوگام پلاس، با توجه به نیاز های پروژه ای شما در کمترین زمان با مناسب ترین قیمت خدمات عالی ای را به شما ارائه می دهد.

ایزوگام و رفع مشکلات ساختمانی

زیر زمین های مرطوب، کپک ها، بوی نم و افتادگی پایه ها این ها مواردی از نمونه های رایج مشکل آب می باشند که با ایجاد شدن در یک محل نیاز به تعمیر و توجه دارند.

ایزوگام در کرج با ایزوگام پلاس

ایزوگام انتخابی مناسب

اگر شما ساکن شهر کرج و استان البرز هستید و نیاز به خدمات ایزوگام و بازسازی پشت بام دارید می‌توانید با شماره تلفن های نمایندگی ایزوگام پلاس جهت ایزوگام در کرج تماس حاصل نمایید و از قیمت خرید و نصب ایزوگام مطلع شوید.

سقف سازه های ساختمانی در اثر عواملی مثل آفتاب، باران، تگرگ، نوسان دما و حتی باد شدید به مرور زمان ممکن است دچار آسیب جدی ای شوند. طول عمر یک سقف ساختمانی علاوه بر این موارد به نوع مواد استفاده شده، جهت گیری، آب و هوا و سایر عوامل بستگی دارد.

ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که آیا سقف هر سازه ساختمانی نیاز به تعمیر دارد؟ اگر نیاز داشته باشد این تعمیر باید هر چند سال انجام شود؟!

برای پاسخ به این سوال باید بگوییم که به طور متوسط سقف در هر جایی از پانزده تا سی سال می‌تواند طول بکشد. این در حالیست که میانگین یک ساختمان بین پنجاه تا صد سال طول می‌کشد. یعنی طبق این داده ها هر ساختمانی در طول عمر خود به کم کم یک بار تعمیر یا تعویض نیاز دارد.

ایزوگام پلاس بیمه ای برای سقف بالا سر شما

نحوه نصب ایزوگام ارتباط مستقیمی با عمر ایزوگام شما دارد، اگر ایزوگام به درستی نصب نشود می تواند خسارت های بسیار زیادی را برای شما به بار بیاورد. چرا که اگر ایزوگام به درستی نصب نگردد، پس از مدت بسیار کوتاهی شاهد نشت رطوبت به سقف خواهیم بود.

تصور کنید نشت رطوبت به سقف خانه تان می تواند چه خسارتی را به ارمغان بیاورد! نصب صحیح ایزوگام نیز ارتباط مستقیمی با مهارت نصاب دارد و اگر نصاب فردی تازه کار و بی تجربه باشد، می تواند برایتان هزینه های اضافه ای به بار بیاورد.

معیار های مختلفی از جمله مهارت نصاب، کیفیت ایزوگام و استفاده از قیر در مواقع لزوم میتواند تاثیر به سزایی در عمر ایزوگام داشته باشد. بنابراین ما در مجموعه ایزوگام پلاس با گردآوری مجرب ترین نصاب های ایزوگام، آماده ایم سقف شما را بیمه کنیم!

ایزوگام پلاس متفاوت از رقبا

ایزوگام پلاس با انجام کار در دو مرحله، عمر و کیفیت، عایق سقف شما را برای مدت طولانی تضمین خواهد کرد. در مرحله اول، نصاب ماهر و کارکشته ای به محل شما جهت بازدید فرستاده شده و با استفاده از با کیفیت ترین ایزوگام، مهارت بالا و استفاده از غیر در مواقع لزوم، ایزوگام را به بهترین نحو برای شما نصب میکند.

ایزوگام در کرج با ایزوگام پلاس

ایزوگام با کیفیت

در مرحله دوم، نصاب به صورت دقیق دست به بازرسی ایزوگام خواهد پرداخت و ایزوگام را از نظر تا خوردگی، حباب هوا و چین و چروک به طور کامل بررسی خواهد کرد تا کار به نحو احسنت به انجام برسد. بنابراین اگر به دنبال ایزوگام در کرج هستید، ایزوگام پلاس می تواند، انتخاب مناسبی برای شما باشد.

پس از نصب نیز در کنار شما هستیم!

ایزوگام پلاس پس از نصب نیز در خدمت شماست و پشتیبانی و راه حل هایی جهت افزایش طول عمر عایق در اختیار شما خواهد گذاشت. کارشناسان ما همواره آماده ارائه مشاوره های تخصصی و خدمات تخصصی به شما مشتریان گرامی است.

پس از نصب نیز در کنار شما هستیم. ما در مجموعه ایزوگام پلاس، همواره به دنبال ارائه بهترین و بروز ترین خدمات فروش و پس از فروش به مشتریان خود هستیم. در صورت وجود هر گونه مشکلی با کمترین هزینه و در سریع ترین زمان، آماده ارائه خدماتی همچون تعمیر پشت بام در کرج ، نصب و نوسازی پشت و ایزوگام در کرج و البرز هستیم.

کارشناسان ما آماده دریافت تماس های شما هستند تا پیش از نصب نیز مشاوره های تخصصی و گیرا در اختیار شما قرار دهند. تنها کافیست تلفن خود را بردارید و با ما تماس بگیرید!

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها