رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 594304

مطمئن ترین خرید و فروش فیش حج با فیش حج محمد

ساعت24-برای مسلمانان سفر به مکه و زیارت خانه خدا همواره یکی از بزرگ‌ترین آرزوها بوده است. آرزویی که برخی از آن‌ها سال‌ها برای رسیدن به آن منتظر می‌مانند. این انتظار طولانی به این دلیل است که عربستان در هر سال به هر کشور تعداد محدودی سهمیه می‌دهد تا بتواند زائرین را مدیریت کند. به‌علاوه تا پیش‌ازاین فیش حج خریداری‌شده توسط هر فرد تنها به خود او تعلق داشته و امکان واگذاری آن به کس دیگری وجود نداشت. به همین دلیل برخی افراد حتی تا 20 سال هم در صف انتظار حج تمتع باقی می‌ماندند و برخی دیگر هیچ‌گاه به این آرزوی خود نمی‌رسیدند.

html>

در همین راستا سازمان حج و زیارت چند سال قبل خرید و فروش فیش حج را آزاد اعلام کرد تا افرادی که در آرزوی این سفر معنوی به سر می‌برند، زودتر به آرزوی خود برسند؛ اما متاسفانه در همین مدت افراد سودجو به این موضوع علاقه‌مند شده و کلاه‌برداری‌های زیادی در این حوزه انجام گرفت. قیمت‌های بی‌منطق و فروش فیش عمره با قیمت تمتع تنها بخشی از این کلاه‌برداری‌ها بود. به همین دلیل فیش حج محمد اقدام به راه‌اندازی یک مرجع رسمی برای معامله فیش حج تمتع و عمره گرفت تا خریداران و فروشندگان را مستقیما به یکدیگر متصل کند. در این مطلب قصد داریم فیش حج محمد را کمی بیشتر به شما معرفی کنیم.

انواع فیش حج چیست؟

همان‌طور که میدانید سفر حج در دو نوع عمره و تمتع انجام می‌گیرد. حج عمره در تمام طول سال قابل انجام است؛ اما حج تمتع تنها در ماه ذی‌الحجه انجام می‌گیرد. به همین دلیل نوبت‌های حج تمتع همواره طولانی‌تر است. فیش حج در دو نوع عمره و تمتع به افراد تعلق می‌گیرد. بدیهی است که قیمت فیش تمتع بسیار بالاتر است؛ بنابراین هنگام خرید حتما باید به نوع فیش خریداری‌شده دقت کنید.

قیمت فیش حج به چه صورت است؟

تعیین قیمت فیش‌ها به عوامل مختلفی بستگی دارد؛ اما باید توجه کنید که این قیمت دارای محدود مشخصی است و درصورتی‌که قیمتی بیشتر ازآنچه در این مقاله بیان می‌کنیم به شما پیشنهاد شد به کلاه‌بردار بودن شخص فروشنده مشکوک شوید. فیش‌هایی که در سایت فیش حج محمد ثبت می‌شوند با قیمت بسیار مناسبی به فروش می‌رسند. برای فیش عمره این قیمت معمولا در حدود 3 میلیون تومان است. البته در حال حاضر به دلیل مشکلات موجود سفرهای عمره انجام نمی‌شود؛ بنابراین مشخص نیست که تاریخ بعدی اعزام حجاج به سفر عمره چه زمانی باشد.

فیش تمتع نیز با قیمت حدودی 50 تا 80 میلیون تومان به فروش می‌رسد. البته این قیمت مربوط به سال 1401 است و ممکن است سال آینده با توجه به شرایط تغییر کند. قیمت فیش تمتع به تاریخ ثبت ‌نام و اینکه نام شخص برای حج درآمده یا خیر بستگی دارد. چراکه اولویت تعیین زمان سفر به تاریخ ثبت‌نام بستگی دارد؛ بنابراین فیش‌هایی که تاریخ ثبت‌نامشان زودتر است قیمت بالاتری دارند. توجه کنید که در سال 99 فیش‌هایی که تا تاریخ 15 فروردین 86 ثبت‌نام کرده بودند برای اعزام معرفی شدند؛ اما مشکلات مربوط به ویروس کرونا سفر این افراد را لغو کرد و سال 1400 از ثبت نامی های سال 99 اعزام شدند.

علاوه بر تاریخ و سال ثبت‌نام قیمت فیش تمتع در شهرهای مختلف نیز متفاوت است. معمولا در شهرهای بزرگ به دلیل اینکه تقاضا برای خرید بالاتر است، قیمت این فیش‌ها بیشتر می‌شود. در شهرهای کوچک‌تر هم قیمت کمتر است اما در همین محدوده قیمتی اعلام‌شده خرید و فروش فیش حج انجام می‌شود.

آیا خرید فیش حج به معنای اعزام قطعی است؟

همان‌طور که پیش‌تر گفتیم مشخص شدن تاریخ اعزام به تاریخ ثبت‌نام وابسته است. برخی افراد اقدام به فروش فیش‌هایی می‌کنند که نامشان برای اعزام همان سال درآمده است؛ بنابراین خرید این فیش‌ها به‌منزله اعزام قطعی است؛ اما اگر فیشی با تاریخ دیرتر از تاریخ‌های اعلام‌شده خریداری کنید، باید تا زمان اعلام سازمان حج و زیارت برای اعزام منتظر بمانید. توجه کنید که خرید فیش حج همه‌چیز نیست. چراکه هزینه‌های کاروان جدا از هزینه‌های خرید و فروش فیش حج تعیین می‌شود.

در سال 1401 سازمان حج و زیارت هزینه‌های کاروان را 42 تا 45 میلیون تومان تعیین کرد. این هزینه‌ها بسته به قیمت ارز و شرایط کشور در هر سال متفاوت است؛ بنابراین به‌جز هزینه‌ای که برای خرید فیش در نظر می‌گیرید باید هزینه‌هایی که برای ثبت‌نام در کاروان بپردازید نیز در نظر داشته باشید. توجه کنید که خرید فیش تنها به معنای خرید امتیاز شخص صاحب فیش است. البته برای آن‌که مطمئن باشید که با این فیش حتما اعزام می‌شوید باید آن را به نام بزنید؛ بنابراین معامله را در دفاتر مورد تایید سازمان حج و زیارت انجام دهید تا مشکلات بعدی برایتان به وجود نیاید؟

چگونه می‌توان از سایت فیش حج محمد فیش خرید؟

با مراجعه به این سایت با آدرس fishe-haj.com می‌توانید آگهی‌های ثبت‌شده در سایت را بررسی کرده و یکی از آن‌ها را برای خرید انتخاب کنید. شما می‌توانید از طریق شماره تلفن 09351032200 در واتساپ با مشاورین فیش حج محمد تماس گرفته و درباره قیمت و شرایط فیش از آن‌ها مشورت بخواهید. فیلترهای جست‌وجوی موجود در این سایت برای راحتی بیشتر شما در نظر گرفته شده است. شما می‌توانید با اعمال فیلترها فیش‌های موجود در استان و شهر موردنظر خود که در محدوده بودجه شما قرار دارند را پیدا کنید.

برای خرید ایمن‌تر بهتر است از فروشندگانی خرید کنید که امکان ملاقات حضوری با آن‌ها وجود دارد. به‌علاوه مسئولیت اطلاع از صحت آگهی بر عهده شما است و سایت فیش حج محمد مسئولیتی در این موضوع نمی‌پذیرد. به‌علاوه این سایت اکیدا به مشتریان توصیه می‌کند معاملات را با وجه نقد انجام دهند. همچنین در صورت استفاده از چک‌های بانکی رمزدار از اصل بودن آن اطمینان حاصل کنند.

آیا سایت فیش محمد تنها مخصوص خریداران فیش است؟

بدون شک پاسخ این سوال خیر است. آگهی‌هایی که اکنون در این سایت موجود است توسط فروشندگان ثبت‌شده است؛ بنابراین شما می‌توانید در این سایت ثبت رایگان فیش حج را به‌عنوان فروشنده یا خریدار انجام دهید. تنها باید توجه کنید که هنگام ثبت آگهی اطلاعات را به‌طور کامل وارد کنید. همچنین درصورتی‌که مزاحمتی برای شما ایجاد شد می‌توانید از طریق سایت پلیس فتا آن را پیگیری کنید.

ثبت رایگان فیش حج در سایت فیش حج محمد کار چندان دشواری نیست. شما می‌توانید در زمانی کوتاه فرم مربوط به آگهی را پر کرده و آن را در سایت ثبت کنید. پس‌ازآن هر زمانی که خواستید می‌توانید آگهی ثبت شده را حذف کنید. توجه کنید که آگهی‌های این سایت به دو دسته خرید فیش و فروش فیش تقسیم می‌شوند. پس‌ازآن باید عمره یا تمتع بودن فیش را تعیین کنید. در بخش دیگری از فرم باید نام استان، شهر و شماره تلفنتان را وارد کنید. در صورت لزوم نیز می‌توانید توضیحات تکمیلی وارد کنید تا خریداران یا فروشندگان راحت‌تر آگهی شما را پیدا کنند.

سخن پایانی

فیش حج محمد اولین مرجع رسمی خرید و فروش فیش حج است. شما با ثبت آگهی در این سایت می‌توانید بدون واسطه با خریداران ارتباط گرفته و فیش خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن با قیمت مناسبی به فروش برسانید. خریداران نیز می‌توانند با مراجعه به این سایت مناسب‌ترین گزینه را برای خرید انتخاب کنند. در هر مرحله از خرید یا فروش اگر ابهام یا سوالی برایتان پیش آمد، آن را با مشاورین فیش حج محمد در میان بگذارید.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها