رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 594305

بهترین برند پروفیل در و پنجره

ساعت24-بهترین برند پروفیل در و پنجره، برندی است که نیازهای پروژه شما را تامین می‌کند. درنتیجه بهتر است بر اساس پروژه ساختمانی که در دست دارید، کارخانه سازنده مقطع فولادی موردنیازتان را انتخاب کنید.

html>

کارخانه تعاونی فولاد علویجه، شرکت پروفیل فولادی اصفهان (پروفیل‌سازی جباری)، کارخانه جهان پروفیل پارس، شرکت نورد لوله و پروفیل صابری و شرکت نیروان عرشه خلیج فارس ازجمله برندهای تولیدکننده این محصول هستند. هرکدام از برندهای یادشده، قیمت متفاوتی دارد. نکته اینجا است که قیمت تمام برندها هم به قیمت پروفیل اصفهان بستگی دارد. برای آشنایی بیشتر با برندهای مختلف سازنده کالای مذکور و عوامل موثر بر قیمت آن با ما همراه شوید.

نرخ پروفیل درب و پنجره

کیفیت محصول، قیمت پروفیل درب و پنجره را تعیین می‌کند. قیمت مواد اولیه ورق فولادی، نرخ دلار و کارخانه سازنده هم دیگر عوامل موثر بر قیمت مقاطع فولادی هستند. قیمت روز محصولات فولادی بر اساس سبک و سنگین بودن متفاوت است و نرخ آنها را طول شاخه، جنس، ضخامت و سایز قوطی هم تعیین می‌کند. وضعیت و قیمت آهن‌آلات از دیگر عوامل تعیین‌کننده نرخ کالاهای فولادی است. با افزایش نرخ ارز، قیمت سازه‌های فولادی هم بالا می‌رود. نوع آلومینیومی، گران‌ترین و جنس فولادی ارزان‌ترین نوع پروفیل هستند. نوع یو پی ‌وی ‌سی (UPVC) هم قیمت میانه‌ای دارد. نوع آلومینیوم و یو پی وی سی گران‌تر است، چون آلومینیوم و یو پی ‌وی ‌سی در مقابل رطوبت مقاوم‌ترند و وزن سبک‌تری هم دارند. اگر تصمیم به خرید کالا گرفتید، به نوع، جنس، ابعاد، کیفیت و استحکام توجه کنید. محصول موردنظرتان را بر اساس نیاز پروژه خودتان انتخاب کنید. سه برند پرتقاضای انواع پروفیل در و پنجره، فولاد جباری، تهران شرق و صابری هستند.

 بهترین برند پروفیل در و پنجره

پروفیل درب و پنجره علویجه

پروفیل در و پنجره علویجه را در ضخامت‌های دو تا شش میلیمتر و وزن 9 تا 18 کیلوگرم می‌سازند. کالای یادشده را کارخانه علویجه در انواع چهارچوبی 509، لنگه دری 508 و سپری 507 تولید می‌کند و ازجمله مشخصاتش، ضخامت دو یا 2.5، سایز فابریک، استاندارد ساختمانی و طول شش متر است. محصولات فولادی مذکور را از کارخانه بارگیری می‌کنند و به‌صورت کیلویی می‌فروشند. این مقطع فولادی از محصولات شناخته‌شده در بازار آهن و فولاد است و در شهرهای گوناگون کشور، نمایندگی فروش دارد. قیمت کالاهای فولادی را نرخ مواد اولیه، شرایط حاکم بر بازار آهن و قیمت دلار تعیین می‌کند.

 بهترین برند پروفیل در و پنجره

پروفیل درب و پنجره جباری

پروفیل درب و پنجره جباری را در انواع لنگه دری، دو جداره، چهارچوبی و سپری تولید می‌کنند. محصول‌ لنگه دری را در دو نوع پرمصرف رومی و فرانسوی می‌سازند و برای ساخت چارچوب در به کار می‌برند. کالای لنگه دری با ضخامت ۲ تا ۴ میلیمتر و طول ۶ تا ۱۲ متر تولید می‌شود و در بازار به پروفیل ۵۰۸ یا Z هم مشهور است. نوع چهار چوبی این محصول را با ضخامت بین ۰.۹ تا ۲.۵ میلیمتر و طول شش متر می‌سازند و در بازار به پروفیل L شناخته می‌شود. نوسان قیمت در بازار آهن، قیمت کالای یادشده را تعیین می‌کند.

پروفیل درب و پنجره جهان

پروفیل در و پنجره جهان کیفیت بسیار بالا و دقت ابعاد عالی دارد. کارخانه جهان از ماشین‌آلات پیشرفته و حرفه‌ای و آزمایشگاه‌های کنترل کیفی بهره برده و پروفیل را در ابعاد مختلف بر اساس سفارش مشتری می‌سازد. مقطع فولادی مذکور در انواع لنگه دری، سپری و چهارچوبی با طول شش متر و وزن 14.8 کیلوگرم تولید می‌شود. نوع چهارچوبی 509 ضخامت دو را در سایز فابریک و استاندارد ساختمانی تولید می‌کنند. سپس این محصول از کارخانه بارگیری و به‌صورت کیلویی فروخته می‌شود. به هنگام خرید کالا به ضخامت، طول و وزن توجه کنید.

پروفیل درب و پنجره صابری

پروفیل در و پنجره صابری در انواع مختلفی تولید می‌شود که شامل لنگه دری 508، سپری 507، چهارچوبی 509 و چهارچوب فرانسوی با ضخامت دو هستند. نوع فرانسوی برای ساخت در و پنجره‌های آهنی و نرده‌های فلزی در و پنجره منازل استفاده می‌شود. کناره راه‌پله‌ها و نرده‌کشی دیوارهای کارخانه‌ها کاربردهای دیگر کالای فولادی یادشده هستند. این محصول فولادی برای نرده زمین‌های محصور و پیاده‌روها و خیابان‌ها هم به کار می‌رود. نوع لنگه دری را برای ساختن چهارچوب‌های در استفاده می‌کنند و دو نوع رومی و فرانسوی دارد. نوع چهارچوبی مناسب در و پنجره و ساختمان‌سازی است. به نوع سپری در بازار، پروفیل T هم می‌گویند و مناسب در و پنجره، خرپا، سازه‌های فلزی، اتصالات پل، اسکلت گلخانه و سقف‌های شیشه‌ای است. قیمت روز محصول را نوع آن مشخص می‌کند.

پروفیل درب و پنجره خلیج فارس

مدل پروفیل درب و پنجره خلیج فارس، از عوامل موثر بر قیمت محصول است. به هنگام خرید کالا به عوامل مهم یادشده توجه کنید و از تقلبی نبودن مقطع فولادی حتما مطمئن شوید. قیمت پروفیل در و پنجره کارخانه خلیج فارس بر اساس نوع و کاربرد محصول مشخص می‌شود.

بهترین برند پروفیل در و پنجره ایران

ابتدا نیاز پروژه‌تان را تعیین کنید و سپس بر اساس آن، بهترین برند پروفیل در و پنجره ایران را انتخاب کنید. نوع محصول بر اساس اندازه، ضخامت، ارتفاع و وزن شاخه مشخص می‌شود. ضخامت کالا هم معمولا دو میلی‌متر است. محصولات فولادی یادشده را به‌صورت شاخه‌ای و به طول 6 متر می‌سازند. این نوع محصول به سه ضخامت 1.5، 2 و 2.5 میلیمتر تولید می‌شود. ‌طول کالا هم معمولا 6 یا 6.6 متر است و مشتری می‌تواند با طول موردنظر خود سفارش دهد. طول و ضخامت، وزن محصول را تعیین می‌کند. قیمت پروفیل اصفهان و قیمت آهن آلات را از سایت مرکزآهن ببینید. برای تهیه کالای مذکور با همکاران ما مشورت کنید.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها