رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 594652

راهنمای خرید بهترین مدل های کولر گازی های اجنرال

ساعت24-کمپانی اجنرال یکی از قدیمی ترین شرکت های تاسیس شده در زمینه ی اسپلیت و کولر گازی است که این کمپانی در سال ۱۹۳۶ در کشور ژاپن تاسیس شد و در سال ۱۹۶۰ اولین مصول خود را در زمینه تهویه مطبوع وارد بازار کرد .

html>

امروزه این شرکت یکی از قوی ترین شرکت هایی است که در زمینه محصولات سرمایشی و اسپلیت و کولر گازی فعالیت دارد که به جرات میتوان گفت یکی از ۳ شرکت اصلی در این زمینه است که توانسته است در صنف سیستم تهویه مطبوع سالانه بیشترین تولیدات را داشته باشد که سهم عمده ای از بازار را در اختیار بگیرد و همچنین به دلیل کیفیت بالا و شعبه های فراوانی که در خاورمیانه و همچنین اروپا دارد درصد بالایی از فروش را در بین سایر رقبا دارا می باشد.این کمپانی در زمینه های کولرگازی و اسپلیت و همچنین کولر های ایستاده و و یخچالی و انواع پرتابل و پنجرای و سیستم های سرمایشی انواع ماشین های سنگین فعالیت دارد که به دلیل تنوع محصولات و خدمات پس از فروش به یک ابر کمپانی در این صنف تبدیل شود.

خرید بهترین کولر گازی اجنرال سال 2022

جدیدترین کولر گازی های اجنرال

کمپانی اجنرال همواره یکی از شرکت هایی بوده است که محصولات جدید خود را هر ساله با تغییرات زیاد و کاربردی وارد بازار کرده است .از جدید ترین محصولات آن در زمینه اسپلیت و کولر گازی مصول سال ۲۰۲۲آن می توان نامبرد که مدل (اسمارت پاور اینورتر) آن است که این مدل جزوه کم مصرف ترین کولرگازی های موجود در بازار است.مدل اسمارت پاوراینورتر با استفاده از تکنولوژی که دارد می تواند تا %87.5 در مصرف برق کولرگازی شما صرفه جویی کرده و از هدر رفتن ولتاژ اضافی جلوگیری کند.

یکی دیگر از ویژگی های جدید کولر گازی های اجنرال 2022 قدرت پرتاب باد بیشتر آن است که می تواند تا 25 متر باد را پرتاب کند .این این ویژگی موجب می شود که محیط در طی زمان کمتر خنک شود. مدل اسمارت پاور اینورتر 2022 اجنرال با 5 سال وارانتی عرضه می شود که یکی از راهای تشخیص مدل اورجینال آن همراه داشتن برگه وارانتی روی محصول است که در صورتی که محصول خراب شود و قابل تعمیر نیاشد محصول عوض می شود. کولر گازی اجنرال 2022 مدل اسمارت پاور اینورتر دارای کیفیت اکسلنت است که در رده بهترین کوالتی و کیفیت قرار می گیرد که مواد اولیه و همچنین کیفیت قطعات متور و بدنه از بهترین مواد با کیفیت بسیار عالی می باشد که موجب می شود دوام کولر گازی تا رده بسیار قابل توجهی بالابود و از سرویس های سالانه آن کاسته شود.

کولر گازی های اجنرال به درد چه نوع آب و هوای می‌خورند؟

عموما کولر گازی ها بر اساس نوع آب و هوایی بر چند دسته تقسیم بندی می شود که مهمترین آن ها آب و هوای گرم سیری و صحرایی و آب و هوای معتدل وگرم و آب و هوای شرجی .کولر گاری هایی با متور پیستونی عموما برای آب و هواهای گرم و خشک صحرایی ساخته شده اند که می توانن تا گرمای بالای 50 درجه را تحمل کرده و کارایی خود را از دست نمی دهند که این نوع از کولرها دارای مصرف برق بالا بوده و تک کاره هستند. برای اب و هواهای معتدل و گرم عموما و بیشتر از کولر گازی هایی استفاده می شود که از موتورهای روتاری روی آن سوار است این نوع از اسپلیت ها توانایی استفاده از سیستم اینورتر را دارا می باشد که می تواند مصرف برق را تا حدی چشم گیر کاهش داده و سرمایی مطلوب را اریه دهد .برای آب وهواهای شرجی بیشتر کولر گازی هایی مورد استفاده بود که از متور اسکرول داشتند این نوع کمپرسور در آب و هواهای شرجی بازدهی بهتر و عالی تری را دارابود که در برابر رطوبت مقاومت بیشتری داشت.

مقایسه کم مصرف ترین کولر اجنرال

کولر گازی های جدید اجنرال مدل اسمارت پاور اینورتر 2022 اجنرال به دلیل استفاده از تکنولوژی سیستم تروپیکال امکان مچ شدن با هر نوع آب و هواهیی را دارد که تمام مزیت ها و قابلیت های هر سه نوع کمپرسور هارا دارا می باشد که می تواند در انواع آب وهوا های گرم و صحراایی تا آب وهواهای معتدله وحتی شرجی عملکردی قابل قبولی را ارایه دهد که این ویژگی می تواند این کولر گازی را از هرجهت ممتاز و جدا کند کولر گازی های جدید اجنرال به دلیل استفاده از کمپرسور های قدرتمندی که دارند می تواند محیط را در سریع ترین زمان ممکن به درجه مطلوب برساند و از هدر رفتن انرژی تا حد قابل قبولی جلوگیری کند و جزء کولر گازی کم مصرف برای هر خانه ای است. این کولر گازی به دلیل وکیوم هایی که دارد از نفوظ گرد و خبار و همچنین رطوبت به داخل دستگاه جلوگیری کرده و کولرگازی را از هرنوع آسیب و ضرر به دور می کند که خود این امر عمر طولانی تر کولر گازی را به همراه دارد و می توان مدت زمان بیشتری بدون سرویس کردن کولر گازی از آن در هرنوع آب و هوایی استفاده کرد.

جدول برای هر متراژ از چه ظرفیت کولر گازی اجنرال باید استفاده کرد؟

کوار گازی های جدید اجنرال مدل اسمارت پاور اینورتر 2022 به دلیل کمپرسورهای قویی که دارد از کولر های معمولی متراژ بیشتری را می تواند خنک کند. در پایین متراژی که این کولر ها بر اساس ظرفیتی که دارند می توانند خنک کنند درج می شوند.

محیط 15الی 20 متر مربع

کولر گازی 12000 اجنرال اسمارت پاور اینورتر

محیط 35 الی 40 متر مربع

کولر گازی 18000 هزار اجنرال اسمارت پاور اینورتر

محیط 75 الی 80 متر مربع

کولرگازی 24000 هزار اجنرال اسمارت پاور اینورتر

محیط 90 الی 100 متر مربع

کولرگازی 30000 هزار اجنرال اسمارت پاور اینورتر

محیط 90 الی 120متر مربع

کولرگازی 36000 هزار اجنرال اسمارت پاور اینورتر

اسپلیت های اجنرال کم مصرف و خوش فروش ترین کولر گازی اجنرال

متراژ های قید شده بر اساس آب و هواهای معتدل تا گرم سیر تعیین شده است و برای محیط هایی که وسایل گرمایشی در آن فعالیت دارد باید توان بالاتری را مورد استفاده قرار گیرد که بتواند راندمان سرمایشی خود را حفظ نماید و فشار مضاعف به کولر گازی خود داری شود که طول عمر کولر را پایین نیاورد .پس نتیجه گیری می شود که انتخاب ظرفیت مناسب برای محیط مورد نظر موجب می شود تا عمر کولرگازی شما افظایش یافته و از سرمایش آن به نحوه مطلوب با راندمان بالا استفاده نمایید.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها