رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 594653

کاربردهای سرور مجازی امارات

ساعت24-برای راه‌اندازی یک کسب و کار اینترنتی، انتخاب نوع هاست یا میزبانی وب، جزء قدم‌های اولیه است. سرویس‌های میزبانی وب مختلفی وجود دارند؛ مانند سرور مجازی، هاست ابری، هاست لینوکس و سرور اختصاصی. ولی شما باید سرور مورد نظرتان را با توجه به نوع کسب و کارتان انتخاب کنید.

html>

کاربردهای سرور مجازی امارات

متأسفانه، وجود تحریم‌ها باعث شده تا خدمات بسیاری از سایت‌های خارجی بر روی ما بسته شود. عالوه بر این، برخی از سایت‌های خارجی نیز از سمت ایران بسته شدهاند. اما این دو مشکل در کشورهای دیگر کمتر یا اصلاً وجود ندارد. در صورتی که شهروند کشورهای دیگر باشید، همه سایت‌ها به روی شما باز است و اینترنت پرسرعت دارید. به همین علت، مشاورین کسب و کار، به شما پیشنهاد می‌دهند تا از سرور مجازی برای وب سایت‌تان استفاده کنید. در بین کشورهای همسایه ایران، امارات گزینه مناسبی برای دریافت سرور مجازی است. در ادامه با ما همراه باشید تا مزایا و کاربرد سرور مجازی امارات و نحوه اتصال به آن را برای‌تان شرح دهیم. علاوه بر این قصد داریم بهترین مرکز خرید سرور مجازی امارات را به شما معرفی کنیم.

سرور مجازی یا VPS چیست؟

VPS کوتاه شده عبارت Server Private Virtual است که به آن سرور مجازی می‌گویند. یک کامپیوتر دور و یا بخشی از سرور اختصاصی است که سخت‌افزار خود را به چند بخش تقسیم کرده تا افراد در مقاصد مختلف از آن استفاده کنند. VPS‌ها در طول شبانه روز روشن و در دسترس هستند که خوشبختانه از اینترنت پرسرعت نیز برخوردارند. هر زمان که دادهای روی سایت‌تان آپلود کنید، آنگاه همزمان روی سرور ذخیره می‌شود. پس هر سرور دارای رم و حافظه و منابع اختصاصی مختلفی است. به هنگام خرید سرور مجازی حتماً به میزان رم و حافظه آن دقت کنید تا گنجایش فعالیت‌های شما را داشته باشد. Vpsها از لوکیشن‌های مختلفی ارائه میشوند، از جمله سرور مجازی ارزان ایران، آلمان، هلند، امارات و… که میتوان برای مقاصد مختلفی از آنها استفاده کرد.

مزایای استفاده از vps

مزایای استفاده از vps

بعد از خرید VPS از طریق یک پورت یا IP به آن متصل می‌شوید. یعنی هر زمان با سرور وارد وب سایتی شوید، در این صورت آی پی شما مربوط به کشور بوده و به عنوان شهروند این کشور شناخته می‌شوید. پس تمامی وب سایت‌ها برای شما نمایش داده می‌شود. یکی از مهمترین و بهترین کاربردها استفاده به عنوان سرور مجازی ترید است. البته استفاده از این سرویس مزایای زیر را دارد:

هارد SSD

برای افزایش سرعت سایت و کارایی بالاتر، از هارد SSD برای ذخیره داده و اطلاعات شما استفاده می‌شود. اگر سرعت سایت برای‌تان از اهمیت بالایی برخوردار است حتماً باید به سراغ این نوع هارد بروید. نه تنها سرعت، بلکه می‌تواند مصرف رم و CPU سرور را کاهش دهد.

سرعت بالا

با توجه به کندی سرعت اینترنت ایران، درصورتی که وب سایت‌تان سریع‌تر از سایت‌های رقیب اطلاعات را بخواند، آنگاه مخاطبان بیشتری را جذب خواهید کرد. سرعت بالا یکی از ویژگی‌های اساسی سرور مجازی است.

پشتیبانی ۲۴ ساعته

در هر زمان از شبانه روز که سایت‌تان از سمت سرور به مشکل خورده باشد، می‌توانید از پشتیبانی ۲۴ ساعته آن بهره‌مند شوید. به هنگام خرید سرور، دقت کنید که سایت مورد نظر پشتیبانی ۲۴ ساعته ارائه دهد. چرا که برخی از شرکت‌ها همچین قابلیتی ارائه نمی‌دهند.

نصب سیستم عامل دلخواه

با هر نوع سیستم عاملی، اعم از ویندوز، مکینتاش، لینوکس و... ، به راحتی می‌توانید سرور را کنترل کنید. حتی از روی موبایل، تبلت و تلویزیون هوشمند نیز پنل مدیریت سرور مجازی قابل کنترل است.

قیمت سرور امارات

Vps امارات چه کاربردی دارد؟

با وصل شدن به VPS امارات و داشتن آی پی این کشور بدون هیچ مشکلی می‌توانید روی نرم‌افزارها و سایت‌های مختلف ثبت نام کنید. همچنین با نصب سرویس‌های اشتراکی‌ایمیلی روی سرور مجازی‌تان، سرعت ارسال انبوه‌ایمیل‌تان افزایش پیدا می‌کند. کسب و کارهایی که قصد دارند عملکرد سایت‌شان را بهبود ببخشند، خرید سرور امارات گزینه بسیار عالی برای آن هاست. به طور کلی کاربردهای VPS امارات را می‌توان به موارد زیر دسته‌بندی کرد:

  • تغییر هویت در فضای وب
  • فعالیت در حوزه‌های تجارت، مالی، بورس جهانی، ارز دیجیتال، پی پال، ترید، جابجایی ارز
  • دسترسی به تمامی سایت‌های خارجی
  • اتصال به شبکه اینترنت پر سرعت جهانی
  • اجرای انواع بازی‌های جهانی با سرعت بالا

چگونه به سرور مجازی وصل شویم؟

شما میتوانید با وارد کردن این اطلاعات ورود ارسال شده، در نرم‌افزارهای ریموت دسکتاپ یا PuTTY، به سرور مجازی یا کامپیوتر مقصد متصل خواهید شد. سپس به راحتی سرورتان را مدیریت کنید.

بعد از خرید سرور و استفاده از آن، هر زمان احساس کردید که پاسخگوی نیاز تان نیست، آنگاه می‌توانید سرویس‌تان را ارتقا دهید. برای ارتقای سرویس حتماً باید با پشتیبانی سایتی که سرور را خریداری کرده‌اید تماس حاصل فرمایید.

چرا سرور مجازی را از مبین هاست خریداری کنیم؟

شرکت‌های مختلفی در بازار وجود دارند که می‌توانند میزبانی هاست شما را فراهم کنند. اما اگر دنبال شرکتی هستید تا سرویس‌های متنوع و با کیفیت‌ی ارائه دهند، پیشنهاد می‌کنیم به مبین هاست مراجعه کنید. با توجه به اینکه سرور امارات به عنوان یک سرور گران قیمت شناخته شده است اما مبین هاست توانسته سرور مجازی را با بهترین قیمت به کاربران ارائه دهد؛ همچنین کیفیت بالا و پشتیبانی ۲۴ ساعته از جمله خدمات این شرکت محسوب می‌شود. با خرید سرور از مبین هاست امکان انجام تراکنش‌های ارزی بین‌المللی برای‌تان آسان‌تر می‌شود. با این VPS شما از اینترنت محلی کشور امارات بهره‌مند خواهید شد و بدون هیچ گونه مشکلی می‌توانید در برخی از سایت‌های تجاری خارجی ثبت نام کنید. در حقیقت مبین هاست این امکان را برایتان فراهم می‌کند تا با هویت کشور امارات و بدون محدودیت در فضای وب حضور و فعالیت داشته باشید، البته برای اتصال به آی پی امارات، سرعت و مسائل امنیتی را به دقت رعایت می‌کند. با خرید یک دوره سرور مجازی از مبین هاست، امکان ارتقای سرویس در هر زمانی وجود دارد.

برای مشاهده انواع سرویس‌های میزبانی وب از شرکت مبین هاست، وارد سایت زیر شوید و برای مشاوره با شماره ۰۲۱-۷۲۳۰۸ تماس بگیرید. همچنین بعد از خرید هر نوع سرویس، در صورت بروز هرگونه مشکل در هر ساعت از شبانه روز، با پشتیبانی مبین هاست در تماس باشید.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها