رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 595110

استاندار تهران : نباید مسئله مهسا امینی بهانه‌ای برای تضعیف نیروی انتظامی شود/ با هر کسی که بخواهد نیروی انتظامی را تضعیف کند ، شدیداً برخورد میکنیم

ساعت24-مُنیبان نوشت:استاندار تهران می‌گوید: تا این لحظه هیچ سند یا ادله‌ای مبنی بر اینکه نیروی انتظامی در این فقضیه تقصیر یا کوتاهی داشته باشد به اثبات نرسیده است، البته مسئله کماکان توسط مراجع متولی در حال پیگیری است.

html>

محسن منصوری، استاندار تهران، درباره اینکه با توجه به اینکه مرگ مهسا امینی در استان تهران اتفاق افتاده آیا استانداری به این مسئله ورود پیدا کرده است؟ گفت: در رابطه با مسائل اخیر تهران جلسات شورای تأمین را به صورت روزانه برگزار می‌کنیم لذا اعضای این شورای با جزئیات پیگیر مسائل امنیتی تهران هستند. در حال حاضر هم اشراف خوبی نسبت به این موضوع وجود دارد و هماهنگی بسیار خوبی میان اعضای شورای تأمین وجود دارد البته اتفاقات خوبی هم رقم خورده است.

او افزود: اولاً ما بسیار با صراحت اعلام می‌کنیم که حمایت از مجموعه نیروی انتظامی حمایت از یکی از مهم‌ترین ارکان انتظامی و امنیتی نظام است. ما به هر دلیل و در هر شرایطی تضعیف نیروی انتظامی را تضعیف ارکان جمهوری اسلامی قلمداد می‌کنیم و با هر کسی که بخواهد نیروی انتظامی را تضعیف کند، شدیداً برخورد می‌کنیم.

منصوری با اشاره به قضیه مهسا امینی تصریح کرد: برای رسیدگی به موضوع مهسا امینی هم مقامات مختلف اظهار نظر کردند و مسیر خود را طی می‌کند. منتها نباید مسئله مهسا امینی بهانه‌ای برای تضعیف نیروی انتظامی قرار گیرد.

استاندار تهران در واکنش به اینکه استانداری به قضیه مرگ مهسا امینی ورود کرده است؟ خاطرنشان کرد: موضوع خانم امینی با دستور رئیس جمهور و رئیس قوه قضائیه در حال رسیدگی است و ما هم وظایفی داشتیم و پیگیر هستیم. نکته حائز اهمیت این است که تا این لحظه هیچ سند یا ادله‌ای مبنی بر اینکه نیروی انتظامی در این قضیه تقصیر یا کوتاهی داشته باشد به اثبات نرسیده است البته مسئله کماکان توسط مراجع متولی در حال پیگیری است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها