رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 595623

بررسی سرعت احراز هویت صرافی ارز دیجیتال والکس

رپورتاژ تبلیغی / کریپتوکارنسی یک ارز دیجیتال پیشرفته است که توسط رمزنگاری به دست می‌آید، بسیاری از ارزهای دیجیتال سازمان‌های غیرمتمرکز وابسته به نوآوری بلاک چین هستند و بسیاری از فناوری‌های امروزی تاثیرات دگرگون‌کننده را در سیستم مالی جهانی ایجاد می‌کنند، زیرا ارز دیجیتال در جایگاه اول فهرست عوامل تاثیرگذار قرار می‌گیرد. ارزهای دیجیتال چندین مزیت بالقوه از جمله سرعت و کارایی بهتر در پردازش پرداخت‌ها و نقل و انتقالات به ویژه در سراسر جهان و در نهایت افزایش مشارکت مالی ارائه می‌دهند چرا امروزه همه به روش‌های رمزنگاری علاقه بیشتری نشان می‌دهند. در این راستا امنیت این سیستم از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که در سیستم‌های غیر متمرکز دسترسی آزاد است و ممکن است اطلاعات و دارایی‌های افراد به سرقت برود. یکی از مهمترین روش‌های افزایش امنیت بهره‌گیری از احراز هویت کاربران این سیستم است. با ما همراه باشید تا با سیستم احراز هویت و سرعت انجام آن در صرافی والکس آشنا شوید.

html>

بررسی سرعت احراز هویت صرافی ارز دیجیتال والکس

مقدمه‌ای بر کریپتوکارنسی

ارز دیجیتال تنها در بیش از یک دهه از یک سرگرمی مبهم به یک نام آشنا تبدیل شده است. تعداد ارزهای دیجیتال موجود در بازار از 66 ارز در سال 2013 به 7557 ارز در سال 2021 رسیده است، به طوری که افراد از طریق تلفن، رایانه شخصی یا نزدیک به 34000 دستگاه خودپرداز ارزهای دیجیتال پراکنده در سراسر جهان تراکنش می‌کنند.

کریپتوکارنسی شکلی از ارز دیجیتال مبتنی بر یک شبکه رمزنگاری است که در تعداد زیادی از رایانه‌ها توزیع می‌شود و توسط رمزنگاری ایمن شده است. اکثر ارزهای دیجیتال، شبکه‌های غیر متمرکز هستند که بر اساس فناوری بلاک چین ساخته شده‌اند و دفتر کل توزیع‌شده توسط شبکه‌های متنوعی از رایانه‌ها اجرا می‌شود. مهمترین جنبه ارزهای غیرمتمرکز این است که آنها توسط هیچ نهاد مرکزی صادر نمی‌شوند. به همین دلیل است که خارج از کنترل بانک‌ها است و توسط یک دولت مرکزی حمایت نمی‌شود. دنیای ارزهای دیجیتال از روش‌های قدیمی دولت برای کنترل تراکنش‌ها و تداخل مصون است.

تأیید هویت خریداران ارز دیجیتال برای چیست؟

از آنجایی که شرکت‌های رمزنگاری به دنبال ایجاد تعادل بین امنیت، انطباق و راحتی هستند، بسیاری از آنها اکنون از راه‌حل‌های تأیید هویت برای احراز هویت کاربران استفاده می‌کنند. به طور معمول، خدمات تأیید ID با پردازش داده‌ها از طیف وسیعی از منابع مختلف برای بررسی و تأیید هویت دارندگان حساب کار می‌کنند. همچنین اسناد شناسایی می‌تواند شامل داده‌های متنی، مانند شماره تلفن و آدرس IP، یا داده‌های شخص ثالث، مانند اطلاعات ثبت نام رأی دهندگان باشد. صرافی‌های ارز دیجیتال و سایر شرکت‌ها با استفاده از مجموعه‌ای از این داده‌ها توانسته‌اند به میزان قابل توجهی خطر تقلب در هویت را کاهش دهند. حال اگر سرعت این فرآیند احراز هویت زیاد باشد و وقت کاربران را نگیرد چقدر همه چیز جلوه‌ی بهتری پیدا می‌کند؟ صرافی ایرانی ارز دیجیتال والکس، با بیشترین سرعت در احراز هویت از محبوبیت زیادی برخوردار است. فرآیند ثبت نام و احراز هویت پایه در صرافی والکس بسیار سریع است. با صرافی آنلاین والکس، در کمتر از پنج دقیقه ثبت نام و معامله در پرسودترین بازارها را می‌توانید آغاز کنید.

احراز هویت چیست؟

فن‌آوری احراز هویت با بررسی اینکه آیا اعتبار کاربر با اعتبارنامه‌های موجود در پایگاه داده کاربران مجاز یا در سرور احراز هویت داده مطابقت دارد، کنترل دسترسی را برای سیستم‌ها فراهم می‌کند. در انجام این کار، احراز هویت سیستم‌های امن، فرآیندهای امن و امنیت اطلاعات سازمانی را تضمین می کند.

چندین نوع احراز هویت وجود دارد. برای اهداف هویت کاربر، کاربران معمولاً با شناسه کاربری شناسایی می‌شوند و احراز هویت زمانی اتفاق می‌افتد که کاربر اعتباری مانند رمز عبوری را ارائه می‌کند که با شناسه کاربری خود مطابقت دارد. در سال‌های اخیر، شرکت‌ها احراز هویت را با درخواست فاکتورهای احراز هویت اضافی، مانند کد منحصربه‌فردی که هنگام تلاش برای ورود به سیستم از طریق دستگاه تلفن همراه به کاربر ارائه می‌شود یا امضای بیومتریک، مانند اسکن صورت یا اثر انگشت، تقویت کرده‌اند.

برای تکمیل فرایند احراز هویت دو مرحله‌ای صرافی ارز دیجیتال والکس فقط کافی است مراحل زیر را دنبال کنید:

تایید ایمیل

تایید شماره تلفن موبایل و پسورد

اطلاعات هویتی کارت ملی که با شماره تلفن تطبیق داده شده است.

شماره تلفن ثابت تایید شده

آپلود عکس کارت ملی

عکس یا ویدئو احراز هویت + متن خوداظهاری

اطلاعات بانکی تایید شده

پس از آن به کلیه امکانات زیادی از جمله برداشت رمز ارز به صورت نامحدود و واریز ریالی از طریق درگاه پرداخت دسترسی خواهید داشت.

بررسی سرعت احراز هویت صرافی ارز دیجیتال والکس

تأیید هویت رمزنگاری: چرا تأیید هویت مهم است؟

کلاهبرداران به طور فزاینده‌ای از هویت‌های جعلی یا سرقت شده برای هدف قرار دادن شرکت‌های رمزنگاری استفاده می‌کنند. برخی از رایج‌ترین تهدیدهایی که امروزه سازمان‌ها در بخش کریپتو با آن مواجه هستند عبارتند از: کلاهبرداری از کارت پرداخت، حملات فیشینگ و کلاهبرداری در انتقال. تعداد فزاینده‌ای از کلاهبرداران نیز از تصاحب حساب‌ها برای جعل هویت کاربران واقعی برای سود مالی یا انتقال پول کثیف استفاده می‌کنند.

انتخاب بهترین صرافی برای ارز دیجیتال

برای شروع معامله در ارزهای دیجیتال می‌بایست یک صرافی را انتخاب کنید که هم از امنیت بالایی برخوردار باشد و هم حجم معاملاتی قابل توجهی داشته باشد. در زیر به ویژگی‌های صرافی Wallex اشاره کرده و مزیت‌های آن را می‌شماریم:

1. احراز هویت دو مرحله‌ای برای امنیت بیشتر

2. اپلیکیشن صرافی ارز دیجیتال والکس برای گوشی‌های هوشمند و دسترسی به معامله سریع‌تر و بهتر

3. دارای امکانات پیشرفته برای معاملات

4. تنوع کوین و سبد معاملات

5. احراز هویت سریع

6. پشتیبانی 24 ساعته

چنانچه قصد ترید در صرافی امن ارز دیجیتال را دارید حتما به وب سایت صرافی ارز دیجیتال والکس مراجعه کرده و نسبت به تحقیق اقدام نمایید

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است..

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها