رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 595864

سه پسر نوجوان قدیروف عازم خطوط مقدم جنگ اوکراین میشوند

ساعت24- «رمضان قدیروف» رئیس‌جمهوری چچن دوشنبه (سوم اکتبر) گفت سه پسر نوجوان وی به زودی به عملیات نظامی ویژه روسیه در اوکراین می‌پیوندند.

html>

او در کانال تلگرامی خود نوشت: نوه‌های قهرمان روسیه آخمت خاجی قدیروف اولین رئیس‌جمهور جمهوری چچن (به نام‌های) آخمت، الی و آدام به ترتیب ۱۶، ۱۵ و ۱۴ ساله هستند اما آموزش نظامی آن‌ها از مدت‌ها قبل تقریبا در کودکی آغاز شده است.

وی افزود: این که بدانی چطور تیراندازی کنی کافی نیست ... آخمت، الی و آدام آماده استفاده از مهارت‌های خود در منطقه عملیات نظامی ویژه هستند، و شوخی نمی‌کنم. زمان آن رسیده که ارزش خود را در نبرد واقعی نشان دهند. بزودی عازم خط مقدم، سخت‌ترین بخش‌های خط تماس می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری «تاس» روسیه، به گفته قدیروف، پسرهای او در حال حاضر مشغول یادگیری نحوه کار با سلاح‌های مختلف، استفاده از آن‌ها در هر فاصله و مطالعه نظریه پایه هستند. وی افزود: همیشه معتقد بوده‌ام که هدف اصلی هر پدری این است که ترس از خدا را در پسرانش پرورش دهد و به آن‌ها دفاع از خانواده، مردم و وطن را آموزش هد.

وی سپس با بیان این که سن کم نباید مانع آموزش مدافعان وطن شود، گفت: اگر صلح می‌خواهید، برای جنگ آماده شوید.

پوتین اخیراً بسیج بخشی از نیروها را در ادامه عملیات نظامی ویژه روسیه در اوکراین اعلام کرد. در جدیدترین تحولات در خصوص اوکراین همچنین رئیس‌جمهور روسیه اسناد الحاق چهار منطقه از اوکراین را امضا کرد و ساکنان آن‌ها را شهروند روسیه خواند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها