رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 595895

اشکش: حامی جز لطف و نگاه خدا نداریم

ساعت24-سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی می‌گوید جز نگاه و لطف خدا حامی نداریم.

html>

ابراهیم اشکش امروز ۱۲ مهرماه در حاشیه مجمع انتخاب رییس هیات فوتبال خوزستان، اظهارکرد: به آقای طالقانی و فوتبال خوزستان تبریک می‌گویم و انشاالله از تجربیات مدیریت دو دوره گذشته خود استفاده کند زیرا این موضوع در رشد و شکوفایی فوتبال خوزستان تأثیر بسیاری دارد.

وی در ادامه در خصوص حضور تیمش در رده دوم لیگ دسته یک کشور گفت: این لطف خدا و تلاش بازیکنان، کادر فنی و مجموعه تیم‌مان است. استقلال ملاثانی یک مجموعه همدل است. ما جز نگاه و لطف خدا حامی نداریم و امیدوارم این انتخابات در راستای کمک به باشگاه مردمی استقلال مردمی باشد و ما از بی‌پناهی دربیاییم. از مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، رئیس هیات فوتبال و از نمایندگان اهواز، کارون و باوی و استاندار تقاضا داریم مشکل باشگاه استقلال ملاثانی را حل و فصل کند. اگر در شهرستانی بودیم که اقتصادی نبود و این همه شرکت و دانشگاه نداشت من هیچ انتظاری برای کمک به تیم ملاثانی نداشتم. اما وقتی در شهرستانی هستیم که دود و آلودگی شرکت‌هایش برای ما است انتظار داریم از فوتبال باوی و تیم استقلال ملاثانی حمایت کنند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی خاطرنشان کرد: بودجه‌ای که در نیروگاه رامین، نیشکر دهخدا وجود دارد و باید به عنوان مسئولیت اجتماعی‌شان خرج ورزش کنند چرا برای استقلال ملاثانی هزینه نمی‌شود و دلیل چیست؟ من فکر می‌کنم این کارخانجات و ارگان‌هایی که نام آنها را بردم یا دوست ندارند، یا نمی‌خواهند کمک کنند. در حالی که باید مشخص شود این ردیف بودجه در قالب مسئولیت‌های اجتماعی در کجا هزینه شود و چرا به ورزش باوی کمک نمی‌کنند یا کسانی که وظیفه پیگیری این موضوع را دارند که کارخانجات و ارگان‌ها را مجاب به کمک به ورزش ملاثانی و تیم فوتبال این شهر کنند کارشان را به نحواحسن انجام نمی‌دهند.

وی ادامه داد: امیدوارم مشکلات حل و فصل شود و ما چشم انتظار هستیم. استقلال ملاثانی نباید با مشکلات اولیه و ایاب و ذهاب دست و پنجه نرم کند و حداقل امکانات را هم نداشته باشد. مگر ما رسالت‌مان را بد انجام دادهایم و مگر محبوب کل استان خوزستان نشده است؟ مگر استقلال ملاثانی تیمی تمام بومی نیست که ۲۷ هفته با شرافت کار کرده و باختی ندارد و اکنون رده دوم لیگ دسته یک کشور را دارد. من اشکش و تیمم باید چکار کنیم تا آقایان از استقلال ملاثانی حمایت کنند؟ با توجه به نگاه مثبت امام جمعه باوی که فردی ورزشی است و همچنین فرماندار و شهردار این شهر و دیگر آقایانی که این تیم را دوست دارند، تعجب می‌کنم که چرا از استقلال ملاثانی حمایت نمی‌شود؟

اشکش گفت: یک تیم بدون اسپانسر هستیم و حتی هنوز مشکل ورزشگاهمان حل نشده است. البته آقای بنی‌تمیم پروژکتور و پایه‌های آن را به شهرستان ارسال کرده است اما این پایه‌ها ده روز است که روی زمین افتاده‌اند و اقدامی برای نصب آن‌ها وجود ندارد. اسم ورزشگاهمان شهدای ملاثانی و یک نام مقدس است اما اقدامی فعلاً برای بازسازی آن صورت نگرفته است. حرف‌هایی که می‌زنم زیاده‌خواهی نیست و حداقل وظایفی است که باید در قبال تیم ما انجام شود. اگر مشکلات ما حل نشود باید بگویم این تیم برای هیچ کسی مهم نیست که امیدوارم زمانی این صحبت را نکنم.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها