رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 595896

آمانوف از لیست سیاه ساپینتو خارج میشود؟

ساعت24-حضور عزیزبک آمانوف در دقایق آخر بازی استقلال مقابل گل‌گهر سیرجان، باعث شد تا نگاه کادر فنی آبی‌ها نسبت به این بازیکن تغییر کند.

html>

عزیزبک آمانوف در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر، یکی از بازیکنانی بود که در هفته‌های اول این مسابقات نتوانست نظر ساپینتو را جذب کند و حتی در لیست ۱۸ نفره این تیم در مسابقات قرار نگرفت.

این اتفاقات باعث شد تا گمانه‌زنی‌های مختلفی نسبت به آمانوف مطرح شود اما ریکاردو ساپینتو، سرمربی آبی‌ها درباره شرایط این بازیکن اظهار کرد: آمانوف فصل گذشته در ۶ بازی در ترکیب اصلی حضور داشته است و در ۳ بازی هم حضور نداشته است و ۵ بازی روی نیمکت بوده است و هیچ گل و پاس گلی نداده است. آمانوف بازیکن با استعدادی است اما به عنوان یک بازیکن جوان باید یاد بگیرد و سخت کار کند. اگر ببینم فرصت بازی کردن دارد، حتما این فرصت را به او می‌دهم.

تفکرات ساپینتو نسبت به این بازیکن باعث شد تا آمانوف در ۶ هفته اول رقابت‌های لیگ برتر جایی در ترکیب استقلال نداشته باشد اما هفته هفتم این مسابقات، شرایط برای آمانوف تغییر پیدا کرد. این بازیکن ازبکستانی در دقیقه ۸۷ و در بازی مقابل گل‌گهر سیرجان، به جای جعفر سلمانی به زمین مسابقه آمد و حتی در دقایق پایانی مسابقه می‌توانست یک پاس گل را به نام خود ثبت کند اما ضربه تک به تک رضا میرزایی راه به جایی نبرد.

با وجود اتفاقاتی که برای آمانوف پیش آمده، به نظر می‌رسد شرایط برای این بازیکن از هفته هشتم به بعد دچار تغییراتی شود و این بازیکن بتواند جای بیش‌تری در ترکیب آبی‌ها پیدا کند اما با توجه به طرز تفکرات ساپینتو، احتمال می‌رود که زمان زیادی صرف شود تا آمانوف به شرایط مد نظر خود در استقلال برگردد.

این بازیکن ازبکستانی، فصل گذشته و در نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر به جمع آبی‌پوشان پایتخت پیوست و در ۱۲ بازی برای استقلال به میدان رفت. او در مجموع ۴۷۳ دقیقه برای استقلال بازی کرد اما در ثبت گل و پاس گل در بازی‌های فصل گذشته ناموفق بود.

تیم فوتبال استقلال، روز جمعه، در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر، در ورزشگاه آزادی به مصاف فولاد خوزستان می‌رود و باید دید شرایط برای آمانوف بازهم تغییر خواهد کرد یا نظر ساپینتو به شکل دیگری برای این بازیکن ازبکستانی اعمال خواهد شد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها