رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 595913

فرماندار خوی : زلزله ۵.۴ ریشتری تاکنون ۱۵۰ مصدوم در پی داشته است

ساعت24-فرماندار خوی گفت: در پی زلزله ای ۵.۴ ریشتری خوی خوشبختانه تلفات جانی نداشتیم اما ۱۵۰ نفر بر اثر ترس و فرار از زلزله به صورت جزئی مصدوم شدند.

html>

ذبیح الله کاظمی در گفتگو با فارس در ارومیه، با اشاره به وقوع زمین لرزه در شهرستان خوی اظهار داشت: ساعت ۳ و ۵۱ دقیقه زمین لرزه نسبتا شدید با ۵.۴ ریشتر شهرستان خوی را لرزاند که کانون زلزله طرف های نیروگاه و روستای سیدتاج الدین این شهرستان بود.

وی افزود: خوشبختانه این زمین لرزه تاکنون هیچ فوتی نداشت اما تاکنون ۱۵۰ نفر به دلیل ترس و فرار از منزل دچار مصدومیت هستند که در بیمارستان بستری شده و در حال مداوا می باشند.

وی در خصوص خسارت های مالی ناشی از این زمین لرزه تصریح کرد: ترک خوردگی و ریزش برخی دیوارهای ساختمان های قدیمی در برخی نقاط شهر وجود دارد و ارزیاب ها در حال بررسی خسارت ها بوده و نیز همه ارگان های آتش نشانی، هلال احمر، مراکز درمانی و بیمارستانی در حال آماده باش هستند.

کاظمی گفت: در حوزه تاسیسات شهرستان هیچ گونه مشکلی وجود ندارد و تنها مدت کوتاهی برق برخی مناطق قطع شده بود که سریعا مشکل حل شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، زلزله‌ای به بزرگی ۵/۴ ریشتر شمال استان آذربایجان غربی را لرزاند.طبق اعلام مرکز زلزله‌نگاری کشوری این زمین‌لرزه ساعت 3:51 بامداد و در عمق ۱۰ کیلومتری زمین به وقوع پیوست.

برای این زمین لرزه تاکنون ۱۸پس لرزه ثبت شده است که بزرگترین آن ۳.۱ ریشتر بوده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها