رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 595916

سایت روسی مدعی شد: احتمال غیبت ایران در جام جهانی کشتی آمریکا

ساعت24-یک سایت روسی نوشت احتمال دارد اسلواکی جایگزین ایران در جام جهانی کشتی آزاد به میزبانی آمریکا شود.

html>

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت روسی wrestdag، رقابت های کشتی آزاد جام جهانی در حالی آذر ماه در آمریکا برگزار می شود که معلوم نیست به تیم ملی کشتی آزاد ایران ویزا داده شود. در صورتی که این امر محقق نشود ایران غایب جام جهانی کشتی خواهد بود و اسلواکی جایگزین این تیم می شود.

پنج کشور برتری که در جدول رده بندی پایانی رقابت های کشتی بلگراد قرار گرفتند حق شرکت در جام جهانی را به دست آوردند و تیم ششم متشکل از قهرمانانی است که کشورهایشان بین ۵ کشور برتر نبودند ولی نتایج خوبی در جهانی بلگراد کسب کردند.

جام‌های جهانی کشتی آزاد و کشتی زنان در روزهای ۱۹ و ۲۰ آذر در شهر کورالویل آمریکا (در ایالت آیووا) برگزار می شود. در کشتی آزاد تیم های آمریکا، ایران، ژاپن، مغولستان و گرجستان و در بانوان نیز تیم های ژاپن، آمریکا، چین، مغولستان و اوکراین به رقابت می پردازند.

جام جهانی کشتی فرنگی نیز ۵ و ۶ آبان ماه در باکو برگزار می شود و تیم های ترکیه، آذربایجان، صربستان، ایران و قرقیزستان در آن حضور دارند.

هنوز مشخص نیست تیم کشتی آزاد ایران به آمریکا می رود یا خیر؟ در فوریه سال جاری، ایرانی ها یک مسابقه دوستانه برنامه ریزی شده در آمریکا را تحریم کردند. علت این امر، خودداری از صدور روادید ورود به آمریکا برای پنج تن از اعضای ایران از جمله علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی ایران بود.

اگر این بار اتفاقی مشابه بیفتد، تیم کشتی آزاد اسلواکی که در بلگراد در رده ششم جدول رده بندی قرار گرفت، باید در جام جهانی حضور داشته باشد.

به گزارش ایسنا، پیشتر علیرضا دبیر اعلام کرده بود در صورتی که آمریکا حتی ویزای یک نفر از تیم اعزامی ایران را صادر نکند برای رقابت به این کشور نخواهند رفت.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها