رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 595929

تصمیمات مهم ساپینتو برای دیدار با فولاد

ساعت24-ترکیب تیم استقلال در بازی با گل گهر قابل پیش بینی بود و همه احتمال داده بودند آبی ها با همان ترکیب بازی با نساجی به میدان خواهند آمد و این چنین شد.

html>

اما به نظر می رسد ریکاردو ساپینتو استقلال را در بازی با فولاد یک تیم قابل پیش بینی به میدان نمی فرستد به خصوص که ملی پوشان استقلال به اردوی تیم برگشته اند و در همه تمرینات تیم پیش از بازی با فولاد حاضر خواهند بود.

در بازی با گل گهر ساپینتو از صالح حردانی و ابوالفضل جلالی در ترکیب ثابت تیم استقلال بهره نبرد به این خاطر که آنها در اردوی تیم ملی حضور داشتند و کمی خسته بودند و تنها از سید حسین حسینی درون دروازه تیم ملی استفاده کرد اما به نظر می رسد در بازی با فولاد حضور این دو بازیکن در ترکیب استقلال پر رنگ تر خواهد بود به خصوص که صالح پیش تر بازیکن تیم فولاد بوده است و در برابر تیم سابق خود انگیزه بالایی برای رسیدن به گل دارد.

این تصمیم مهمی است و منجر به تهاجمی تر شدن تیم استقلال خواهد شد و این تیم می تواند از کناره ها هم روی دروازه تیم فولاد خطرناک ظاهر شود.

ساپینتو در دیدار با فولاد محروم است و از روی سکوها بازی را دنبال خواهد کرد اما به نظر می رسد با این تصمیمات مهم استقلال قوی تری را به نسبت بازی با گل گهر روانه میدان خواهد کرد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها