رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 595937

ترافیک نیمه سنگین در محورهای شمالی کشور / محدودیت تردد در چالوس

ساعت24-رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی از ترافیک نیمه سنگین در محورهای شمالی کشور خبر داد.

html>

سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با ایسنا درباره آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار کرد: بر اساس آخرین پایش‌های صورت گرفته و گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی، در حال حاضر شاهد ترافیک نیمه سنگین در برخی از محورهای شمالی کشور هستیم. با توجه به گزارش‌های دریافتی، ترافیک در محور چالوس مسیر جنوب به شمال حدفاصل آسارا تا نسا، کندوان تا ولی آباد و پل دزدبن تا مجلار و مسیر شمال به جنوب محدوده پل دزدبن و حدفاصل هزارچم تا سیاه بیشه نیمه سنگین اما روان است. همچنین ترافیک در آزادراه تهران - شمال حدفاصل تونل شماره ۱۱ تا تونل شماره ۱۶ و تونل شماره ۱۷ تا انتهای مسیر (شهرستانک) نیز نیمه سنگین و روان گزارش شده است.

وی تاکید کرد: با توجه به سنگینی بار ترافیکی در محور چالوس و آزادراه تهران-شمال، در مسیر شمال به جنوب جاده چالوس از محدوده مرزن آباد محدودیت و ممنوعیت تردد اعمال شده است.

شیرانی ادامه داد: وضعیت ترافیکی در مقاطعی از محور هراز نیز مشابه است. ترافیک در محور هراز در مسیر جنوب به شمال حدفاصل مشا تا امامزاده هاشم، منظریه تا پلور، سه راهی لاسم تا گزنک ، وانا تا بایجان و سه راهی چلاو تا کلرد نیمه سنگین است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا اظهار کرد: ترافیک در محور فیروزکوه در مسیر جنوب به شمال حدفاصل بومهن تا دماوند، محور قدیم تهران - بومهن محدوده‌های پل جاجرود و مهرآباد و آزادراه قزوین - رشت محدوده عوارضی قزوین و حدفاصل منجیل تا رودبار پرحجم اما در حال حرکت و روان گزارش شده است. ترافیک در آزادراه تهران - پردیس در محدوده ابتدای آزادراه نیز نیمه سنگین است.

به گفته وی، ترافیک در آزادراه کرج - قزوین حدفاصل مهرویلا تا پل حصارک و محدوده نیروگاه نیمه سنگین است.

شیرانی درباره انسداد برخی از محورهای مواصلاتی گفت: کمربندی محمودآباد - فریدون‌کنار واقع در استان مازندران، به دلیل اجرای عملیات راهداری، در مسیر جنوبی محمودآباد - فریدون‌کنار، مسدود است و تردد از مسیر جایگزین داخل شهر انجام می‌شود. همچنین محورهای ریگان - ایرانشهر، لاسم - ارجمند و تهران - امامزاده داود نیز مسدود است.

وی گفت: گزارش‌ها حاکی از جوی آرام در جاده‌های کشور است و مداخله جوی در جاده‌ها گزارش نشده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی همچنین با اعلام شماره تلفن ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست قبل از شروع سفر حتما با این شماره تماس بگیرند و با اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور، مناسب‌ترین زمان و بهترین مسیر را برای انجام سفر خود انتخاب کنند.

انتهای پیام

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها