رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 595970

روزهای سخت ساپینتو از راه رسید

ساعت24-ترکیب استقلال در بازی با فولاد کدام ترکیب خواهد بود؟ همان ترکیب بازی با گل‌گهر یا بازیکنانی چون صالح حردانی و ابوالفضل جلالی به این ترکیب اضافه می‌شوند؟

html>

ریکاردو ساپینتو در بازی با نساجی که با نمایش خوب شاگردانش و پیروزی ۳-۱ همراه بود از صالح حردانی و ابوالفضل جلالی در ترکیب ثابت استقلال استفاده نکرد. دو بازیکنی که در ادامه مسیر به اردوی تیم ملی دعوت و همراه تیم ملی راهی اتریش شدند. در اتریش، صالح حردانی بازی نکرد اما ابوالفضل جلالی در مصاف با اروگوئه در ترکیب ثابت تیم ملی به میدان آمد و نمایش خوبی داشت تا جایی‌که گفته می‌شود کارلوس کی‌روش ممکن است در ادامه مسیر هم از این بازیکن در ترکیب ثابت تیم ملی استفاده کند.

بازگشت ملی پوشان به اردوی استقلال با بازی این تیم برابر گل‌گهر همراه شد. ریکاردو ساپینتو در سیرجان به ترکیب تیم برنده دست نزد و باز هم صالح حردانی و ابوالفضل جلالی در ترکیب ثابت استقلال به میدان نیامدند، اما در ادامه حضور آنها در ترکیب تیم با اتفاقات مثبتی برای استقلال همراه شد. صالح حردانی، در ثانیه‌های پایانی بازی برای استقلال پنالتی گرفت تا این تیم با گل کوین یامگا پیروز شود و سپس پاس ابوالفضل جلالی به آمانوف به رضا میرزایی رسید و این بازیکن می‌توانست گل سوم را به ثمر برساند اما در موقعیت تک به تک توپ را به بدن محسن فروزان کوبید تا یک موقعیت خوب طلایی را از دست بدهد.

روزهای سخت ساپینتو از راه رسیده است. از یک سو یامگا و جعفر سلمانی در دو بازی با نساجی و گل گهر که استقلال پیروز شد نمایش خوبی در پست‌های دفاع راست و چپ داشتند و از سویی دیگر صالح حردانی و ابوالفضل جلالی برای حفظ جایگاه خود در تیم ملی نیازمند بازی در ترکیب ثابت آبی‌ها هستند. باید منتظر ماند و دید که سرمربی پرتغالی استقلال، جمعه و در بازی با فولاد چه تصمیمی خواهد گرفت. البته طبیعی است که او به منفعت استقلال فکر کند و بر اساس سبک بازی حریف و نیازهای استقلال ترکیب تیم را بچیند.

این چالش دردسر شیرینی برای ریکاردو ساپینتو است چرا که به خوبی متوجه شده که یک تیم خوب در زمین و یک تیم خوب روی نیمکت دارد و می‌تواند با یک ایده بازی را آغاز و با ایده دیگر بازی را به پایان ببرد. بازی مقابل گل‌گهر تنها مسابقه‌ای نبود که استقلال با حضور بازیکنان ذخیره‌اش شرایط بازی را تغییر داد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها