رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 596002

بازار خودرو به کما رفت/ آخرین قیمت تیبا، دنا، پژو و پراید

ساعت24-فعالان بازار خودرو اعتقاد دارند: در حال حاضر در بازار خودرو هیچ جنب و جوشی دیده نمی شود و می توان گفت بازار به خواب رفته است.

html>

به گزارش خبرآنلاین، همزمان با افزایش قیمت دلار در بازار ، بازار خودرو نیز روندی صعودی به خود گرفته است، این در شرایطی است که نمایشگاه‌داران عنوان می‌کنند که بازار در شرایط رکودی سنگینی قرار دارد و خرید و فروش در حد صفر است.

سعید موتمنی، رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو می‌گوید: در حال حاضر در بازار خودرو هیچ جنب و جوشی دیده نمی شود. می توان گفت بازار به خواب رفته است.

به گفته او، از طرفی قدرت خرید مردم کاهش یافته و همین طور روشن نشدن جزئیات واردات خودرو سبب شده مشتریان همیشگی بازار، منتظر روشن شدن این موضوعات به ویژه واردات خودرو باشند.

موتمنی متذکر می‌شود: در روزهای اخیر که قیمت دلار در بازار آزاد در حال افزایش است، همین امر خودروها را گران کرده است.

گزارش‌ها حاکی از آن است که در حال حاضر پراید ۱۳۱ در بازار حدود ۱۸۷ میلیون تومان و پراید ۱۱۱ حدود ۲۰۸ میلیون تومان قیمت دارد. همچنین پژو۲۰۶ تیپ دوم که ۲ هفته پیش حدود ۲۹۸ میلیون تومان بود، هم‌اکنون در بازار به حدود ۳۰۹ میلیون تومان رسیده است.

پژو ۲۰۶ تیپ پنج نیز در بازار کشور تا نرخ ۳۷۰ میلیون تومان پیش رفته است. پژو ۲۰۷ اتومات هم در قیمت ۵۹۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

در عین حال، تیبا صندوق‌دار به قیمت ۲۰۰ میلیون تومان و تیبا هاچ‌بک ۲۰۸ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد. تیبا هاچ‌بک‌ پلاس هم در محدوده ۲۱۴ میلیون تومان قیمت دارد.

همچنین دنا معمولی مدل ۱۴۰۱ با قیمت ۴۰۴ میلیون تومان به فروش می‌رسد و تارا اتوماتیک ۵۹۵ میلیون تومان قیمت دارد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها