رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 596009

چهار فرصت پایانی برای ستاره استقلال برای حضور در قطر

ساعت24-مهدی قایدی در تلاش است تا از فرصت‌های پیش رو برای حضور در جام جهانی نهایت استفاده را ببرد.

html>

برنامه رقابت‌های لیگ برتر تا پیش از آغاز جام جهانی اعلام شد و اکنون ۴+۱ فرصت پیش روی بازیکنان استقلال و سایر تیم‌هاست تا بتوانند آخرین تلاش‌های خود برای جلب نظر کادر فنی تیم ملی و در صدر آنها، کارلوس کی‌روش انجام دهند.

طبق صحبت‌های امروز سهیل مهدی، ممکن است که دربی پایتخت پس از رقابت‌های جام جهانی برگزار شود و به همین دلیل بازیکنان استقلال و پرسپولیس، علی‌الحساب باید روی چهار دیدار آتی حساب باز کنند که مهدی قایدی یکی از مهم‌ترین نفراتی است که برای حضور در فهرست نهایی سرمربی پرتغالی تلاش می‌کند.

وینگر بوشهری که تابستان امسال از شباب الاهلی به استقلال بازگشت، در این مدت، عملکرد خوبی در ترکیب آبی‌های پایتخت داشته و موفق به زدن یک گل، دادن یک پاس گل و گرفتن یک خطای پنالتی شده است. این در شرایطی است که قایدی این آمار را در سه حضور فیکس و سه بازی به‌عنوان بازیکن ذخیره به ثبت رسانده است.


استقلال در چهار هفته آینده، باید به مصاف فولاد، ذوب‌آهن، آلومینیوم و هوادار برود. چنانچه دربی پس از جام جهانی برگزار شود، این آخرین فرصت‌های قایدی برای درخشش، گلزنی و گل‌سازی است تا جایی در لیست ۲۶ نفره سفر به قطر داشته باشد.

این روزها استقلالی‌ها خود را برای دیدار حساس با فولاد آماده می‌کنند و مهدی قایدی می‌تواند در این دیدار مهم که برابر تیم گزینه اصلی کی‌روش برای دستیاری، یعنی جواد نکونام، برگزار می‌شود، خودش را اثبات کند و استقلال را نیز در کورس قهرمانی نگه دارد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها