رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 596037

توافق بازیگر متهم با خانواده مقتول

ساعت24- الک بالدوین با خانواده هالینا هاچینز فیلمبرداری که سر صحنه فیلمبرداری توسط وی به قتل رسیدبه بود، به توافق رسید.

html>

پس از توافق آلک بالدوین با خانواده هالینا هاچینز فیلمبرداری که سر صحنه فیلمبرداری فیلم «زنگار» توسط وی به قتل رسید، این پروژه به تهیه‌کنندگی همسر مقتول ادامه می‌یابد.

متیو هاچینز همسر فیلمبردار مقتول در ادامه پروژه به عنوان یکی از تهیه‌کنندگان «زنگار» حضور خواهد داشت.

خانواده هاچینز پس از شلیک توسط بالدوین و کشته شدن این فیلمبردار، از بالدوین و تهیه‌کنندگان فیلم شکایت کرده بودند. بالدوین پس از حادثه ادعا کرده بود که اصلاً ماشه را نکشیده اما گزارش اف‌بی‌آی نشان داد که شلیک گلوله بدون کشیده شدن ماشه ممکن نبوده است.

در همین حال دادگاه اعلام کرده حل و فصل این دعوی و رسیدن به توافق از سوی دو طرف، هیچ تاثیری بر رسیدگی دادستان به اتهام جنایت ندارد.

گفته شده حل و فصل دعوی از سوی دو طرف پرونده معمولاً به صورت خصوصی و اغلب با جبران مالی انجام می‌شود، اما یک پرونده جنایی تنها به واقعیت‌ها رسیدگی می‌کند و اگر حقایق و شواهد اتهامات جنایی را تایید کند، اتهامات بررسی می‌شود زیرا هیچ اراده‌ای بالاتر از قانون نیست.

در این پرونده اتهامات ۴ نفر درگیر ماجرا از جمله آلک بالدوین در دست بررسی است و در حالی که باید اسلحه خالی می‌بود، با یک گلوله در اختیار بالدوین قرار گرفت و او سر صحنه فیلمبرداری شلیک کرد و موجب کشته شدن فیلمبردار شد. هاچینز با هواپیما به بیمارستان منتقل شد، اما نجات نیافت. این گلوله پس از عبور از بدن هاچینز به شانه جوئل سوزا کارگردان فیلم اصابت کرد ولی جراحت جدی نبود و وی همان روز از بیمارستان مرخص شد.

متیو هاچینز دیروز پس از انتشار بیانیه‌ای که نشان می‌دهد با عوامل ساخت فیلم به توافق رسید اعلام کرد شکایتی از تهیه‌کنندگان، آلک بالدوین و نیز دیوید هالز دستیار اول کارگردان ندارد.

فیلمبرداری این فیلم از آغاز سال ۲۰۲۳ با بازیگران قبلی ادامه می‌یابد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها