رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 596038

بازی شان پن در نقش شان پن!

ساعت24-شان پن در تازه‌ترین فعالیت هنری خود بازیگر یک سریال طنز شد تا در نقش خودش جلوی دوربین برود.

html>

شان پن در یک سریال طنز استرالیایی با عنوان «C*A*U*G*H*T» یا «گرفتار» در نقش نسخه داستانی خودش ظاهر می‌شود. تولید این سریال در استودیو فاکس سیدنی آغاز شده است.

این سریال کوتاه ۶ قسمتی است و داستان ۴ سرباز استرالیایی را تصویر می‌کند که برای یک ماموریت مخفی به کشوری جنگ‌زده فرستاده می‌شوند. با اشتباهی که توسط آمریکایی‌ها صورت می‌گیرد، آنها از سوی مبارزان آزادی دستگیر می‌شوند و یک ویدیوی گروگان‌گیری تولید می‌شود که به سرعت در شبکه‌های اجتماعی پربیننده می‌شود. سربازان تازه متوجه می‌شوند که دستگیر شدن می‌توانست بهترین اتفاقی باشد که برایشان رخ دهد.

این سریال توسط بازیگر و فیلمساز استرالیایی کیک گوری نوشته شده و خود وی کارگردانی و تهیه‌کنندگی آن را هم برعهده دارد. وی در کنار شان پن در این سریال بازی نیز می‌کند.

پن همچنین تهیه‌کننده اجرایی سریال هم هست.

این بازیگر آمریکایی که در آغاز جنگ اوکراین راهی این کشور شده بود با انتشار بیانیه‌ای گفت این سریال طنز به تصویر شهرت، احمق‌ها و روشنفکران و در نهایت تداوم جنگ خزنده می‌پردازد.

وی که چند هفته در اوکراین به سر برده مستندی درباره ورود ارتش روسیه به خاک این کشور ساخته است.

شماری از بازیگران استرالیایی شامل متیو فاکس بازیگر «لاست»، بلا هیتکات بازیگر «تکه‌هایی از او»، اریک تامسون بازیگر «برف سیاه»، بن اوتل بازیگر «دیترویت»، لینکلن یونس بازیگر «آخرین پادشاه صلیب»، فیصل بازی بازیگر «بی‌وطن» و برایان براون بازیگر کهنه‌کار در این سریال جلوی دوربین می‌روند.

این سریال در سال ۲۰۲۳ در شبکه آنلاین «استن» استرالیا و نیز در بریتانیا در دسترس قرار می‌گیرد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها