رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 599021

اطلاعاتی درباره فروش آسانسور هیدرولیک

می توان گفت آسانسور یا بالابر برای حمل بار یه جابه جایی افراد می باشد. بالابر دارای یک اتاقک متحرکی می باشد که به وسیله آن از طبقه ای به طبقات دیگر بالا می رود یا از طبقه ای به طبقه دیگر پایین بیاید. می‌توان گفت آسانسور یکی از تجهیزات مهم حمل و نقل عمودی است که جابه جایی مردم و کالا را بین طبقات را آسان تر می کند.

اطلاعاتی درباره فروش آسانسور هیدرولیک

آسانسورها به کمک موتورهای الکتریکی باعث حرکت عمودی کابین می شود، این موتورها با کمک کابل های کشش مانند یک بالابر معمولی کار جابه جایی را به راحتی انجام می دهد.

اطلاعاتی در مورد فروش و تعمیر و نگهداری آسانسور

تاریخچه پیدایش اولین بالابر به 253 سال قبل از میلاد مسیح بر می گیردد. ارشمیدس وسیله ای شبیه به آسانسور را اختراع کرد و افراد با استفاده از آن در ارتفاعات نه چندان دور می توانستند جا به جا شوند، بدین ترتیب بشر توانست اولین گام را در جهت ساخت اولین بالابر بردارد و با گذر زمان این فناوری پیشرفت بسیاری پیدا کرد تا جایی که حجم بسیاری از سازندگان در سراسر دنیا آمدند تا این وسیله مفید را استفاده کنند، این باعث شد که از اتلاف وقت جلوگیر شود و فروش آسانسور افزایش پیدا کند.

طبق آخرین اطلاعات بدست آمده ایتالیا با اینکه جمعیت زیادی ندارد اما بیشترین استفاده را از آسانسور را دارند، با نصب و راه اندازی 850 هزار دستگاه آسانسور در ایتالیا اولین جایگاه را در استفاده از آسانسور به نام خود کرد. آن ها از این فناوری استفاده می کنند تا از اتلاف وقت جلوگیری کنند و همچنین از پیشرفت تکنولوژی نیز بهره مند می شوند.

بشر از ابتدا تا به امروز همواره به دنبال خلق یک ابزار و شیوه هایی بوده که کار کرد بدن خود را پایین بیاورد، یکی از سختی هایی که انسان همیشه با آن مواجه است حمل و نقل می باشد. یک نیازی که از دوران ما قبل تاریخ با اختراع یک چرخ آسان شد و در گذر زمان با خلق ابزارهایی مانند خودرو، قطار یا هواپیما این حمل و نقل آسان تر شد.

وقتی از واژه حمل و نقل استفاده می کنیم، هدف انسان فقط رفتن از یک نقطه به نقطه دیگر نمی باشد بلکه هدف دیگر آن حمل کالاهای سنگین از نقطه ای به نقطه دیگر بوده است. با اختراع چرخ و گاری این کار تا حدودی آسان شد و همچنان در حال بهبود و بهتر شدن است.

اما حمل و نقل تنها برای منتقل شدن از یک مکانی به مکان دیگر ختم نمی شود، حمل و نقل عمودی دارای اهمیت بسیار مهمی است، هدف از این نوع حمل و نقل، حرکت و حمل افراد و اشیا از پایین به بالا و برعکس آن می باشد.

به همین خاطر بشر ذهن خودش را بسیار درگیر این مبحث کرد و در آخر محصول نهایی که خلق شد نامش را آسانسور گذاشتند. آسانسورها تا به امروز دچار تغییرات و تحولات بسیاری شدند که تمامی این تحولات برای بهبودی این اختراع بوده.

امروزه فروش آسانسور و همچنین تعمیر و نگهداری اسانسور یک امر بسیار مهمی می باشد.

اطلاعاتی در زمینه فروش آسانسور هیدرولیک و تعمیر و نگهداری اسانسور

اطلاعاتی درباره فروش آسانسور هیدرولیک

امروزه فروش آسانسور هیدرولیکی بسیار محبوب شده، در اروپا بیش از 70 درصد از آسانسورهای زیر 5طبقه از این نوع آسانسور استفاده می کنند.

مزایای استفاده از این آسانسور را می توان به موارد زیر اشاره کرد:

· نرمی در حرکت زمان استارت اولیه خود و دقت در توقف

· استهلاک بسیار کم در عیب یابی و هزینه تعمیر و نگهداری اسانسور زیبا و شیشه ای

· عدم نیاز به موتورخانه در پشت بام

· توانایی بالابردن بارهای سنگین

· تراز شدن دقیق بین طبقات

· ایمنی زیاد به خصوص در زلزله

یک سری محدودیت ها در استفاده از این نوع آسانسور وجود دارد که به موارد زیر می توان اشاره کرد:

· محدودیت در ارتفاع و کندی سرعت

آسانسورهای هیدرولیکی نیاز به یک موتورخانه قوی دارند به این دلیل که کادر وزنه وجود ندارد و سیستم جک هیدرولیکی باید تمام مسافران کابین را جابه جا کند.

برای راه اندازی موتور به خاطر وجود موتورهای قوی درصورت استفاده از درایو یا سافت استارتر به یک هزینه بالا نیاز است، پس برای شروع کار موتور پمپ هیدرولیک از سیستم رایج ستاره مثلت بیشتر استفاده می شود، اما این موتور و فشار فقط در حرکت به سمت بالا نیاز می باشد و برای حرکت به سمت پایین نیازی به روشن کردن موتور نیست و فقط با باز کردن یک شیر و خالی کردن روغن آن به آرامی به سمت پایین حرکت می کند.

به زبان ساده تر می توان گفت یک سیستم هیدرولیکی فقط در نیمی از مسافت خود به سمت بالا توان قابل ملاحظه ای مصرف می کند و در نیم دیگرش به سمت پایین از یک نیرویی به نام گرانش استفاده می کند. فروش آسانسور هیدرولیک بسیار باکاربرد است چون علاوه بر حمل افراد برای حمل کالاهای سنگین نیز استفاده می شود. اما فروش آسانسور چیست و چه کاربردی دارد.

آساسنورها انواع متفاوتی دارند:

1. آسانسورهای خودروبر قیچی

2. خودروبر

3. آسانسور بالابر کارگاهی

4. آسانسور مغناطیسی

آسانسورهای هیدرولیک مناسب ترین وسیله برای پارکینگ های نیمه مکانیزه به حساب می آیند.

فروش آسانسورهای وینچی

یک نوعی از آسانسور می باشد که با زنجیر یا طناب فولادی آویزان شده است و نیروی رانش به یک طریقی به غیر از اصطکاک به آن وارد می شود. این آسانسورها قاب وزنه ندارند.

فروش آسانسورهای مغناطیسی

این نوع آسانسورها ریل ها و تجهیزات متصل شده روی دیوار چاه آسانسور با مغناطیس دائم موتور و کابین آن نقش روتور را ایفا می کنند.

آسانسورهای مغناطیسی بسیار ایمن می باشند ولی از لحاظ قدیمی بسیار گران تر هستند.

فروش آسانسورهای کارگاهی

اطلاعاتی درباره فروش آسانسور هیدرولیک

این نوع از آسانسورها مکمل و تسریع کننده برج سازی و سازهای بلند می باشند، آن ها قادر هستند که از شروع کار توسط خودشان مونتاژ و با سازه ساختمان ارتفاع بگیرند.

آن ها قابلیت کار تا ارتفاع 500 و بالاتر را دارند و در ظرفیت های 1و1.5و2 تن تولید می شود. در ساختمان های بلند مرتبه برای انتقال افراد و مصالح بعد از اتمام سازه ساختمان و از ابتدای سازه ساختمان از اول شروع کار در ساختمان از آسانسورهای ویژه بار استفاده می کنند. این آسانسورها برای انتقال پرسنل و لوازم و مصالح به طبقات دیگر خیلی مورد استفاده قرار می گیرد.

امروزه در بیشتر ساختمان ها یکی از مشکلات بزرگ کافی نبودن فضا برای نصب آسانسور می باشد. همین امر که باید آن ها این مسئله وجود آسانسور را در ساختمان پیش بینی کنند و یک فضایی برای آن در نظر بگیرند، اگر فکر این فضا را نکنند پس از اجرای ساختمان معمولا به مشکل بزرگی مواجه خواهید شد و متاسفانه اگر فضای کافی برای نصب آسانسور نباشد، این امر غیر ممکن خواهد شد.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است. .. .

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها