رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 600528

واکنش حماس به سفر رئیس رژیم صهیونیستی به بحرین

ساعت24-جنبش حماس به سفر رئیس رژیم صهیونیستی به بحرین و نشست وی با پادشاه این کشور در منامه واکنش نشان داد.

به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما، باسم نعیم، رئیس اداره سیاسی و روابط خارجی حماس در غزه گفت: این یک اقدام شرم آور و محکوم شده است که ببینیم یک حاکم عربی از یک رئیس نژادپرست اسرائیلی و رهبر بزرگترین گروه تروریستی در پایتخت یک کشور عربی که در طول تاریخ به جانبداری از فلسطین شهرت داشته است، استقبال کند.

وی گفت: این اقدام در زمانی اتفاق می‌افتد که خون جوانان ما هر روز به دست صهیونیست‌ها در شهرها و روستاهای فلسطین ریخته می‌شود و حرمت مقدسات به ویژه مسجدالاقصی به دست فاشیست‌ها زیر پا گذاشته می‌شود.

نعیم گفت: این اقدام در زمانی صورت می‌گیرد که ملت‌های عربی در جام جهانی قطر موضع واضحی را درباره مخالفت با عادی سازی روابط نشان داده و نمایندگان اسرائیل را در هر مناسبت و از هر کوچه‌ای اخراج می‌کنند. متأسفانه برخی از حکام عربی برای سلطه بر ملت‌هایشان و گرفتن اراده آن‌ها تلاش می‌کنند. مشروعیت حکومت‌ها در هر جایی که باشند به خواست و اراده ملت‌ها وابسته است نه وابستگی به دشمنان امت و طرح‌های آنها.

اسحاق هرتزوگ، رئیس رژیم صهیونیستی در میان مخالفت‌های شدید ملت بحرین یکشنبه به منامه سفر کرد. معترضان بحرینی همزمان با ورود رئیس رژیم صهیونیستی به منامه پرچم رژیم صهیونیستی و تصویر اسحاق هرتزوگ را به آتش کشیدند.

وی با پادشاه و وزیر خارجه بحرین دیدار کرد.

امارات و بحرین سال ۲۰۲۰ توافق‌های صلح با رژیم صهیونیستی را با نظارت آمریکا امضا کردند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها