رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 600542

توضیحات آموزش و پرورش فارس درخصوص تنبیه بدنی دانش آموز مرودشتی

ساعت24-روابط عمومی آموزش و پرورش استان فارس در توضیح فیلم مربوط به تنبیه بدنی یک دانش آموز، اعلام کرد: پیش از ظهر دوشنبه ۱۴ آذر۱۴۰۱ در یکی از دبیرستان‌های شهرستان مرودشت، یکی از معلمان اقدام به تنبیه بدنی یک دانش آموز خود نموده است.

ایسنا نوشت: در پی انتشار فیلم تنبیه بدنی یک دانش‌آموز در فضای مجازی با بررسی انجام شده، مشخص شد این فیلم مربوط به یکی از مدارس شهرستان مرودشت است.

روابط عمومی آموزش و پرورش استان فارس در توضیح فیلم مربوط به تنبیه بدنی یک دانش آموز، اعلام کرد: پیش از ظهر دوشنبه ۱۴ آذر۱۴۰۱ در یکی از دبیرستان‌های شهرستان مرودشت، یکی از معلمان اقدام به تنبیه بدنی یک دانش آموز خود نموده است.

براساس اعلام روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، بلافاصله پس از اطلاع از این اقدام، بابررسی های به عمل امده مشخص شد این اتفاق در دبیرستان علامه حلی شهرستان مرودشت روی داده و اداره اموزش و پرورش آن شهرستان نیز ضمن دعوت مدیر و معلم خاطی توضیحات علل این رفتار را از انها خواستار شد.

روابط عمومی آموزش و پرورش فارس توضیح داده است که پس از استماع سخنان این معلم ادبیات فارسی که از این رفتار خود ابراز پشیمانی نیز کرده، پرونده وی به هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات کارکنان آموزش و پرورش فارس ارسال شده است.

در این توضیحات، ضمن اشاره به تاکیدات آموزش و پرورش بر حفظ کرامت معلم، آمده است، سلامت جسمی و روانی دانش آموزان خط قرمز آموزش و پرورش بوده و مکررا بر امتناع از تنبیه بدنی تاکید و چنین اقدامی مردود اعلام شده است و هیچ بهانه‌ای برای به کارگیری این اقدام را پذیرفته نمیداند و آن را رفتاری خلاف شئون اداری و تربیتی محسوب کرده و با فرد خاطی مطابق مقررات برخورد می‌کند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها