رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 600544

لاپید درباره نتانیاهو: وقاحت این مرد حد ندارد

ساعت24-شکاف ایجاد شده میان سران رژیم صهیونیستی پس از انتخابات کِنست روز به روز درحال بیشتر شدن است و نخست‌وزیر موقت این رژیم بار دیگر نخست‌وزیر مکلف را مورد هجمه قرار داد و وی را فردی ضعیف و وقیح توصیف کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، یائیر لاپید، نخست‌وزیر موقت رژیم صهیونیستی در سخنانی گفت که بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر مکلف به تشکیل کابینه فردی ضعیف است و برای فرار از مجازات در پرونده‌های اتهام به فساد به هم پیمانان راست تندرو خود باج می‌دهد.

لاپید با اشاره به تصمیم نتانیاهو مبنی بر انتصاب "آوی ماعوز" رئیس حزب تندور "نوعم" به عنوان معاون وزیر در دفتر نخست‌وزیری اسرائیل و همچنین اعطای مسوولیت برنامه درسی خارجی در مدارس این رژیم به وی تاکید کرد: نتانیاهو می‌داند که اشتباه بزرگی مرتکب شده است و نمی‌تواند آن را اصلاح کند.

وی ادامه داد: نتانیاهو ضعیف است و آنها (هم‌پیمانان راست افراطی نتانیاهو) متوجه شده‌اند که به دلیل ترس از محاکمه قابلیت باجگیری دارند. وقاحت این مرد حد و مرز ندارد.

لاپید دوشنبه نیز در انتقادی تند از توافق ائتلافی میان نتانیاهو و حزب صهیونیسم دینی، نتانیاهو را به فروش ارتش به "حردالیم" متهم کرد.

حردالیم اصطلاح عبری و ترکیبی از واژه حریدی (یهودیان ارتدوکس) و صهیونیسم ملی است.

بنیامین نتانیاهو اخیرا به تشکیل دولت جدید رژیم صهیونیستی مکلف شد اما به دلیل اختلافات و نگرانی‌ها درباره مشارکت ایتامار بن‌گویر، رهبر حزب افراطی "قدرت یهود" و بتسلئیل اسموتریچ، رئیس حزب افراطی "صهیونیسم دینی" در دولت وی هنوز نتوانسته دولت جدید را تشکیل بدهد.

انتهای پیام

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها