رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 600551

نیمار: ما رویای قهرمانی داریم/ نباید جایزه بهترین بازیکن به من داده شود

ساعت24-ستاره تیم ملی فوتبال برزیل از پیروزی برابر کره جنوبی خوشحال است و تاکید کرد که او و هم تیمی هایش به قهرمانی در جام جهانی فکر می کنند.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسپورت، تیم ملی فوتبال برزیل در دیدار برابر کره جنوبی با نتیجه چهار بر یک به پیروزی دست پیدا کرد.

نیمار که در دو بازی قبلی برزیل حضور نداشت در این بازی در ترکیب اصلی به میدان رفت. او یک گل به ثمر رساند و در پایان هم به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد.

او گفت: ما رویای قهرمانی داریم و برای رسیدن به این رویا نهایت تلاش خود را به کار خواهیم گرفت. باید گام به گام پیش رفت و بازی به بازی بهتر شد. خوشبختانه شرایط تیم بسیار خوب است و بازیکنان از نظر روحی در بهترین حالت خود هستند.

نیمار ادامه داد: متاسفانه به خاطر آسیب دیدگی در دو بازی قبلی نتوانستم به میدان بروم و این ترس را داشتم که دیگر نتوانم بازی کنم اما خوشبختانه به شرایط بازی رسیدم و بار دیگر برای تیمم به میدان رفتم و این بسیار خوشحال کننده است.

نیمار درباره انتخاب به عنوان بهترین بازیکن میدان گفت: نباید من به تنهایی به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شوم. به نظرم همه تیم شایسته این جایزه هستند. هواداران تاثیر بسزایی روی تیم داشته‌اند و باید از آنها به خاطر این حمایت بی نظیر تشکر کرد. ما از این پیروزی بسیار خوشحالیم و باید با قدرت کار خود را ادامه داد. برزیل و بازیکنان این تیم به رویا سازی خود ادامه خواهند داد و تا پایان خواهند جنگید.

تیم ملی فوتبال برزیل در یک چهارم نهایی جام جهانی به مصاف کرواسی خواهد رفت.

انتهای پیام

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها