رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 600626

برکناری و استعفای میرکاظمی و صالح آبادی  : شایعه یا حقیقت

ساعت 24 - اقتصاد ایران براساس واقعیت های تاریخی ونیز برپایه ضرورت های اقتصادی در سیاست های پولی ، مالی و بانکی سه مقام ارشد دردولت دارد که به ترتیب شامل رییس بانک مرکزی ؛ وزیر اقتصاد ونیز رییس سازمان برنامه و بودجه است. رییس  دولت سیزدهم برای مدیریت  این سه مرکز اصلی اداره اقتصاد ، علی صالح آبادی را برای بانک مرکزی ، احسان خاندوزی را برای وزارت اقتصاد ونیزمسعود میرکاظمی را برای سازمان برنامه وبودجه انتخاب کرد. ناکارآمدی هر سه فرمانده اقتصادی پس از 15 ماه آشکار شده است.

صالح ابادی
style="text-align:center">نارضایتی از رییس بانک مرکزی به دلیل ناتوانی او در مها رنرخ تورم ونیز حفظ ارزش ریال در برابر دلار است. نارضایتی از وزیر اقتصاد به دلیل ناپایداری و توهمی بودن منابع درآمدی برای کشور ونیز نارضایتی از رییس سازمان برنامه وبودجه به دلیل ناکار آمدی در تخصیص بودجه وبه ویژه ناتوانی در تهیه بودجه کراآمد است. این روزها خبرهای غیررسمی وبرخی شایعه ها از برکناری یا استعفای رییس سازمان برنامه و بودجه ونیز رییس بانک مرکزی منتشر می شود که هیچ کس هنوز تکذیب یا تایید نکرده است.عبدالرضا داوری مشاور پیشین محمود احمدی نژاد رییس دولت نهم ودهم نوشته است : علی صالح آبادی به زودی غزل خداحافظی از بانک مرکزی را می خواند. براساس نوشته وی مدیران ارشد بانک مرکزی اورا قبول ندارند ونیز قایم مقام در سایه ونیز نوسان نرخ ارز سه عاملی اند که می توانند بر رفتن صالح آبادی از ریاست بانک مرکزی موثر باشند.

از سوی دیگر شنیده می شود مسعود میرکاظمی رییس سازمان برنامه وبودجه قصد استعفا از این منصب راداردو گفته است پس از ازایه وتصویب بودجه سال بعد از دولت می رود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها