رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 600647

شریعتمداری: آقای خاتمی! مالک‌اشتر دیگر از میدان بازنمیگردد/ بیانیه خاتمی با مواضع آمریکا،انگلیس و اسرائیل در حمایت از آشوب‌ها، کوچکترین تفاوتی ندارد

ساعت24-حسین شریعتمداری در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس درباره بیانیه اخیر خاتمی و اینکه آیا بیانیه را دیده‌اید؟ گفت: این بیانیه بعد از اعتراف آشکار دشمنان بیرونی به شکست آشوب‌های اخیر نوشته شده است. متن بیانیه را بخوانید و با مواضع رسماً اعلام شده آمریکا و انگلیس و اسرائیل در حمایت از آشوب‌ها مقایسه کنید! کم‌ترین تفاوتی با یکدیگر ندارند!

فارس نوشت :مدیر مسئول روزنامه کیهان گفت:آیا از آقای خاتمی به عنوان یک روحانی، تعجب‌آور نیست که ترویج فرهنگ برهنگی، حمله وحشیانه آشوبگران به خانم‌های محجبه و کشیدن چادر و روسری از سر آن‌ها را اقدامی «زیبا»! و «حرکت به سوی آینده‌ای بهتر»! معرفی می‌کند؟!

حسین شریعتمداری در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس درباره بیانیه اخیر خاتمی و اینکه آیا بیانیه را دیده‌اید؟ گفت: این بیانیه بعد از اعتراف آشکار دشمنان بیرونی به شکست آشوب‌های اخیر نوشته شده است. متن بیانیه را بخوانید و با مواضع رسماً اعلام شده آمریکا و انگلیس و اسرائیل در حمایت از آشوب‌ها مقایسه کنید! کم‌ترین تفاوتی با یکدیگر ندارند!

مدیر مسئول کیهان در ادامه به متن بیانیه خاتمی اشاره کرد و گفت: آقای خاتمی می‌نویسد: «جامعه با شعار زیبای زن زندگی آزادی حرکت خود را به سوی آینده بهتر نشان می‌دهد، به گونه‌ای کم‌سابقه و شاید بی‌سابقه فرهیختگان، استادان، نخبگان و دانشجویان را در اصل حرکت حاضر می‌بینیم»!

شریعتمداری افزود: آیا از آقای خاتمی به عنوان یک روحانی، تعجب‌آور نیست که ترویج فرهنگ برهنگی، حمله وحشیانه آشوبگران به خانم‌های محجبه و کشیدن چادر و روسری از سر آن‌ها را اقدامی «زیبا»! و «حرکت به سوی آینده‌ای بهتر»! معرفی می‌کند؟!

مدیر مسئول کیهان ابراز داشت: این جمله را از متن بیانیه ایشان نقل می‌کنم. شرم آور نیست؟!

شریعتمداری به بخش دیگری از بیانیه خاتمی اشاره کرد که نوشته است: «به مسئولان توصیه می‌کنم که این حضور را قدر بدانند و بجای برخورد ناروا با آن، دست یاری به سوی آنان دراز کنند و با کمک آنان وجوه ناصواب حکمرانی را بدرستی بشناسند و پیش از آنکه دیر شود به سوی حکمرانی خوب حرکت کنند» و ادامه داد: می‌بینید که به مسئولان توصیه می‌کند حضور آشوبگران را قدر بدانند! و با آن‌ها همراهی کنند! اغتشاشگران غیر از بریدن گلوی مامور نیروی انتظامی، آتش زدن آمبولانس‌های حامل بیمار، حمله مسلحانه به مردم کوچه و بازار، شکنجه و به شهادت رساندن بسیجیان، ترورهای خیابانی، سوزاندن قرآن، حمله به مساجد و انواع جنایات دیگر چه ویژگی‌ای داشته‌اند که آقای خاتمی اصرار دارد مسئولان با آن‌ها همراهی کنند؟! آیا این مواضع خاتمی دقیقاً با مواضع آمریکا و انگلیس و اسرائیل درباره آشوب و آشوبگران کم‌ترین تفاوتی دارد؟!

شریعتمداری افزود: حالا قابل درک است که چرا نتانیاهو، آقای خاتمی و حزب او را بزرگ‌ترین سرمایه اسرائیل در ایران می‌داند و ایشان جرات تکذیب هم ندارد؟! و یا این که چرا خاتمی قبل از فتنه آمریکائی اسرائیلی ۸۸ با جرج سوروس، سرمایه‌دار صهیونیست آمریکائی و یکی از تامین‌کنندگان بودجه کودتاهای رنگی ملاقات می‌کند و از افشای آن وحشت دارد؟! و یا این که چرا به طور خصوصی اعتراف می‌کند تقلبی در انتخابات صورت نگرفته ولی فتنه ۸۸ را با همین بهانه کلید می‌زند و دنبال می‌کند.

شریعتمداری در پایان گفت: اگر دقت کنید به وضوح می‌بینید که تقریباً همیشه صدور اینگونه بیانیه‌ها با شکست توطئه‌های دشمن همزمان بوده و با کاربرد لاپوشانی این شکست‌ها صادر شده است.

مدیر مسئول کیهان درباره مواضع و عملکرد خاتمی و برخی دیگر از مدعیان اصلاحات گفت: در جریان جنگ صفین، جناب مالک اشتر به خیمه معاویه رسیده بود که تعدادی از خوارج، حضرت امیر علیه‌السلام را مجبور کردند مالک را برگرداند! خاتمی و دوستان داخلی و خارجی او بعد از ۴۳ سال هنوز درک نکرده‌اند که در انقلاب اسلامی، مالک هرگز خیمه معاویه زمان را رها نکرده و از میدان باز نمی‌گردد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها