رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 600650

جاماندگان یارانه بخوانند/ این گروه دوباره مشمول یارانه میشوند

ساعت24-سازمان هدفمندی یارانه‌ها در اطلاعیه اخیر خود اعلام کرده که کل افراد محذوف اردیبهشت ۱۴۰۱، ۵ میلیون و ۹۳۰ هزار نفر بودند که از این تعداد ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر در سامانه حمایت درخواست بازبینی ثبت کردند.

به گزارش خبرآنلاین، از این تعداد ۳ میلیون نفر در دهک‌های درآمدی ١ـ٩ شناخته شدند و مجدداً یارانه ایشان برقرار و معوقات یارانه به حساب سرپرست خانوار واریز شد.

در همین رابطه، حسینی، سخنگوی ستاد هدفمندی یارانه اعلام کرده؛ با توجه به آنکه دهک‌بندی خانوار توسط وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی انجام شده است؛ بنابراین مسئولان این وزارتخانه در جریان موضوع هستند.

او تصریح کرده؛ افرادی که به دهک اعلامی اعتراض دارند، همچنان می‌توانند از طریق سایت وزارت رفاه درخواست بازبینی و بررسی دهند، چنانچه جز دهک یک تا ۹ قرار گیرند، مشمول یارانه می شوند.

سخنگوی ستادهدفمندی یارانه ها افزوده؛ افرادی که تا قبل از ۱۴۰۱ یارانه آنها حذف شده بود یا انصراف داده بودند، می‌توانند از طریق سازمان هدفمندی ثبت‌نام کنند.

او خاطرنشان کرده؛ اگر سامانه اعتراض وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی برای اعتراض افراد قطع است، مسئولان این وزارتخانه باید پاسخگو باشد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها