رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 600666

عاقبت سیاه ازدواج داماد با عروس 40 سال کوچکتر از خودش / حسادت دامادپیر فاجعه آفرید

ساعت24-پیر مرد 85ساله که به دنبال حسادت به فرزند خوانده 5 ساله اش او را نیمه شب در خواب باچاقو میکشد همسر جوان را نیز بدنبال این جنایت تکان دهنده به قتل رسانده و بعد با تماس به پلیس به جنایتی که مرتکب شده است اعتراف می کند.

به گزارش رکنا؛ رسیدگی به این پرونده جنایی از ساعت یک و30 دقیقه بامداد 7 آذر ماه در یکی از خیابانهای منتهی به میدان کرج به دنبال یک تماس تلفنی با مرکز فوریت های 110 شروع شد.

مرد سالخورده در حالی که صدایش می لرزید به پلیس گزارش داد که همسر و فرزند خوانده اش را به قتل رسانده است .

خیلی زود گشت ویژه کلانتری مرکزی کرج به محل جنایت رفت در اتاق خواب با پیکر غرق درخون کودک 5 ساله و خاله 40 ساله اش روبرو شدند.

مرد سالخورده که 85 سال سن داشت در همان صحنه جرم دستگیر شد و راز 2 جنایت جنون آمیر خو را فاش کرد.

سرهنگ محمد نادربیگی رییس پلیس آگاهی استان البرز درباره جزییات بازجویی این متهم پیر که میتوان پیرترین قاتل استان البرز دانست در گفتگو با خبرنگار جنایی رکنا گفت : این متهم چند سالی بود که بدنبال مرگ همسر اولش با زن جوانی که 40سال و اندی با او فاصله سنی داشت ازدواج کرد و بعد از ازدواج چون این زوج امکان باروری نداشتند با پیشنهاد زن جوان فرزند خواهرش را به فرزند خواندگی پذیرفتند .

خاله مهربان که سعی میکرد محبت مادرانه اش را به خواهر زاده اش که حالا مادر او شده بود ارزانی کند غافل از اینکه همسر پیرش به این رابطه عاطفی و محبت آمیز همسرش به فرزند خوانده اشان حسادت می کرد .

روزها و هفته ها در حال سپری شدن بود تا اینکه یک شب این مرد سالخورده در یک اقدام جنون آمیز نیمه شب به اتاق کودک 5ساله رفته و با چاقویی که از قبل آماده کرده بود کودک بی نوا را در خواب کشت و با دستان خون آلود وقتی داشت اتاق راترک میکرد همسرش از خواب بلند شده و درحالیکه از دیدن صحنه خواهر زاده اش به شدت شوکه شده بود پیرمرد جنایتکار او را هم با همان چاقو به قتل رساند .

بعد از این دو جنایت بود که متهم خودش با پلیس تماس می گیرد و در حالیکه سعی داشت از صحنه جنایت متواری شود بازداشت شد.

هم اکنون این متهم سالخورده به دستور بازپرس پرونده به اتهام قتل عمد بازداشت شده است . این متهم در همان بازجویی های اولیه به قتل های که مرتکب شده اعتراف کرده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها