رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 600668

موافقان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی چه گفتند؟

ساعت24-نماینده مردم کلیبر در مجلس با بیان اینکه آیا از سایر وزرا تعهدی گرفته اید که از بذرپاش برای ساخت یک میلیون مسکن تضمین می خواهید، گفت: بذرپاش پیشانی موفق وزرای دولت سیزدهم خواهد بود.

به گزارش خبرآنلاین، حسین حاتمی، نماینده مردم کلیبر در مجلس در موافقت با وزیر پیشنهادی در دفاع از مدارک تحصیلی بذرپاش گفت: رشته تحصیلی بذرپاش مدیریتی بوده است و فرد باید جوهره مدیریتی داشته باشد بررسی سوابق بذرپاش در مسئولیت های متعدد، نشان دهند کارنامه درخشان وی است.

حاتمی اظهار داشت: در برنامه وزیر پیشنهادی، چالش های حوزه راه و مسکن احصاء شده است و برنامه های دقیقی برای حل این مشکلات وجود دارد.این معادلات چند مجهولی با مدرک مهندسی عمران قابل حل نیست، وزارت مدیریت توانمند نیاز دارد که بذرپاش واجد آن است.

وی افزود: ۲ سال و نیم سکوت ایشان در برابر هجمه‌ها،برای اثبات تعهد و کارآمدی ایشان کافی است و نشان دهنده سکوت مومنانه و جوانمردانه برای پیشبرد و مدیریت دیوان محاسبات است.

حاتمی با بیان اینکه آیا از سایر وزرا تعهدی گرفته اید که از بذرپاش برای ساخت یک میلیون مسکن تضمین می خواهید، اظهار داشت: بذرپاش پیشانی موفق وزرای دولت سیزدهم خواهد بود.

بذرپاش وقتی به دیوان محاسبات رفت هیچ نیرویی را تغییر نداد

مجتبی رضاخواه، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهارات توانگر مبنی بر اینکه تقدیر رهبری در مورد گزارشات دیوان محاسبات ارنباطی به بذرپاش ندارد گفت: بولتن نویسان ضربه زیادی به رهبری زدند و باید پاسخگو باشند.

وی ادامه داد: رسیدگی به پرونده افراد در سازمان بازرسی محل اشکال نیست، اینکه بدون اینکه خلافی اثبات شده باشد حرف های اینچنینی پشت تریبون بزنیم، پشت پا زدن به سرمایه های نظام است.

رضاخواه تصریح کرد:دو سال و نیم پیش هم که می خواستند بذرپاش را به عنوان رییس دیوان انتخاب کنند همین دروغ ها را گفتید اگر مردم امروز معترض هستند به خاطر این حرفهای بدون مدرک و استناد است.

وی افزود: بذرپاش وقتی به دیوان محاسبات رفت هیچ نیرویی را تغییر نداد اما با نیروهای موجود گزارشات تفریغ بودجه همزمان با اجرای بودجه ارائه می شد لذا رای سازمان عوض شد و کارایی بدنه اصلاح شد.

ذوالنور: کمیسیون عمران و اصل نود صحت مدرک تحصیلی بذرپاش را تایید کردند

حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری در موافقت با رای اعتماد وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی گفت: حجت شرعی در مخالفت با رای اعتماد به وزیر پیشنهادی ندیدم، در مورد مدرک تحصیلی، کمیسیون مربوطه صحت مدارک تحصیلی بذرپاش را تایید کرد، از رییس کمیسیون اصل نود هم در این مورد سوال کردم و گفتند هیچ مشکلی وجود ندارد.

وی ادامه داد: بذرپاش روحیه ریسک پذیری و بن بست شکنی دارد از متخصصان استفاده می کند.رشد بذرپاش منجنیقی و پرتابی نبوده است و پله به پله رشد کرده است.رییس جمهور به ایشان برای قبول این پُست اصرار کرده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها