رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 600696

همکاری طارمی با اسطوره منچستریونایتد برای انتقال هیجان‌انگیز

ساعت24-روزنامه آبولا مدعی شد که ریو فردیناند در تلاش است تا مهدی طارمی را به یکی از تیم های لیگ جزیره ببرد.

به نظر می رسد که مهدی طارمی روز به روز، به رویای حضور در لیگ برتر انگلیس نزدیک می شود. روزنانه آبولا در شماره امروز خود نوشته است که مهاجم ایرانی از طریق ریو فردیناند راهی لیگ جزیره خواهد شد چرا که مدیربرنامه های طارمی، با شرکت ستاره سابق منچستر قرارداد دارد و در واقع فردیناند و همکارانش، ایجنت مهاجم بوشهری محسوب می شوند.

در گزارش آبولا آمده است:

طارمی پس از رسیدن به هدف خود که نماینده مردمش در یک جام جهانی دیگر بود، اکنون انرژی خود را روی باشگاه پورتو متمرکز کرده است، اما بدون اینکه به مسائل کوتاه مدت یا میان مدت در این باشگاه بیندشید.

دو گلی که برابر انگلیس به ثمر رساند، به علاوه پاس گل فوق العاده در دیدار مقابل ولز، باعث شد که قیمت مهاجم اژدها در سطح وسیعی بالا برود، به خصوص برای تیم های حاضر در لیگ برتر انگلیس. آنها مجذوب مستر کلاسی شده اند که شماره 9 پورتو در جام جهانی نشان داده است.

طارمی، که دیروز به اینترمیلان هم لینک شده بود، پیش از این به مدیران پورتو اطلاع داده بود که هر نوع صحبتی در مورد تمدید احتمالی قراردادش را به بعد از جام جهانی قطر موکول خواهد کرد. اما او با بازخوردهایی که از طریق مدیربرنامه هایش دریافت می کند، می‌داند که اکنون زمان مناسبی برای پرداختن به این موضوع نیست.

بر همین اساس و با توجه به عملکردی که در قطر داشت، مهاجم قهرمان پرتغال از قبل می‌دانست که می‌تواند پیشنهادی وسوسه‌انگیز دریافت کند و از این طریق رویای حضور در لیگ برتر انگلیس را محقق کند. اینجا هم مثل اکثر موارد بحث پول مطرح نیست، چرا که طارمی در یکی از ثروتمندترین خانواده های ایرانی بزرگ شده و همیشه جنبه حرفه ای و چشم انداز شغلی خود را بالاتر از هر چیز دیگری قرار داده است.

طارمی پیش از این بارها گفته بود که در پورتو احساس خوبی دارد و اینکه مرتب در لیگ قهرمانان اروپا بازی می کند، به او اجازه می دهد در ویترین اصلی فوتبال اروپا باشد. با این حال، در سن 30 سالگی، این بازیکن به زودی پذیرای تغییر شرایط کنونی خواهد بود، اما او فقط در صورتی این کار را خواهد کرد که باشگاهی بزرگتر از پورتو، پیشنهادی را ارائه کند و هرگز بخاطر یک تیم درجه دوم که در مسابقات اروپایی حضور ندارد، اینجا را ترک نمی کند.

قرارداد او با پورتو تا سال 2024 و با بند فسخ 60 میلیون یورویی است. در این شرایط، تمدید قرارداد منطقی نیست. اما طارمی با علم به این موضوع، قصد دارد تا بحث درباره ادامه همکاری را به پایان فصل بکشاند. زمانی که پیشنهاداتی روی میز وجود خواهد داشت و او در بهترین زمان و بهترین مکان، امکان بررسی یک پیشنهاد جدید را خواهد داشت.

طارمی در فصل 2022/2023 تاکنون 19 بازی رسمی برای اژدها انجام داده که در این مدت 13 گل به ثمر رسانده و 7 پاس گل داده است. پس از سه هفته غیبت به دلیل حضور در جام جهانی، او به تمرینات پورتو بازگشته است و باید فردا دوباره برابر چاوز به میدان برود، حریفی که در این فصل موفق به شکست دادن آن شده بود.

ریو فردیناند یک چهره برجسته در تاریخ منچستریونایتد است که اکنون زندگی خود را به عنوان یک مفسر ورزشی و همچنین به عنوان نماینده بازیکنان سپری می کند. ستاره سابق شیاطین سرخ، به توانایی های طارمی خیره شده و پس از ثبت وکالت نامه ای با طارمی، در تلاش است تا انتقال فرضی این بازیکن ایرانی به بازار انگلیس را فراهم ‌کند.

یک ایرانی، مدیر برنامه طارمی است اما او با ادعای ریو فردیناند موافقت کرد تا پلی برای حضور طارمی در لیگ برتر باشد. بازیکن سابق منچستریونایتد اکنون نقاط ورود احتمالی طارمی به لیگ برتر را تجزیه و تحلیل خواهد کرد، زیرا از قبل می داند باشگاهی که طارمی می خواهد به آنجا برود، همیشه باید یک باشگاه با طرح و برنامه ریزی عالی باشد و نه تیمی در انتهای جدول، زیرا این بازیکن به پروژه ورزشی اولویت زیادی می دهد.

عملکرد درخشانی که او در مقابل انگلیس اجرا کرد، کارت ویزیت بسیار خوبی است که ریو فردیناند در جیب دارد تا به علاقه مندان احتمالی در رقابت برای جذب بازیکن پورتو ارائه کند. اما اژدها نیز همیشه در این روند حرفی برای گفتن خواهند داشت، زیرا این بازیکن تا سال 2024 با پورتو قرارداد دارد و بند فسخ 60 میلیون یورویی نیز در آن گنجانده شده است.

دو گلی که او برای ایران در برابر انگلیس به ثمر رساند، به اضافه پاس گل در پیروزی مقابل ولز، احتمال حضور مهاجم تیم سرجیو کونسیسائو در بازار انگلیس را افزایش داد، جایی که او پیش از این توسط برخی از تیم های اصلی لیگ برتر دنبال می شد، از جمله چلسی لندن.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها