رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 600702

واتساپ به‌روزرسانی کرد/ آواتار خود را بسازید!

ساعت24-در بروزرسانی جدید واتساپ، کاربران می‌توانند با استفاده از گزینه‌های شخصی‌سازی متنوع نظیر مدل مو و نوع پوشش، آواتار جدید خود را بسازند.

متا اعلام کرده که کاربران واتساپ از این پس می‌توانند به‌وسیله ساخت آواتارهای قابل شخصی‌سازی، حالت‌های خود را ابراز کنند. آواتارها اکنون می‌توانند به‌عنوان تصویر پروفایل و در ۳۶ استیکر سفارشی برای پاسخ به دوستان و خانواده برای بیان احساسات استفاده شوند. این شرکت هم‌چنین اضافه کرد ویژگی جدید که به‌نوعی کپی‌برداری واتساپ از آیفون به‌نظر می‌رسد، از امروز برای کاربران در تمامی مناطق منتشر خواهد شد.

به‌نقل از متا، این اولین بار خواهد بود که بسیاری از کاربران، به ساخت آواتار روی می‌آورند. این ویژگی می‌تواند به افراد کمک کند تا حالت‌های خود را به‌خوبی ابراز کنند، حتی اگر نخواهند از یک عکس واقعی استفاده کنند و حریم خصوصی خود را حفظ کنند. متا به مرور زمان قصد دارد گزینه‌های شخصی‌سازی را گسترش داده و امکاناتی نظیر نورپردازی، سایه‌ زدن، بافت مو و موارد دیگر را نیز اضافه کند.

بیانیه متا در مورد امکانات جدید ساخت آواتار در واتساپ مختصر بود و مشخص نشد که آیا آواتارهای فیس‌بوک نیز با واتساپ قابل همگام‌سازی خواهند بود یا اینکه انتظار می‌رود کاربران آواتار جدیدی را بسازند. در صورت امکان همگام‌سازی، دیگر کاربران نیازی به صرف وقت اضافه برای ایجاد مجدد آنها ندارند.

به‌لطف این ویژگی، متا افراد بیش‌تری را با مفهوم آواتار واتساپ آشنا خواهد کرد که در متاورس نیز نقش مهمی را ایفا می‌کند. معرفی آنها از طریق واتساپ می‌تواند باعث شود مردم با آواتارها ارتباط برقرار کرده و در نتیجه آشنایی با دنیای متاورس نیز فراهم شود.

برای استفاده از ویژگی جدید آواتار در واتساپ، باید بروزرسانی جدید این برنامه را دریافت کنید، سپس از این گزینه‌ای با این نام برای تنظیم آواتار خود استفاده کنید.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها