رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 603371

وظایف یک شرکت پرستاری برای نگهداری از سالمندان چیست ؟!

امروزه به دلیل تغییر سبک زندگی شرکت های زیادی به وجود آمده اند که عنوان متنوعی از خدمات پرستاری در منزل را ارائه می دهند از پرستاری از سالمند در منزل گرفته تا انجام کلیه ی خدمات پزشکی و نگهداری از بیمار در منزل .

وظایف یک شرکت پرستاری برای نگهداری از سالمندان چیست ؟!

در همین راستا آشنایی با مجموع وظایف شرکت های ارائه دهنده ی خدمات پرستاری در منزل می تواند بسیار سودمند باشد . در همین راستا ما امروز در کنار شماییم تا به وظایف شرکت های پرستاری در زمینه های مختلف همانند نگهداری از سالمندان در منزل اشاره نماییم . در نتیجه تا انتهای این مقاله همراه ما باشید .

وظایف شرکت پرستاری سالمند در منزل :

پرستاری در منزل یکی از جنبه های ارزشمند پرستاری فرد بیمار ، سالمند و یا کودک می باشد . این فعالیت به بیمار و یا شخص تحت مراقبت آرامش و لذت بیشتری می دهد . این مسئله به دلیل مراقبت در محیط آشنا و نزدیک به خانواده و دوستان بوده و در عین حال فضای ارزشمندی را برای شخص بیمار یا سالخورده پدید می آورد . برای مثال پرستار کودک می تواند علاوه بر مراقبت ، به انجام تکالیف کودک هم کمک کند . البته مطمئنا این خود بچه ها هستند که بخش عمده کار را انجام می دهند . شما می توانید هم در روند مراقبت و هم آموزش ، به هر طریقی آن ها را در جهت درست راهنمایی کنید و به هر سوالی که ممکن است داشته باشند پاسخ دهید . اما انجام کار برای رشد آن ها مضر است . وظایف یک پرستار و یا خدماتی که شرکت های پرستاری در اختیار مدد جو قرار می دهند بسیار منعطف بوده و بر اساس شرایط و ویژگی های درخواستی شما و یا مددجو تغییر می نماید .

وظایف پرستار سالمند در منزل :

سالمندان جزو یکی از اصلی ترین سرمایه های ما محسوب می شوند و تمامی تلاش تمامی فرزندان و یا نزدیکان باید بر این مسئله استوار باشد که شخص سالمند بتواند سال های پایانی عمر خود را در محیط امن خانه ، به دور از استرس و میان دوستان و آشنایانش سپری نماید در نتیجه انتخاب یک شرکت ارائه دهنده ی خدمات پرستاری در منزل که بتواند بهترین خدمات را در اختیار سالمندان قرار دهد بسیار الویت دارد . شرکت های با سابقه ی کاری طولانی و دارای تجربه ی بالا و مجوز های رسمی می توانند شرایطی را محیا نمایند که سالمندان بتوانند به راحتی زندگی خود را ادامه دهند . همان طور که گفته شد مجموعه وظایف پرستار سالمند به شرایط مددجو و درخواست شما بستگی دارد و شرکت های حرفه ای خدمات خود را بر اساس خواسته و نیاز مددجویان ارائه می دهند اما به صورت کلی مجموعه وظایف پرستار سالمند شامل موارد زیر می شود .

کمک به انجام کار های شخصی مانند دستشویی رفتن ، استحمام ، غذاخوردن ، لباس پوشیدن و …

انجام تزریقات در منزل

انجام کار های اداری و بانکی

ثبت وضعیت هر لحظه سالمند و گزارش به پزشک معالج

تهیه ی یک برنامه ی رژیم غذایی مناسب

کمک به مصرف صحیح دارو ها درست سر وقت

تعویض سوند ، پوشک ، پانسمان

پر کردن اوقات فراغت

پیشگیری از ایجاد زخم بستر

همراهی با سالمند برای داشتن تحرک

هم صحبتی با سالمند و ایجاد یک رابطه ی صمیمانه بر پایه ی همدلی

نکته بسیار مهمی که بایستی برای سالمندان رعایت شود نحوه مراقبت و تغذیه سالمندان می باشد، زیرا تغذیه سالمندان باعث افزایش قوا و سرحال بودن آن ها می شود و می توان سالمندانی سالم تر را در خانواده داشته باشیم و نکته مهم دیگر کسب دانش در مورد بیماری های دوره سالمندی می باشد که بایستی فردی در کنار سالمند وجود داشته باشد که به این بیماری ها و نحوه برخورد با بیمارها آشنایی کافی داشته باشد .

آشنایی با مجموعه ی ایرانیان طوس :

همان طور که پیش تر نیز ذکر شد مجموعه ی ایرانیان طوس می تواند با برخورداری از سال ها تجربه گزینه ی مناسبی جهت انتخاب بهترین شرکت پرستاری در منزل باشد . ایرانیان طوس یکی از معتبرترین و مجرب ترین پلتفرم های خدمات پرستاری در منزل است که با بهره گیری از توانمندی پرستاران شرکت های پرستاری متفاوت و نیروی فعال خود ، سعی در ارائه خدمات حرفه ای در زمینه بهداشت و درمان طی سال ها فعالیت خود به مردم عزیز کشور داشته است.در همین راستا در این قسمت قصد داریم جهت آشنایی بیشتر شما با این مجموعه به برخی از ویژگی های ایرانیان طوس به صورت خلاصه اشاره نماییم .

۱ - برخورداری از کادر پرستاری حرفه ای

۲ - ارائه ی کلیه ی خدمات پرستاری در منزل به صورت شبانه روزی و بیست و چهار ساعته

۳ - تنوع در نوع قرار داد ها

۴ - ارسال پرستار به تمام نقاط ایران

۵ - تعهد کاری بالا

۶ - قیمت دهی منصفانه

۷ - برخورداری از تمامی مجوز های لازم

۸ - آشنای پرستاران مجموعه با علم روز روان شناسی و امکان ایجاد ارتباط همدلانه با مددجو

۹ - امکان تعویض پرستار به صورت رایگان در صورت عدم رضایت شما

۱۰ - برخورداری از تجربه ی کاری بالا

۱۱ - ارائه ی کلیه ی خدمات متنوع پرستاری در منزل شامل پرستاری از سالمندان ، پرستاری از بیماران ، پرستاری از کودکان ، انجام تزریقات و پانسمان در محل ، فیزیوتراپی در منزل و ...

کلام آخر :

با توجه به آنچه گفته شد شرکت های پرستاری در منزل تهران وظایف حساس و عدیده ای را بر عهده دارند که انجام دقیق آن ها موجب می شود مددجو بتواند در محیط زندگی خود آرامش و راحتی را تجربه نماید ‌ در همین راستا انتخاب یک شرکت پرستاری مناسب که بتواند همچون ایرانیان طوس از پس تمامی وظایف محوله برآید بسیار مهم است . شما می توانید با شرکت هایی متعهد و دارای مجوزی همانند ایرانیان طوس تمامی شرح وظایف درخواستی خود را به صورت اختصاصی با آن ها در میان بگذارید تا خدمات پرستاری دقیقا با روحیات و خواسته های مددجوی مد نظر شما برنامه ریزی و اجرا گردد . در نتیجه یک انتخاب مناسب در زمینه ی شرکت پرستاری به شما این اطمینان را می دهد که خدمات برتری را در اختیار خواهید داشت و لازم نیست نگران هیچ مسئله ای باشید .

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است

برچسب ها : شرکت پرستاری,خدمات پرستاری

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها