رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 603877

صحبت‌های تاج درباره هواداران، VAR و ساختمانی برای زنان فوتبالیست

ساعت24-مجمع عمومی فدراسیون فوتبال به صورت آنلاین از ساعت ۱۰ صبح امروز آغاز شد.

div class="item-body content-full-news">

به گزارش ایسنا، مجمع عمومی فدراسیون فوتبال از ساعت ۱۰ صبح امروز(شنبه، ۸ بهمن ۱۴۰۱) به صورت آنلاین آغاز شد. به جز اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال اعم از رئیس و دبیرکل فدراسیون، سایر اعضا به صورت آنلاین در این مجمع حضور دارند. در مجمع امروز درباره موارد مختلفی از جمله صورت‌های مالی فدراسیون فوتبال تصمیم‌گیری خواهد شد.

صحبت‌های تاج درباره هواداران، VAR و ساختمانی برای زنان فوتبالیست

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال درباره برگزاری مجمع این فدراسیون به صورت آنلاین اظهار کرد: این مجمع امروز (شنبه) به صورت آنلاین برگزار می‌شود و علاوه بر هیات‌ها و باشگاه‌ها و اعضای مجمع به صورت آنلاین حضور دارند، برخی اعضا به صورت حضوری در مجمع حضور دارند. موضوع جلسه بحث خزانه‌دار و گزارش حسابرسی و انتخاب حسابرس و بازرس قانونی است. ما امسال یک مجمع دیگر هم در فدراسیون فوتبال داریم.

صحبت‌های تاج درباره هواداران، VAR و ساختمانی برای زنان فوتبالیست

او ادامه داد: ما برخی از مجمع‌ عقب افتاده داشتیم و این مشکل را هم در سازمان لیگ و هم در فوتسال مشکل داریم و یک مجمع دیگر هم امسال برگزار می‌شود و برای سازمان لیگ و فوتسال هم این مجامع برگزار خواهد که از این بابت نقصی نداشته باشیم.

تعدادی از نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا هم در این نشست حضور دارند و روند برگزاری مجمع را زیر نظر گرفته‌اند.

ممبینی، دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره دستور کار مجمع امروز گفت: تایید انتصاب خزانه‌دار امروز انجام می‌شود. مصوبات مجمع قبلی به تایید می‌رسد. انتخاب اعضای کمیته حسابرسی از دستورکار خارج شد.

صحبت‌های تاج درباره هواداران، VAR و ساختمانی برای زنان فوتبالیست

دستور جلسه امروز فدراسیون فوتبال با ۷۰ رای از ۷۹ رای ماخوذه تایید شد.

مهدی تاج همچنین در این مجمع گفت: مشخص شد که فوتبال بدون هواداران لطفی ندارد. امیدوارم در آینده نزدیک از همه اهالی فوتبال در ورزشگاه‌ها میزبانی کنیم. در مجموع خانواده فوتبال قدردان زحمات همه تماشاگران و همه مدیران باشگاه‌ها، روسای هیات‌ها و مجموعه فوتبال است. گام‌های مهمی برای تیم‌های ملی برداشتیم و امیدوارم سال‌ آینده نوجوانان و جوانان به جام جهانی بروند. اقدامات ستادی برای موفقیت تیم ملی امید هم برداشته شده است. موانع پیش‌روی نصب سیستم کمک داور ویدیویی برداشته شده است و امیدوارم فصل آینده را با VAR برگزار کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: ساختمان اداری فدراسیون فوتبال و تجهیز کمپ تیم ملی را در دستور کار داریم. درب ورودی این کمپ در حال ساخت است. کارهای خوبی در کمپ تیم ملی انجام شده و نزدیک‌ترین اتفاق، افتتاح ساختمان کوثر است که برای استفاده زنان ملی‌پوش است.

صحبت‌های تاج درباره هواداران، VAR و ساختمانی برای زنان فوتبالیست

حسین باجیوند، علی‌محمد مرتضوی و امیرفرشاد تفکری، روسای هیات‌های فوتبال کشور به عنوان ناظرهای این مجمع عمومی و فوق‌العاده انتخاب شدند.

محمد غفاری، منصور بیک‌وردی و علی طاهری از دیگر روسای هیات‌های فوتبال نیز به عنوان شمارش کنندگان آرای مجمع انتخاب شدند.

اعضای مجمع، صورت جلسه مجمع گذشته را هم با ۶۷ رای مثبت تصویب کردند که طی آن مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال انتخاب شده بود.

محمد پولادگر، معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان هم با اندکی تاخیر در این نشست حضور یافت.

همچنین اعضای مجمع با فعالیت حسابرس مستقل این فدراسیون موافقت کردند.

صحبت‌های تاج درباره هواداران، VAR و ساختمانی برای زنان فوتبالیست

وحید فدایی نیز به عنوان خزانه‌دار مستقل این فدراسیون فعالیت خود را با تایید اعضای مجمع آغاز کرد و حاضران در مجمع برای او دست زدند.

محمد پولادگر، معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان نیز گفت: ما یک رویداد بزرگ ملی و ورزشی را سپری کردیم و اینجا فرصت مغتنمی است که از همه دست‌اندرکاران تشکر کنم. قضاوت‌های مختلفی درباره رویداد جام جهانی انجام شد. شاید خیلی‌ها اتفاق‌های حاشیه‌ای را ندانند اما به شما عرض می‌کنم که ما متفاوت‌ترین جام جهانی فوتبال را در ادوار محتلف که جام جهانی برگزار شده و ایران حضور یافته بود، تجربه کردیم. این را از زبان دوستانی می‌گویم که تجربه حضور در ادوار مختلف جام جهانی را داشتند.

معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش گفت: علی‌رغم اینکه همه نهادهای ورزشی شعار جدایی سیاست از ورزش را می‌دهند، سیاسی‌ترین جام جهانی را داشتیم. این روزها هم می‌بینیم که وزیر ورزش را تحریم می‌کنند. این یک کار بی‌سابقه در دنیاست که یک نهاد سیاسی یک شخصیت ورزشی را به جرمی که نمی‌دانیم، تحریم می‌کند. چرا چنین برخوردی شده است؟

وی خاطرنشان کرد: شاید دوستان فراموش کنند اما کسی باید با قلم خوب، حواشی این جام جهانی را بنویسد که آیندگان بدانند تیم ملی ما با چه شرایطی در این جام جهانی حاضر شد. دشمن‌ با همه قوا و از همه کانال‌ها حاضر شده بود و شرایطی را فراهم کرده بود که تیم ملی ما در جام جهانی نباشد. با وجود همه ترفندها، این توطئه‌ها نقش بر آب شد و کسانی که بعضی از موارد را می‌دانند و منصف هستند، نمره قبولی را به ورزش ایران و مدیریت کشور ما در این رویداد بزرگ می‌دهند. با وجود همه این اتفاقات تلخ، یک حضور عزت‌مندانه و چشم‌گیر در این رویداد بزرگ داشتیم و به لطف خدا همه آنچه برای ما رشته بودند، با تدابیری که عزیزان در نظر گرفتند، پنبه شد.

پولادگر خاطرنشان کرد: فوتبال رشته پرطرفداری است و باعث تقویت عرق ملی و اقتدار ما شده است. وزارت ورزش با همه توان خود از فوتبال حمایت می‌کند. جام جهانی یکی از مصادیق همه جانبه و شش‌دانگ دولت و وزارت ورزش از فوتبال است. آقای سجادی کنار تیم بودند و جایی که باید از تیم ملی دفاع می‌کرد، از آبرو و اعتبار خود هزینه کرد. امیدوارم مثل همیشه همدل و همراه در کنار رئیس فدراسیون فوتبال و اعضای هیات رئیسه برای اقتدار و سربلندی فوتبال و کشور ایران باشید.

صحبت‌های تاج درباره هواداران، VAR و ساختمانی برای زنان فوتبالیست

ممبینی در پایان مجمع گفت: مجمع بعدی فدراسیون فوتبال ۲۷ اسفند برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، مجمع عمومی فدراسیون فوتبال دارای ۸۹ عضو است که با توجه به نبود تیم ملی فوتبال ساحلی زنان، فقط ۸۷ نفر می‌توانند در این جلسه حاضر شوند و به گفته ممبینی، ۷۹ نفر در این مجمع حضور داشتند.

مجمع عمومی فدراسیون فوتبال بعد از گذشت ۴۵ دقیقه خاتمه یافت که یک رکورد در برگزاری مجامع این فدراسیون محسوب می‌شود.

این خبر به روزرسانی شده است.

انتهای پیام

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها