رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 603990

خاطره عجیب ستاره آرژانتین از در خطر بودن جان دخترش

ساعت24-آنخل دی ماریا ستاره آرژانتینی یوونتوس در مصاحبه با نشریه "اوله" به یاداوری خاطره تلخی پرداخت که بر اساس آن دخترش در حال جان باختن بود که این نکته در زندگی براشی خیلی مهم بود تا بتواند مشکلات را به بهترین شکل پشت سر بگذارد.

دی ماریا این خاطره سخت را این گونه تعریف می کند:" با رئال مادرید فاتح کوپا دل ری شده بودیم. سال خیلی خوبی داشتم. دخترم در هفته بازی مقابل اتلتیکو در لیگ قهرمانان اروپا متولد شد و من در فینال گلزنی کردم. دوران سختی بود چرا که در بیمارستان فقط دو بار در روز می توانستم دخترم را ببینم. مجبور بودیم که بدون دخترمان به خاانه برویم. خیلی سخت بود. باید به خانه می رفتیم و نمی دانستیم روز بعدش چه اتفاقی ر خمی دهد. گاهی به ان جا می رسیدیم و می دیدیم که بچه های دیگری نیستند و جان باخته اند. سوال می کردیم و می گفتند که آنها به خاطر یک ویروس یا عدم تنفس جان باخته اند. خوشبختانه ان دوران سخت را با خاطره خوشی به پایان رساندیم."

دی ماریا در فینال لیگ قهرمانان اروپا 2014 توانست بهترین بازیکن میدان شود اما بعد از آن راهی منچستریونایتد شد و در تیم هایی نظیر پی اس جی و یوونتوس حضور پیدا کرد.
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها