رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 604052

«طومارهای» درخواست «محاکمه عاملان»، بایگانی شد / «حرام» دولت روحانی برای دولت رئیسی «حلال» شد!

ساعت24-منیبان نوشت:یک گزارش کار ساده توسط معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور مشخص کرد آن چیزی که در دولت روحانی توسط حامیان رئیس جمهور فعلی فاجعه فرهنگی تلقی می شد در دولت رئیسی در حال اجراست.

معصومه ابتکار در برنامه شیوه در واکنش به گزارش کار انسیه خزعلی، معاون امور زنان دولت رئیسی، به او می گوید: "چطور شما که با سند ۲۰۳۰ مخالف بودید بخش آموزش را از همین سند قبول دارید و می خواهید اجرا کنید. برای ما بد بود و برای شما نه؟" و خزعلی پاسخ می دهد: "ما با حق تحفظ قبول کردیم."

سند ۲۰۳۰ در انتخابات سال ۹۶ یکی از مهمترین محورهای تخریب حسن روحانی توسط حامیان سید ابراهیم رئیسی بود تا جایی که در تجمع حامیان رئیسی در مصلی تهران، طومار قرار داده شده بود که در آن امضا کنندگان خواستار محاکمه عاملان اجرای این سند بودند. البته قبل و بعد از آن هم تجمعات مختلفی در تهران و قم و برخی شهرهای دیگر علیه این سند برگزار شد و در نهایت هم سند آموزشی ۲۰۳۰ از دستور کار دولت بیرون آمد.

حالا پس از گذشت پنج سال از آن روزها و در حالی که در طول دولت دوم روحانی این سند بهانه بزرگی برای تخریب حسن روحانی بود با اظهارات معاون سید ابراهیم رئیسی مشخص شد آن چیزی که به زعم حامیان رئیسی برای دولت روحانی بود با قید "تحفظ" در دولت فعلی در حال اجراست.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها