رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 604055

ممنوعیت بلیت‌فروشی طبقه دوم ورزشگاه آزادی برای دیدار پرسپولیس

ساعت24-مهر نوشت: دیدار تیم پرسپولیس در هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در شرایطی برگزار می‌شود که فروش بلیت برای طبقه دوم ورزشگاه آزادی ممنوع است.

تیم فوتبال پرسپولیس بعد از مدت ها می تواند دیدار خود در مسابقات لیگ برتر باشگاه های کشور را با حضور تماشاگرانش برگزار کند. این دیدار روز چهارشنبه (۱۲ بهمن ماه) از هفته هجدهم و مقابل آلومینیوم برگزار خواهد شد.

سرخپوشان البته در شرایطی برای این بازی اجازه حضور تماشاگران شان را دارا هستند که بلیت فروشی برای آنها تنها مختصِ طبقه اول ورزشگاه آزادی آنهم نه با ظرفیت کامل انجام خواهد شد.

طبق آنچه برای دیدار تیم های پرسپولیس و آلومینیوم و شرایط تماشاگران در آن تصویب شده است، بلیت فروشی برای طبقه دوم ورزشگاه آزادی ممنوع است. فروش بلیت برای طبقه اول ورزشگاه هم به دلیل بازسازی در حال انجام برخی زون ها تنها به اندازه ۳۰ درصد از ظرفیت کل انجام خواهد شد.

شهاب مالمیر مدیر روابط عمومی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در گفتگو با خبرنگار مهر با تایید این موضوع گفت که این دستورالعمل که برای دیدار اخیر استقلال هم ملاک عمل بود، در تعامل سازمان لیگ با شورای تامین نهایی شده است.

پرسپولیس در حالی برای دیدار خود در هفته هجدهم لیگ برتر و طبق مصوبه اعلام شده برای بلیت فروشی می تواند تنها به اندازه ۳۰ درصد طبقه اول ورزشگاه آزادی تماشاگر در اختیار داشته باشد که دیدارش مقابل فولاد در هفته هفدهم، تنها دیدار هفته بود که بدون تماشاگر برگزار شد و همین مسئله انتقاداتی را از سوی سرمربی و بازیکنان این تیم به همراه داشت.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها